no asi ty nevieš čítať drahý valček ? pre teba ešte raz a zvýrazním tam jedno slovo : "...dokiaľ bude všetko na znamenie okrem zastávok Molecova a Jurigovo nám., tak to bude O.K. " S obľubou mňa buzeruješ, že ja neviem čítať a že mne dačo nejde do hlavy. Akurát teraz na sebe vidíš, že niesi o nič lepší ako ja, neomylný pán č.2. ?
to odbocenie by som este ako tak bral, ze tam nebude kruhac, kedze ten moze mat za istych okolnosti mensiu priepustnost a byt nebezpecnejsi ako krizovatka, ale ked to urobia urovnove krizovanie s bosakovou, tak to bude cista katastrofa ..
Keď už tak zahusťujú, tak mohli radšej na L139 spraviť systém HAIL & RIDE, však tá hustota zastávok je tam ozaj na hlavu, ale dokiaľ bude všetko na znamenie okrem zastávok Molecova a Jurigovo nám., tak to bude O.K. ?
Tú L44 vyriešili pri tej biede a tvrdohlavosti určitých bláznov skvele ☺ interval Koliba - Kramáre 30min a na Jaskový rad ostáva 60min a oslabuje aj úsek Stromová - NOÚ (ktorý by inak ani nemusel byť, len pobožní nevedia dojsť ku kostolu pár metrov...)
Smutné je, že podľa toho projektu neuvažujú ani o "odbočke" z Vajanského nábrežia na Starý most. ? I keď veľký zmysel by to nemalo pri výlukách nakoľko je to len jednosmerná, ale určite by nebol problém z nej spraviť jednokoľajnú trať pre oba smery a smer naspäť by sa používal len v prípade mimoriadných udalostí alebo pri výlukach.
A ani to uz nieje pravda. Podla aktualneho materialu ma ist trat kusok vedla, bude tam klasicka krizovatka, nie kruhovy objazd a bojim sa, ze trat bude urovnovo ? krizovat Bosakovu. http://www.petrzalka.sk/admin_new/getpicture.php?id=575248
Ač jako fanoušek automobilů Mercedes, musím bohužel konstatovat, že je to pravda.
U autobusů je to ještě markatnější - cesta kooperací a spoluprací na vývoji udělala z Mercedesu jednoduše mainstream. Špičkový autobusy nabízí Scania, ale jejich hliníková skříň vozy tak prodražila, že si je mohou dovolit skoro jen ve Skandinávii.
kacka