Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #144302:
Nepreferujem ani totálne najlacnejší variant a ani variant vyhadzovania peňazí za pekné ale inak rovnako slúžiace autobusy ako tie čo sú ponúkané za normálnu cenu s určitými odchýlkami navzájom (čo je pochopiteľné). Aj ty si chronický - HNIDOPICH. Aj keby si bol absolútne na tomto fóre so všetkým spokojný proste by si si našiel nejakú obeť na ktorej by si už niečo len vymyslel, len aby sa ti znepáčila. Máš môj rešpekt, pre to čo všetko vieš, ani nevieš aký, ale za to jak vystupuješ teda žiadna sláva. ?
Reply on: no.ev.di. #144299:
Počúvaj, čo ty vlastne chceš? SOR-ky ti nie sú dobré, Mercedes ti nie je dobrý, ty proste nič iné, než p94ovať nevieš. A bez ohľadu na to, že Záhradník nie je asi obľúbencom nikho z tu diskutujúcich (jedine tak decka JohnyhoButrela), tvoja nenávisť k úspešnejším je patologická.
Reply on: no.ev.di. #144299:
Trvdiť, že Citelis 18M má rovnakú či nebodaj ešte vyššiu kapacitu ako tebou toľko zavrhovaný CapaCity je smiešne. Zrejme si sa v ňom ešte neviezol, vrelo ti to odporúčam.
CapaCity môžeme s kľudom prirovnať kapacitou k SOR-u, Solaris, MAN či tebou spomínaný Van Hool vďaka priestrannej vlečke. Citelis rozhodne nie.
v capacity som sa par krat viezol, je to solidny a dobry bus, okrem solarisov jedine co jazdi v ba a zasluzi si takeho hodnotenie.

vzhladom na bratislavske financne moznosti je capacity nezmyselne drahy: zvysenie kapacity je neadekvatne zvyseniu ceny.

clovek musi byt obdarovany velkou davkou naivity alebo malou davkou rozumu, aby videl za danym tendrom nieco ine ako korupciu.
Reply on: 810zssk #144295:
Dik za upozornenie. Tak porovnám s inými NP klbákmi. Citelis kĺbový, Van Hool, Volvo, MAN. Čo si aspoň čo to pamätám z predvádzacích jádz, príp. čo bolo vystavené v areáli DPB počas DOD, tak Capacity neponúka po stránke kapacity toľko aby si tento názov mohol dávať, resp. vyvršovať sa nad iné vozidlá a už vôbec nie to aby ho niekto pokladal za super autobus, tak ako ho glorifikoval (ch)ujo Záhradník ?
Reply on: Solider #144294:
Či ten MAN zmontujú v MANe alebo ho zmontuje Gräf&Stift je dosť jedno. Neviem, ako by sa to malo prejaviť na kvalite...
VOĽBY 2010: Poznáme prvé dve koalície
http://www.aktuality.sk/clanok/156363/volby-2010-pozname-prve-dve-koalicie/
"Ambíciu dostať sa po voľbách do parlamentu potvrdzujú aj zástupcovia Slobodného fóra (SF), Občianskych kandidátov (OK) a strany LIGA. Predsedovia týchto troch neparlamentných subjektov dnes prezentovali vznik spoločnej politickej strany – Únia, strana pre Slovensko."

2%+0,1%+0,1% Ale keď zoberú hlasy Ficovi, tak som za. ?
Reply on: no.ev.di. #144289:
Tvoje predstavy o živote sú príliš naivné a hypotetické... ?
Reply on: no.ev.di. #144292:
Nemozes z hladiska kapacity porovnavat NP a VP bus...
Reply on: Preßburg.Germane #144291:
Ja osobne si nemyslím, že kvalitná preprava sa zakladá len na vozidlách renomovaných výrobcov.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: Preßburg.Germane #144291:
Ešte doplním, Gräf & Stift sa nezaoberal len a výrobou autobusov ale aj Nákladných vozidiel aj Luxusných Limuzín. Minimálne je to spoločnosť veľmi významná pre Rakúsko. Ešte ten rok založenia - neviem presne na inej stránke som sa dočítal rok 1904 - podstatné je že, je to spoločnosť s dlhou tradíciou.
Reply on: m@rtin #144290:
Capacity poskytuje asi toľko miesta dokopy čo Karosa B741. Ikarus 435 alebo TAM BUS 272A 180M pojmú viac cestujúcich. A keď už si chce nejaký výrobca dávať do názvu vozidla CAPACITY, tak akurát kĺbové TAMBUSY a potom dvojkĺbové Van Hooly si ho môžu dávať. Capacity je predražený a to za čo sa platí nie je kapacita, ale vyzdobenosť, materiály z ktorých je vozidlo zhotovené.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: Solider #144217:
Možno celkom vo svete nie. Ale je to rozhodne značka s dlhou tradíciou. Gräf&Stift myslím existuje od r 1902 - čiže vyše 100rokov. Okrem toho táto spoločnosť vyrába autobusy aj v spolupráci so spoločnostou MAN. Čiže sa dá povedať Gräf&Stift = MAN. To sa neboj, Vieden hocičo len tak nekúpi.
Reply on: MatejBA #144222:

Kde jsi přišel na to, že má SOR NB18 o 5-10% nižší kapacitu? Z údajů výrobce? Ty ale absolutně neodpovídají realitě. Osobně si myslím, že má SOR díky megaplošině u 2. a 3. dveří kapacitu ještě vyšší nebo stejnou co CapaCity. Vždyť je ten autobus jen o 80 cm kratší!! To se na kapacitě neprojeví vůbec nijak.
Reply on: AAA #144276:
je to na figu - si solventný, slušný občan - plať! Si socka - neplatíš. Ohromne ústavné ?
Reply on: Emo #144278:
To, čo je priestupok, je definované v zákone o priestupkoch. Si pozri a zmeníš názor. ?
Reply on: Emo #144262:
Konkrétne sa to prejavuje tak, že keď sa nejde pomaly, tak vypadnú zberače a potom môžeš pri ich nahadzovaní v zatočenom podjazde uskakovať pred autami.
Reply on: Peon #144284:
Aj doteraz tam mali ze musi byt pisomne, ale vybavovali aj mailove. Jedna vec je co MUSIS vybavovat, druha vec je ze mozes vybavit aj ked nesplna nalezitosti.
Reply on: Peon #144281:
Nie je zasa tak drahý. http://www.dtca.sk/services/pricelist.php

Cena obsahuje aj cenu hardwéru preto taká vyššia cena. Avšak elektronický podpis sa zatiaľ oplatí len takému čo vybavuje veľa vecí na úradoch pomocou elektronického podpisu.
Reply on: 810zssk #144283:
Vyzerá to tak, že už asi nebudú.

"Ak písomné potvrdenie obsahuje iné údaje než sťažnosť podaná telefaxom alebo elektronickou poštou, orgán verejnej správy sťažnosť podanú telefaxom alebo elektronickou poštou odloží."

Toto mi pripadá byť dosť časovo náročné každý e-mail bez elektronického podpisu vždy po 5 dňoch takto párovať s písomným potvrdením - podpisom. To už je lepšie rovno sťažnosť napísať písomne s podpisom, lebo e-mail to neurýchli, skôr spomalí...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.