Ešte doplním, Gräf & Stift sa nezaoberal len a výrobou autobusov ale aj Nákladných vozidiel aj Luxusných Limuzín. Minimálne je to spoločnosť veľmi významná pre Rakúsko. Ešte ten rok založenia - neviem presne na inej stránke som sa dočítal rok 1904 - podstatné je že, je to spoločnosť s dlhou tradíciou.
Capacity poskytuje asi toľko miesta dokopy čo Karosa B741. Ikarus 435 alebo TAM BUS 272A 180M pojmú viac cestujúcich. A keď už si chce nejaký výrobca dávať do názvu vozidla CAPACITY, tak akurát kĺbové TAMBUSY a potom dvojkĺbové Van Hooly si ho môžu dávať. Capacity je predražený a to za čo sa platí nie je kapacita, ale vyzdobenosť, materiály z ktorých je vozidlo zhotovené.
Možno celkom vo svete nie. Ale je to rozhodne značka s dlhou tradíciou. Gräf&Stift myslím existuje od r 1902 - čiže vyše 100rokov. Okrem toho táto spoločnosť vyrába autobusy aj v spolupráci so spoločnostou MAN. Čiže sa dá povedať Gräf&Stift = MAN. To sa neboj, Vieden hocičo len tak nekúpi.
Kde jsi přišel na to, že má SOR NB18 o 5-10% nižší kapacitu? Z údajů výrobce? Ty ale absolutně neodpovídají realitě. Osobně si myslím, že má SOR díky megaplošině u 2. a 3. dveří kapacitu ještě vyšší nebo stejnou co CapaCity. Vždyť je ten autobus jen o 80 cm kratší!! To se na kapacitě neprojeví vůbec nijak.
Konkrétne sa to prejavuje tak, že keď sa nejde pomaly, tak vypadnú zberače a potom môžeš pri ich nahadzovaní v zatočenom podjazde uskakovať pred autami.
Aj doteraz tam mali ze musi byt pisomne, ale vybavovali aj mailove. Jedna vec je co MUSIS vybavovat, druha vec je ze mozes vybavit aj ked nesplna nalezitosti.
Cena obsahuje aj cenu hardwéru preto taká vyššia cena. Avšak elektronický podpis sa zatiaľ oplatí len takému čo vybavuje veľa vecí na úradoch pomocou elektronického podpisu.
"Ak písomné potvrdenie obsahuje iné údaje než sťažnosť podaná telefaxom alebo elektronickou poštou, orgán verejnej správy sťažnosť podanú telefaxom alebo elektronickou poštou odloží."
Toto mi pripadá byť dosť časovo náročné každý e-mail bez elektronického podpisu vždy po 5 dňoch takto párovať s písomným potvrdením - podpisom. To už je lepšie rovno sťažnosť napísať písomne s podpisom, lebo e-mail to neurýchli, skôr spomalí...
1; "V zmysle cit. zákona DPB, a.s. už nie je povinný prešetrovať ani vybavovať anonymné sťažnosti." - Veď ani doteraz to nebol povinný, nie?
2; "Sťažnosť podaná elektronickou poštou so zaručeným elektronickým podpisom sa považuje za písomnú sťažnosť." - Koľko bežných ľudí pouźíva elektronický podpis a koľko jeho vybavenie stojí?
3;"Sťažnosť podaná orgánu verejnej správy telefaxom alebo elektronickou poštou sa považuje podľa § 5 ods. 7 tohto zákona za písomnú iba vtedy, ak ju sťažovateľ do piatich pracovných dní od jej podania písomne potvrdí podpisom, inak sa sťažnosť odloží." - Aj podpis sa dá sfalšovať...
PS: V podstate to chápem, nepripravuje sa takéto opatrenie aj na Zákon o slobodnom prístupe k informáciám (211/2000 Z.z.)?
1102 ma od novoty zle pripevneny zadny displej , 1106 ma pri " kocikovom" okne tu ciaru na skle , 1107 ma stale nefungujuci jeden riadok na vnutornom cervenom displeji - pri rolovani zastavok sa ani nezobrazi ta pomlcka medzi zastavkami ?.
ADD diery :medzi HM a Pri podchode je jedna "big jama" ktorej neobidenie znamena v tvrdej 25 TR treskot jak svina.
Postavenie a povinnosti cestujúceho
1. Cestujúci je povinný dodrziavať ustanovenia tohto prepravného poriadku, tarify a pokyny oprávnenej osoby dopravcu.
6. Vo vozidlách MHD je zavedená prevádzka, v ktorej cestujúci, pokiaľ nie je drziteľom platného predplatného cestovného lístka, je povinný označiť si ihneď pri nástupe do vozidla cestovný lístok na jednu cestu alebo turistický cestovný lístok pri prvom nástupe do vozidla. Neoznačený cestovný
lístok na jednu cestu alebo turistický cestovný lístok je neplatný.
7. Cestujúci je povinný poskytnúť revízorovi predplatný cestovný lístok vo forme čipovej karty na kontrolu platnosti. V prípade, ze sa cestujúci preukazuje SMS cestovným lístkom , je povinný predloziť mobilné komunikačné zariadenie revízorovi na kontrolu platnosti.
luky133
Cena obsahuje aj cenu hardwéru preto taká vyššia cena. Avšak elektronický podpis sa zatiaľ oplatí len takému čo vybavuje veľa vecí na úradoch pomocou elektronického podpisu.