Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Absolútne nezvládnutá zimná údržba zastávok. Za celý deň som nevidel ani jednú odhrnutá zastávku a to ani vo VIP oblasti... ?
Reply on: no.ev.di. #143082:
Našiel som voľačo ohľadne radu 860. Pohodlnejší by možno bol. Na druhej strane prototypy spoľahlivosťou nijako valne neoplývali.
Reply on: Emo #143081:
Preto, že na stykoch natriasa tak, že si zašukáš bez vyvíjania vlastnej fyzickej aktivity.
Reply on: Emo #143083:
Nie, to bol rad 86x. Jeho nepriamym nástupcom je rad 843.
Reply on: no.ev.di. #143075:
Skôr ma zaujímal druhý smer, tak som si to teraz z webu stiahol.
Príchody od Margecian do Rotsteinu:
7:38 denne - odchod z Rotsteinu smer BB 8:25 denne
9.15 6 a + - nemá prípoj
10:36 denne - 10.38 len x
15.05 denne - 15.19 len v 7 a ešte zo štyri dátumy
17:37 6 a + - 18:24 mimo 6! Takže len v + - inak koniec sveta, umrela civilizácia.
18.21 x - ten istý prípoj ako predchádzajúci vlak.

Ono všeobecne - pri takejto hustote osobnej dopravy (nákladná je zanedbateľná s ohľadom na traťové pomery) by som to celé zasekol a nahradil autobusmi.
Reply on: no.ev.di. #143084:
Podobnost tam je, lebo vychadzali konstrukcne z nich. Avsak, ako v pripade autobusov, vzhlad a obvodove plechy nerozhoduju o kvalitach a type vozidla. Mal mat hnane vsetky napravy a elektricky prenos vykonu: http://www.prototypy.cz/?rada=860
Reply on: Emo #143083:
Nie je. Chrochtadlo je M 475.0/860.
Reply on: Emo #143083:
aj mne sa zdalo, podobnosť tam je tak neviem prečo potom hovoria, že zostali len v počte 2ks ? asi to je niečo ako "Kyklop", ktorý bol príbuzný "Pomarančov" 775 a 776...
Reply on: no.ev.di. #143082:
A nie je to prezývka pre rad 85x?
Reply on: Emo #143081:
niekde v archíve Zašlapané projekty sa spomína niečo aj o motorákoch, ktoré mali prezývku Chrochtadlo a vraj keby sa vtedy rozhodlo pre ich výrobu namiesto 810, sme mohli mať oveľa pohodlnejšie vozy na lokálnych tratiach. Takto "Chrochtadlo" skončilo v počte 2ks overovacej série, ktoré sa zaradili do premávky a v súčasnosti už sú na večnom odpočinku.
Reply on: no.ev.di. #143080:
Jo, to neviem. ? Možno bude vedieť S499 1023, ten sa v tom viac vyzná. ?
Reply on: Emo #143079:
Prečo sa hovorí tak 810? Šukajú snáď dakomu náladu? ?
Reply on: no.ev.di. #143077:
Pokiaľ viem, tak tam všade jazdia šukafony.
Reply on: Martin Fundárek #143055:
tak ako by si ťahal osobáky na 160 Zvolen - Lenartovce - Košice alebo Zvolen - Plešivec - Košice? V súčasnom GVD chodia vlaky od Zvolena po Fiľakovo, tam začínajú ďalšie osobáky idúce po Plešivec a odtiaľ idú vlaky do KE, čiže na tri úseky to je "delené". Mimo to od Jesenského idú dva páry osobákov denne do KE, od Zvolena idú nejaké vlaky len po Lučenec a tam už čaká vlak s odchodom o pár min do Jesenského. Neviem prečo to čo môže byť ako jeden vlak s čakaním vo väčšej stanici 3-4min delené na 2 alebo 3 osobáky ?
Reply on: Martin Fundárek #143056:
čo vôbec jazdí na trati 172 a 173? na 172 som videl nejaké osobáky z 3-4 vozňov ťahané 750,754 ale na 173 som sa nedostal... ešte by ma zaujímala trať 174
Reply on: S499.1023 #143068:
no dosť vlakov z BB príde do Červenej skaly a 2-10min na to odchádza z Červenej Skaly vlak do Margecian. Jedine vlak prichádzajúci o 10:23 do ČS nemá "pokračovanie", lebo z ČS do Margecian odchádza vlak o 9:22 a jedna "špecialita" je vlak z Brezna (15:16) prichádza do ČS 16:17, zatiaľ čo vlak na smer Margecany opúšťa CŠ o 16:05. Radšej sa nepýtam či by na ZSSK niekoho zabilo keby tie vlaky nadväzovali...
Reply on: TeBeCe #143073:
keby tak tiahol preč z krajiny, ej... hneď by bolo krajšie... ☺
Reply on: nigamiso #143072:
co najtesnejsie pred volbami, ked uz ten primator tiahne do parlamentu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.