Nuž čo, ešte vždy môžeme využiť trať po Prístavnom moste s vložením tretej koľajnice. Na každom konci sa spraví výhybka a slepá koľaj, na ktorej bude čakať lokomotíva a tá električku cez most pretlačí ... alebo nakúpime eliny s nezávislým pohonom ...
presne na toto som myslel, ale nerozpisoval, lebo v roku 2005 by tu nebolo nič, ani most, ani nosný systém, iba väčší bordel, chaos a totálny kolaps, možno by sa už Starý most začal aj rozpadávať
Turbo: Heh... nepoucuj ma, dovolim si povedat, ze sa v tom vyznam trosku lepsie nez Ty. Studoval som to. Da sa - ano - ved som Ti to napisal, ze ano. Ale nie je to uz realne.
Turbo: Ty si strojar, ja do tej istej miery stavbar. Nie, neda sa to pozastavit. V teoretickej rovine ano, jasne, ale v praktickej nie. Je na to X dovodov.
tr@mp: co brani tomu zacat vypracovavat projekt na rekonstrukciu Stareho mosta uz dnes ? Aby bol projekt do 2005 hotovy. Most Kosicka ma byt spojazdneny (nie dokonceny) koncom roku 2004. V tomto vase by sa mohla zacat rekonstrukcia Stareho mosta.
Pokial most nestoji, nie je neskoro. Ako strojar velmi dobre viem ako je to so zmenami pri stavbe strojov uz pocas ich stavby. A o mostoch to plati tak isto. Vsak si vezmi kolkokrat sa pozastavila vystavba dialnice v useku Mierova - Senecka. Vzdy kvoli niecomu inemu. Takze ten most by sa dal kludne pozastavit a zmenit tak, aby na nom bola tramvaj.
Turbo, Riko: inak, v prípade nepozastavenia stavby mosta sa eliny do Petržalky odkladajú na neurčitu - most Košická má stáť v roku 2005 a až po jeho dokončení sa môže pristúpiť k rekonštrukcii Starého mosta, čo sú tiež také dva roky + projektová príprava, schvaľovanie atď...
Veľká škoda, že voľby neboli skôr a diskusia o nosnom systéme nezačala skôr ... teraz, keď je na termín uvoľnenia pozemkov po stavbe mosta Košická viazané prípadné penále kvôli stavbe na Pribinovej, veľkú šancu elinám po Košickej nedávam.
Ver. Ak padne navrh na zastavenie vystavby mostu Kosicka, osobne ho podporim! Aj ked ma za to vela ludi nebude mat rad, spravim nieco pre MHD - musis uznat, ze na tom moste treba samostatny pas pre kolajovu trakciu. Ale vies, sudruh Kovalcik.... a Moravcik...
Na zabezpecenie rychlej a spolahlivej elektrickovej rychlodrahy odporucam (a nielen ja) dva premostenia cez Dunaj. Jeden cez most Kosicka s napojenim na Mileticovej ulici smerom do Ruzinova s predlzenim na Letisko a Dolne Hony. Dalej s podzemnym prepojenim pri vyusteni Mileticovej ulice pod Ttrnavske myto, Racianske myto a HLST. Druha trasa cez zrekonstruovany Stary most s napojenim na CMO a vetvy do Karlovej Vsi a Dubravky.
aký "odborník" navrhoval zastaviť stavbu mosta Košická??? teraz ked kolabuje Prístavný most, neexistuje nosný systém tak to chce niekto zataviť?
To že na moste Košická nebude elina sa môžeme poďakovať METRu a.s.. Navrhol tam niekto, že by eliny do Petržky mali chodiť po zrekonštruovanom Starom moste?
Co ja viem. Verejne to nebolo, dostli sme pozvanku ako KPMHaRD. Boli tam rozni odbornici, ako aj par ludi z DPB. Dalej sam Lunacek. Kecalo sa, bla bla bla. Snivali o metre, o tom ako sa MHD prepoji na region po zeleznici, etc... Same sny. Nech sa uz konecne zobudia a zacnu stavat elektrickovu rychlodrahu!!! Vid Praha - Barrandov, Brno - Lisen, etc...
KLF