Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #143348:
Ty si asi nejaký kúzelník, kedy si sa zobudil? Keďže ráno husto snežilo, bolo dosť možné, že medzičasom kedy tam bol pluh a ty si vstal sa odhrnutá komunikácia opätovne zasnežila ?
Reply on: 810zssk #143353:
problém je ale to, že ako L95 odbočí na Bosákovu?! ? to bude musieť obchádzať celé Ovsište, to bude cestovanie jak za trest. Nebolo by lepšie keby od Farského išla na Einsteinovu ako L184 a po Novom moste a nábreží na Šafko? V smere do mesta by kľudne mohla ísť cez Apollo s tým, že by stál na Farského a potom na Bosákovej (prestup 84/99), ďalej by zastavila ešte na moste Apollo (prestup z/do Ovsišťa 87/88), potom na Malej scéne (dosť ľudí ide zo Šafka smerom na Dunajskú, Jakubovo nám., Dobrovičovu). Zastavila by na Šafku, ako na priebežnej konečnej a po nábreží naspäť bez zastavenia, prešla by po Novom moste, zišla z neho ako L184, a po Einsteinovej by vyšla tam kde končí L78 a napojila sa na stálu trasu na Farského (tu by ľudia prestupovali na L84/99 na Ovsište). Aj tak nevieme, kadiaľ by to bolo celkovo rýchlejšie či cez Apollo, Nový most alebo okružnú trasu ako som navrhol ja. To si DPB podľa mňa preskúma a navrhne čo bude najrýchlejšie.
Reply on: 810zssk #143352:
ale na kerú figu budeme mať v Petržalke tri obratiská? Jedno pri Vlasteneckom, druhé pri Technopole a tretie na konci Petržalky. To jedno obratisko v strede trate privítam s radosťou, minimálne by malo význam počas mimoriadne udalosti. Vlastne takéto obratiská sú v Brne na každej radiále a je to užitočná vec. Ale je to aj výsledkom rozrastania mesta, pripájania vzdialenejších častí, za to tu je jasné, že trať potrebujeme až na koniec Petržalky aby sme mohli nadobro nahradiť L95. Potom by sa mohla konečne posilniť L99 nejakou jej dvojičkou v trase : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Nám. hraničiarov - Muchovo nám. ? teda nahradenie L95 na Romanovej a Osuského = odvoz k električkovej trati na Vlastenecké / Farského + spojenie s nemocnicou na Antolskej. A možno by bohate stačilo keby sa doplnok k L99 otáčal na Lúčanke pri LIDL-i.
Reply on: 810zssk #143353:
Cice z mesta by jak chodili balit do Aupraku fesakov na medvedoch, bez tej L50 ? ? Pokial sa presunie ansabel do Eurovea tak to potrva ? No Lolo by este protestoval, ze tam z mesta nic nechodi ? ?
Reply on: 810zssk #143351:
ešte lepšie TEDOMY....
Ad. linkovanie pocas prestavby mosta - co by ste povedali na toto?

L50: OD Slimak - Autobusova stanica - Eurovea - Safarikovo namestie a spat. K Auparku by to nejazdilo, Eurovea by to nahradila.

L78: Cilizska - Mlynske nivy - Landererova (prestup L95) - Nova budova SND a spat.

L95: Vysehradska - Farskeho - Most Apollo - Landererova (prestup L78) - Safarikovo namestie a spat.
Reply on: no.ev.di. #143347:
Nahodou mi pride rozumnejsie najprv otvorit usek po Technopol. S tym, ale ze by neslo o dve fazy, ale kym by sa trat uplne dostavala tak v casti by sa uz mohlo jazdit. Navyse, manipulacne obratisko Technopol sa hodi (inak bolo by fajn keby obratisko Jantarova bolo obojsmerne, cize aj z Pe do Pe).
Reply on: luky133 #143350:
"Podľa Zahradníka je to však len odhad, keďže sadzba mýta závisí od emisnej triedy autobusu. Najväčšia platba je za najstaršie autobusy, moderné majú najnižšiu sadzbu mýta." - Keby ten blbec rozmyslal tak by na 91/191 dal Citelisi..
Reply on: luky133 #143348:
tak vyzerá asi celá Bratislava... od rána sa na ceste pred mojim barákom nezmenilo nič, ako keby sme vôbec nemali snežné pluhy... Chudinová môže akurát tak priblížiť, ako by to vyzeralo keby si cestári neváľali šunky. Tetuška rozprávkarka sa dúfam po týchto voľbách primátora poberie s Ďurkovským kade ľahšie spolu s Koladom aj Cílekom a po ceste zoberú aj Karloveskú mafiu ?

Ozaj keď už sa platí to elektronické mýto, tak dúfam, že aspoň platené úseky aj vyzerajú ako platené a sú odhrnuté alebo sa len peniažky sypú a cesty sú v stave ako za trest pre ľudí...
http://natankuj.sme.sk/c/5202892/snezenie-skomplikovalo-ludom-cestu-do-prace.html

"Chudinová priblížila, že s odhŕňaním kopcovitých terénov ako Koliba, Kramáre a Dlhé diely, ako aj mostov sa začalo už o 03.30 h. Postupne v rámci prvého zásahu odhŕňali sneh v celom meste."

Zaujímavé, že ráno Dlhé diely vyzerali ako keby tam ten pluh nebol.
Reply on: Jezo #143345:
neviem veru čo to má byť ten "rozkývaný variant"... napadá ma len to, že každý mesiac bude iný plán pre stavbu, teda raz hore (na estakáde), raz na zemi a raz polozapustený a potom úplne pod zemou ? logicky tam kde električka pôjde krížom cez Chorvátske rameno, tak musí byť na moste, to dúfam si nemyslel Ftáčnik, že pôjde 0,5m nad ramenom alebo nebodaj pod rameno ? fakt sa človek dozvedá také perly, že až. A dúfam, že všetky križovania s cestnými komunikáciami budú mimoúrovňové, teda električka dole a cesta na nadjazde. Tiež by ma zaujímalo, že na koľko etáp majú v pláne stavať trať na Janíkov dvor, keď teraz má byť obratisko pri Vlastneneckom nám. (čo je podľa mňa chobotina), či sa potom rozhodnú, že to predĺžia po Technopol (rok 2015-2017) a potom po Janíkov dvor (2022-2024), keď už bude ale Janíkov dvor zastavaný a akosi sa pri tom "pozabudne" na električku, takže električka nakoniec skončí pri troške šťastia na Vyšehradskej ak sa aj tam nepodarí nejakému bláznovi dačo zastavať.
Reply on: kecho #143323:
ten chmuľo jak sa zastrájal, že nič také nehrozí, že je to "bullshit"... teraz vidno, kto si vymýšľal. Okrem toho, čo tak plácli, že "testoval sa Tedom, Irisbus či Mercedes." tak Tedom nemá s kĺbovými autobusmi zatiaľ nič spoločné. Je to obyčajná mafia. Za všetko hovorí aj to ako je Braňo zabarikádovaný na Olejkárskej. Celé jedno krídlo na treťom poschodí má pre seba iba on a jedna "sekretárka", alebo kerý parazit to je. Samozrejme za nadhernými dverami, tmavé sklá (možno aj nepriestreľné), magnetický zámok, pre vstup sa treba ohlásiť na zvonček a celý priestor tam sníma kamera ? človek čo má čisté svedomie sa nemá dôvod takto schovávať a pokiaľ viem, tak takéto maniere majú akurát nafúkanci čo majú v hlave iba otruby, titul na VŠ získali za pekný úsmev a potom samozrejme mafiáni. Tie Záhradníkove praktiky čo si dovolil od svojho nástupu do DPB o tom jasne hovoria. ?
Reply on: TeBeCe #143342:
Takže Ba city Marathon, príp. beh Devín - BA električky do KV a Dúbravky odpísané, možno NAD? ?
Este k tym semaforom. Na Vinohradoch som v sobotu vecer cakal v L3 smer centrum na zelenu 54 sekund. Bolo to tesne pred 22,OO hod. Preferencia je tam urcite vypnuta.Na tej krizovatke sme boli jediny.Smer centrum presli dve auta.V tom case by mohli byt uz kludne vypnute.
Reply on: TeBeCe #143341:
"Výhodou podľa B. Zahradníka bude zvýšenie prejazdovej rýchlosti električiek v tuneli, čím dôjde k úsporám na prevádzkových nákladoch - menej vozidiel obslúži cestujúcich rýchlejšie."

No to som uz len zvedavy, kolko elektriciek usetria zvysenim rychlosti z 30 na 50 km/h na 800 metroch ? ?
Reply on: marek #143319:
Záhradník mi hovoril, že napr. na L83
Som zvedavý jak budú vyzerať keď budú mať LBC ?
Reply on: Martin Fundárek #143312:
Asi treba poslať pripomienku na magistrát. Samozrejme to vôbec neprekvapuje, že semafory zle nastavili a dali pridlhý cyklus, lebo oni len málokedy zohľadňujú MHD pri nastavovaní semaforov - aj keď tu premáva iba MHD a nič iné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.