30-35 klbovych SORov tento rok a 10 Tedomov => Capacity nebudu... 10.5 mil. Eur vyclenenych na obnovu vozoveho parku ani na tych 35 Sorov nevyjde...nove trolejbusy a elekricky najskor 2011-2012...
Prečo si myslíš, že keď sa teraz Blagussom na najsilnejšom spoji vezie max. 10 ľudí, tak po zavedení L801 zrazu bude tých cestujúcich niekoľko krát toľko? Alebo chodievajú v súčasnosti tie davy budúcich cestujúcich pešo vyše pol kilometra do Čunova? O tom dosť pochybujem. L801 bude mať plus mínus také obsadenie, ako L901. V špičke bude v každom spoji v priemere 10 ľudí, v sedle ešte menej a cez víkend väčšinou nikto.
Problem je najma to ze v silnom slnku to celkom dobre nevidno, takze aj keby chcel zastavit tak o tom nevie..
Inak vsimli ste si ake genialne databazy posiela DPB do Inpropu? Ak si na www.dpb.sk kliknete na CP tak Vas to presmeruje na system ktory vobec nepozna skolske prazdniny. Tie cestaky tam proste nie su ? Kvalitka.
Rotes? Skôr Weißes ? ale inak súhlasím, naozaj tam treba toho urobiť dosť, ja som skôr narážal na to, že výkop musíš urobiť tak či tak, nepísal som o hĺbke výkopu ?
Á, na Talentiertenkinderschule Rotes Kreuz sa už vyučuje aj stavba železničnej trate? Pláň, spodok, zvršok, zhutnenie, sanácia, únosnosť, to všetko by sa spravilo laparoskopicky ? ?
s tou rikšou by som nepreháňal. Podľa mňa, tu aspoň boli ohlasy, že by ľudia spojenie Rajka - BA využili narozdiel od takého Wolfsthalu kde premávala prázdna L901, pričom z Rakúskej strany bol o to záujem na bode mrazu a Slováci sa do nej tiež nehrnuli. Podľa mňa na tom bude L801 lepšie v pracovné dni oproti L901 a cez víkendy naopak. Ak bude náväznosť na spoje Volánbusz v Rajke do Mosonyu, tak možno aj to zatraktívni L801 len na to je DPB moc zaostalý aby takéto informácie poskytol na svojej stránke, kde by dal CP nadväznej linky iného dopravcu. Podľa mňa propagácia bude lepšie vyzerať v réžií imhd.sk
Tak poďme na to inak. Koľko bratislavských cestujúcich má VorteilsCard? Teda samozrejme okrem teba.
Re #143752 Solider: Ale ak by si chcel teraz robiť aj spodok, musel by si spraviť väčší výrez a aj nejaké tie zemné práce navyše. Takto len vyberieš asfalt, položiť podvaly... A ako písal S499, v bratislavských podmienkach by sa kľudne mohlo stať, že tie koľajnice by tam ležali bez využitia tak dlho, ako tie čo tam boli do rekonštrukcie.
Najmä keď sa tu spomínalo, že pri reko sa upravil spodok aj pod plánovanou druhou koľajou tak, aby pri prípadnej stavbe stačilo len "otvoriť" vozovku a spraviť zvršok.
Re #143706 810zssk: Čo je VT? Nejako ma nič na tú skratku nenapadá.
Re #143712 TeBeCe: Pre takýto prípad by mali zaviesť extra značku premáva do odovlania. ?
Re #143715 no.ev.di.: Tipujem, že by tam v pohode stačila aj rikša.
Re #143716 Peon: Nevyškrtli ich preto, aby ich mohli kedykoľvek zaviesť a nemuseli čakať opäť na schválenie CP. A myslím, že tých ľudí čo sa tam vozia (teda skoro nikto) to nejak mýliť nebude. ?
Valec
Re #143752 Solider: Ale ak by si chcel teraz robiť aj spodok, musel by si spraviť väčší výrez a aj nejaké tie zemné práce navyše. Takto len vyberieš asfalt, položiť podvaly... A ako písal S499, v bratislavských podmienkach by sa kľudne mohlo stať, že tie koľajnice by tam ležali bez využitia tak dlho, ako tie čo tam boli do rekonštrukcie.