Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andrej (Anndy008) #14254:
No ja len to, ze dovod vymyslania trolejbusu na DD bola, aby tam mohli jazdit klbaky, a nakoniec akosi zanikla podstata... Ale ja budem rad, ak tam aspon kusok vedenia bude.. Dufam, ze to potom neskor napoja aj na celu siet.
SI PRECITAJ TVOJ PRISPEVOK #14234 1. bod, 1. veta, A POTOM TU NADAVAJ, ZE SI TO NEPOVEDAL! OKOPIROVAL SOM TO Z TOHO PRISPEVKU! A PRECO TU PISES KRAVINY ZE SME NIEKOHO NATRELI, KED NIKTO Z NAS O NICOM NEVIE! A KOHO? DUBRAVKU DO TOHO MIESAM, LEBO SOM SI MYSLEL ZE JE TO NIECO S TYM. TEN PRISPEVOK SOM SI VYHLADAL, NO DOBRE TERAZ SOM SI VSIMOL ZE PISES O NEJAKEJ 7921+22. V KATALOGU VOZIDIEL NENI NEHODA ZIADNA, V DISPECEROVI+DISKUSII SOM SI VYHLADAL 7921, A DOZVEDEL SOM SA AKURAT TO, ZE JE TO TVOJA NAJOBLUBENEJSIA SUPRAVA. ALE O ZIADNEJ NEHODE NEVIEM! A NA MNA TU NEBUDES NADAVAT!
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: KLF #14255:
heh - ved pohoda, je len, ze som bojoval s vekym pokusenim ta do stavky donutit :DD...

No ja sa nebojim :DDD - ono po urcitom mnozstve piv sa clovek smeje na vsetkom .... :DDDD
Anndy008: 🙂 Ja som to uz len zo zotrvacnosti napisal s 1 n ;)) Mas pravdu, pokukal som dozadu a fakt sa pises s 2 n ;))
Inak bolo vazne super... notysek bol cool... az som plakal od smiechu kua. ;)))) Kua, sak zopakujeme zas... neboj nic. ;))) Bolo super ! 😉
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: KLF #14245:

Heh - no prikladam to tomu pivu a mozes byt rad, ze som ta usetril od stavky - ale skus si vsimnut, ze vsade - okrem toho, co si pisal ty - mam v nick-u 2x pismeno N. Som si myslel, ze si to uz vsimnes, ako si hovoril... :-))

No, ale inak bolo dobre 🙂 - som rad, ze som spoznal "Notyska" :DDDD.

Jo a snad mozes potvrdit papyrovi, ze nie som fasoun 😃

No keby vas zaujimala dobra free sms brana (hnily pomaranc aj errortel) - mrknite hore.

KLF - pripadne ostatni - ak ste zvedavi - na "trejsinu" 14Tr (premavala prave v tom hradci kralove, ked este neboli 21Tr - neviem - mozno este aj premava). Co viem, tak max rychlost bola do 30km/h - ale nerucim za to.
http://www.anndy.host.sk/tr14vozik.jpg

Jo pre teba a rika este: http://www.spvd.cz


Andy: Ja neviem, ci kratke, alebo dlhe vozy sa planju na DD. Viem, ze dualny pohon bola jedna z poziadaviek pri tendri (a trollino, ci iny uchadzac, okrem skodovky nemohol ponuknut taku verziu). Viem, ze tam chceli duo na preklenutie cesty od Hrobonky k trati na DD. Ci je to naozaj tak a ci sa nieco nezmeni, ani v akej verzii bude ta prva 21Tr, co k nam pride neviem. Tiez tu tusim niekto hovoril (pisal), ze je snaha zrusit vysledky tendru a urobit ho znova - ale to je len info typu - jedna babka...
Vo vseobecnosti ostrov sociku vyraba 21tr bud s elektromotorom, alebo duo-verziu TrACI. Tak isto zatial, co viem sa vyraba 22Tr s dvoma motormi (elektro) a tiez aj je aspon jeden prototyp s jednym - je to lacnejsia verzia pre nekopcove tereny. Ci bude, alebo sa pripravuje duo do 22Tr, to neviem. V tej firme to funguje celkovo divne, takze...
Este upozrnim, ze vyrobca aspon ponuka dve verzie el-motora DC a AC - ku kazdemu samozrejme aj duo pohon. BTW - vsetko je na webw... 😉

Vladimir: heh este ikarus4x v BA a dopytove otvaranie dveri. Na prvy pohlad maju vsetky i4xx v BA dopytove otvaranie dveri. No na druhy pohlad (z hladiska funkcnosti) ho maju iba tie dve NP i412-ky (1701 a 1702). Vysvetlim. Vsetky busy maju tlacitka z vonku, aj z vnutra. Lenze (podla mojich info, preto, ze sa setrilo zase tam, kde nemuselo), tak u vsetkych i435 a i415 to funguje obmedzene. Ked cestujuci vo vnutri stlaci tlacitko, tak je sice pekne, ze nad dverami sa rozsvieti take zelene svetielko, ze ho stlacil, ale to iste sa spravi aj vodicovi - sa mu rozsvieti zelene svetlo na tych dverach, pri ktorych to stlacil ten cestujuci. A tym to konci. Teda je ciste na vodicovi, aby pootvaral dvere, ktore sa mu "vysvietia". Teda chyba je v tom, ze tie dvere sa automaticky neotvoria, ale musi ich otvorit vodic - napr. aj stlacenim vsetkych troch dveri (zo styroch). Takze preto sa to v BA na busoch nepouziva, bo to nema vyznam - teda z hladiska vodicov. Tie dva NP by to mali mat vyriesene uplne klasicky - teda vodic da povel len na otvorenie dveri a automaticky sa otvorie tie dvere, o ktore poziadal cestujuci. Takze zase dalsi zarez do kocurkoveho DPB.
Andy: si iny curak chlapce. Vkladas mi tu huby slova ktore som tu NIKDY nenapisal, prekrucas moje prispevky !!!!! Ja som o dubrafskej nehode nic nepisal... sleduj aspon diskusiu !!! ***** maly. Pisal som o tom, ze ste natreli kolegu z DP vedeniu a to dost spinavym sposobom ! Neviem co do toho miesas dubrafku a ine veci !! Vyhladaj ten prispevok kde som to napisal ty ***** ***nuty maly...
AD farby, teraz som sa v novej Drahe docital, ze cerveno-kremova farba ceskoslovenskych elektriciek ma povod vo Viedni. A asi to bude pravda, ved vsetko okrem ULF je tam v takych farbach.
re #14244 KLF : Tak už teraz neviem vôbec o čom bola reč.. Neviem o akú nehodu ide, o žiadnej inej nebola reč, tak som myslel, že je o tej dúbravskej. Ty si hovoril to: "Ze sa zrovna ty pytas na to kto ho natrel..." Ja neviem čo s tým mám a neviem odkiaľ by som to mal vediet.. A mám pocit, že ty tiež neuvažuješ racionálne.
Reply on: KLF #14249:
Nechajme to...
Reply on: Vladimír #14248:

Celkom som nepochopil na co si reagoval, lebo pokial sledujem, tak Tebe som tu nic nepisal. Ale OK, odpoviem Ti - ja si uzatvaram nazor podla ROVNAKYCH kriterii ako si napisal Ty, takze neviem kde je problem. Ak si si potreboval len vy***nut, pohodka... Ale Tvoj prispevok bol mimo.
Reply on: KLF #14244:
Ja si o človeku utváram názor podľa jeho správania, reakcií, názorov a nie podľa veku. A nepíšem to len preto, že patrím do Tebou zmieňovanej vekovej skupiny.
Reply on: Jano #14246:

10 kmh
Upozornenie pre vodicov elektriciek!!!:
V okoli zastavky OD Saratov v oboch smeroch boli namontovane znacky upozornujuce na obmedzenie rychlosti ( ide o zlzy plny stvorec v bielom lemovani ).
Mam otazocku: Akou rychlostou je vodic elektricky povinny prejist v takto ohranicenom useku trate? Co som videl, niektori tam brzdia znacne, niektori akoby tuto znacku ignorovali.
Andy008, Riko, martiner: bolo cool dnes !! 😉 kua... popilo sa co to, pokecalo ako vzdy a bolo super !!! 😉
Reply on: Andy #14240:

:)) Som sa pobavil zas... 😉 Neviem kde si vzal, ze hovorim o vodicovi, co mal tu nehodu v Dubravke ?! Ukaz mi to prosim. Islo o uplne ineho vodica. A kde si vzal to, ze hovorim o Tebe ?! Si moc vztahovacny !
No a inak mam 31 rokov a - ano, myslim si, ze vacsina su tu deti okolo 17-20 rokov, ktore este neuvazuju racionalne... Sorry. A nie som sam v tomto dojme.
Reply on: Neopl@n #14242:
My teke (take 21 TrACI) na Slovensku nemame. Preco? Pretoze ich nikto nehomologizoval.
Reply on: Vladimír #14241:
Dakujem svojmu menovcovi za vysvetlenie... 🙂

Ale my take na SVK nemame ze?
Reply on: Ferro #14178:
O tom zelenom svetielku v Ik 435 som nevedel. Košické ani prešovské ich nemajú - bude to teda len bratislavská špecialita. Ale O.K., beriem...

Re #14181 Andy: No, že ten palubák, že čo robí... by ma zaujímalo.

Re #14188 Igorko: Pravdu povediac, čakal som, kto prvý ma ohľadne Karosáckych dverí napadne 🙂 Ich nevýhody som si už pri písaní príspevku #14177 uvedomoval, no ešte raz - bral som to zo strany cestujúceho, a to v tej najprimitívnejšej rovine: v Karose ma dvere nemôžu privrieť - v Ikaruse áno. Ešte som síce nezažil, aby niekto z Karosy vypadol von, alebo aby sa aspoň dvere celkom pootvorili, ale, že to celkom nie je O.K., na to poukáže aj samotný zvonec, ktorý sa bežne v zákrute, či na zlej ceste "rozcvrliká".

Re #14192 Juro: Iste, náter nemusí byť len mestský, môže byť aj náter dopravcu. No v slovenských podmienkach sú všetky dopravné podniky (DPB, DPMK, DPMP, DPMŽ) akciovkami so 100%-nou účasťou mesta, teda sú to mestské dopravné podniky. Takže je logické hľadať farebné motívy vo fsrbách mesta.

Re #14195 Papyr: Ak by palubný počítať R&G Mielec robil LEN toto, tak by ho asi nikdy nekúpili. Okrem toho to sleduje ešte plno plno plno vecí, z ktorých má skôr úžitok prevádzka technická ako dopravná (batérie, teplota oleja, evidencia pneumatík, čierna skrinka, zaznamenávanie porúch...)

Re #14197 KLF: Ja to napíšem čo najstručnejšie. "Teplomer" je prezývka pre vnútorný bočný displej, ktorý zobrazuje graficky trasu vozidla - prvá a posledná zastávka + niekoľko najbližších na vodorovnej osi. Vlastne, nemusí ísť len o displej, môže to byť aj klasická tabuľka. V podstate Bratislava už od roku 1992 postupne zaviedla na všetkých vnútorných tabuľkách tzv. "teplomerové" zobrazenie trasy. A pojem to nie je len od 17.2., používa sa už roky a myslím, že je všeobecne známy.

Re #14224 Papyr: Nebude to tým, že z 32 prešovských 15 Tr bolo 22 pôvodne určených na export na Ukrajinu? 🙂

Re #14232 Andy: Tak to máš s KLF-om 1:1. On nevedel, čo je teplomer, Ty nevieš, čo je "trejsi" alebo familiarne "trejsina" = Škoda 21 TrACI - teda 21 Tr-ka aj diesel pohonom.

Re #14239 Neopl@n: Duobus je práve to, čo som popísal v predošlej reakciii na Andyho. Jednoducho povedané trolejbus schopný pohybovať sa ako autobus mimo trolejové vedenie. Čiže trolejbus a autobus v jednom, čiže duobus.

Re #14240 Andy: Škodu 21 TrACI vyrába PRÁVE Škoda Ostrov. Trejsiny bežne jazdia v Plzni, ale ich schopnosť pohybovať sa mimo vedenie sa pravidelne používa na legendárnej linke č. 1 v Hradci Králové. Linka je trolejbusová, no určité jej spoje (vykonávané trolejbusom Š 21 TrACI #50) zachádzajú do štvrte s názovom Kluky, kde nie je trolejové vedenie. V tomto úseku "trolejbus" jazdí na diesel.
Reply on: Igorko #14236:
Mňa raz naštval, keď som išiel v 218ke. Na každej zastávke som vystupoval kvôli tomu, že bol voz plný a dedkovia a babky chceli vystúpiť. Asi na tretej mi prišiel vynadať, že prečo stále vystupujem a nastupujem.. 🙂 A tá jeho technika jazdy tiež za moc nestojí.

Re #14234 KLF:
1: To akože ja s tým niečo mám? Pokiaľ viem, tak tú nehodu vyšetroval DPB a polícia.. Ja ani neviem aký vodič tú električku riadil. A šplhnúť si na vedení? Neviem o akých detičkách hovoríš. To je úplná kravina. Tak mám pocit, že si si ma s niekym pomýlil a asi aj celú stránku. Keď si prečítaš príspevky po nehode, tak si všimneš, že ani nikto nepísal(až na pár výnimiek), že je na vine vodič.. Je mi jasné, že príčina nehody nebolo porušenie predpisu. A mám pocit, že žiadne natieranie sa nekonalo, len si si to vymyslel, aby si sa mal s kým hádať.
2: Aby som ťa upresnil, nemám 16, ale 17. Ty máš koľko? 150? Že sa tváriš taký múdry? Viem, že neznášaš mladších od teba, ale mám pocit, že priemerný vek tvorcov a spolupracovníkov iMHD je asi 19. Ale keby neboli takéto decká, tak na túto stránku nechodíš. Ja som sa nejako zosmiešnil? Len som ti popísal čo to ten teplomer je, lebo si sa tu pýtal. A ja som si ten slangový názov nevymyslel, len ho používam, keďže som ho niekde(od všetkých) počul. A prvý krát som to videl pred pol rokom v Brne..
3: Teraz si spravil presne to, čo mi kážeš nerobiť v bode 2.. TrACI som v živote nevidel asi ani na fotke, preto som nevedel, čo je trejsina.. MHD som sa začal "venovať" len pred pár rokmi, takže som zrejme slabý fanda MHD... Mimochodom, vyrába niečo také aj Škoda Ostrov? Lebo na ich stránke to nie je.. A používa sa to niekde na Slovensku alebo v Čechách?
Cto je to ten DUOBUS??? (zase nieco bez pointy? 🙂 )


Hm! Neviete kedy v Aprily sa ma totalne reorganizovat doprava v DNV (a nieco konkretne)
diky!


Dufam, ze sa FRENKY nezabije, potom by nam nemal kto pisat vypravu 🙂 🙂 🙂

CAAAF FRENKY

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.