Tú L44 vyriešili pri tej biede a tvrdohlavosti určitých bláznov skvele ☺ interval Koliba - Kramáre 30min a na Jaskový rad ostáva 60min a oslabuje aj úsek Stromová - NOÚ (ktorý by inak ani nemusel byť, len pobožní nevedia dojsť ku kostolu pár metrov...)
Smutné je, že podľa toho projektu neuvažujú ani o "odbočke" z Vajanského nábrežia na Starý most. ? I keď veľký zmysel by to nemalo pri výlukách nakoľko je to len jednosmerná, ale určite by nebol problém z nej spraviť jednokoľajnú trať pre oba smery a smer naspäť by sa používal len v prípade mimoriadných udalostí alebo pri výlukach.
A ani to uz nieje pravda. Podla aktualneho materialu ma ist trat kusok vedla, bude tam klasicka krizovatka, nie kruhovy objazd a bojim sa, ze trat bude urovnovo ? krizovat Bosakovu. http://www.petrzalka.sk/admin_new/getpicture.php?id=575248
Ač jako fanoušek automobilů Mercedes, musím bohužel konstatovat, že je to pravda.
U autobusů je to ještě markatnější - cesta kooperací a spoluprací na vývoji udělala z Mercedesu jednoduše mainstream. Špičkový autobusy nabízí Scania, ale jejich hliníková skříň vozy tak prodražila, že si je mohou dovolit skoro jen ve Skandinávii.
a aj to mozme tipovat, ktora vetva tam bude chybat ? ani teraz sa clovek bez preklikavania nedozvie, ktora zastavka je konecna pre spoje bez poznamky ?
Otázka:
Na L139 budú od 1.3. 2010 zriadené štyri nové zastávky, znamená to, že sa jazdná doba predĺži? Bude to stíhať jeden bus s intervalom každých 30 min., alebo bude interval 60 min., alebo bude mať linka dve poradia? ?
Jezo