Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: M.C. #142282:
Vid. tatry.imhd.sk
810zssk: Prečo je až tak zlý ? Mne sa zdá byť lepšieho mat. spravený ako SOR má hrubšie oplechovanie ako on. A tak dobre neviem aký má motor no.
Reply on: M.C. #142280:
To dufam nemyslis vazne s tou Troligou...
No tak tu si na fotkách pozrite jak opravili ten kruch na NB 18 City

http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/32093/categories/created-monthly-calendar-1981-12-3

a ešte tu

http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/32096/categories/created-monthly-calendar-1981-12-3

a tu sú všetky fotky Prešovského NB 18 City

http://www.mestskadoprava.net/galeria/index.php?/categories/created-monthly-calendar-1981-12-3

Aj tak sa mi nepáči !!

A radšej by fakt mohol DPB kúpiť toto - Troliga Bus
Upravili mu dvere, má ich celé pres-klene a upravili mu aj predok 🙂 pripomína - MAN , ale ten modrý nie ten červený ten ma starý face

http://www.mestskadoprava.net/galeria/index.php?/categories/created-monthly-calendar-1981-12-4
Reply on: 810zssk #142277:
Prosim ta, ti kym by nasli v HTML kode miesto, kam to pichnut, tak bude aj po strajku ?
Len pre zauímavosť.
Vozidlo 7717-7718 T3P je už v dokončovacej hale.
Inak v DPB su vsetci na obede? Alebo ako si mam vysvetlit ze presmerovanie 53, 63 a 96 vobec nespominaju?
Reply on: Jakub1 #142275:
Opravene 🙂 Dik.
Reply on: 810zssk #142274:
Pri najbližšej aktualizácii sa môže zároveň doplniť dĺžeň na "u" v slove 'blokuju' a čiarka pred spojkou "aby". ?
Tak vyzerá to tak, že do BA sa blíži ďalšia kolóna kamiónov?
http://www.radioviva.sk/index.php/dopravny-servis/6042-dopravny-servis-1430
Reply on: JariceQ #142264:
Nekecaj o veciach, o ktorých vôbec, ale vôbec nič nevieš. A keď budeš v supermarkete platiť za nákup viac vďaka tvojmu "adekvátnemu" spoplatneniu ciest, potom budeš jačať na koho?
Reply on: 810zssk #142270:
Sorry, je logickejsie dat ich Slovak Linesu.
Reply on: Tramway #142266:
Chlapce a nie je jedno ci tie linky bude prevadzkovat Slovak Lines, alebo DPB? Kedze DPB o ne evidetne zaujem nema a naopak Slovak Lines sa redukcie vykonov tak je logickejsie dat ich DPB.

A kde si prosim ta z tej odpovede vycital ze do Grobov bude chodit ina linka ako 630?
Reply on: JariceQ #142264:
Cize je normalne, ked kamion zaplati len za cestu z BA do Kosic 70€ + 1800€ cestnu dan na vozidlo + najvyssiu spotrebnu dat na paliva v EU? Pricom ma spoplatnene cesty 1 triedy a 1800€ ako cestna dan je tiez platba za cesty 1, 2 a 3 triedy?
Reply on: Tramway #142251:
Tak to si potom pekne zabudlivy - HLAVNE na kapacitu 32 a 33 sa nadavalo, ked este jazdili TAM BUSy
Reply on: Tramway #142266:
aj tak je očíslovanie 630 neaktuálne, lebo Slovenský a Chorvátsky Grob prešli do zóny 525 ? ak to takto pôjde ďalej tak bude najlepšie pre naše zdravie diskusiu o Bratislavskej MHD zrušiť, lebo vyzerá tak to tak, že náš čaká ďalšie laxatívne desaťročie.
Reply on: no.ev.di. #142261:


Ja som dopravnému podniku zase písal o linkách 321 a 521 s tým, že v materiali BID sa uvažuje o prevádzkovaní týchto liniek dorpavným poodnikom. A vieš čo odpovedal? Integrovanú dopravu nerieši dopravný podnik. Nikde nie je povedané, že túto integrovanú dopravu bude zabezpečovať DPB, a.s.. A keď som sa pýtal prečo L630 nemá trasu podľa návrhu BID teda aj cez Slovenský Grob odpísal toto: Linky č. 630 DPB, a.s. robí na základe zmluvy s obcou CH. Grob, ktorá financuje jej časť výkonov, preto sa touto linkou zabezpečuje iba táto obec. Do Slovenského Grobu bude nejaká linka jazdiť iba na základe objednávky v rámci IDS. Kto ju bude zabezpečovať, to nie je ešte rozhodnuté. Ale v prípade novej linky jej zabezpečenie dopravcov bude musieť byť zabezpečené verejnou súťažou.
Z toho teda vyplýva, že podľa DPB nebude L630 obsluhujúca aj Slovenský Grob tak ako to navrhuje BID, lebo pre Slovenský Grob vznikne nová linka, ktorú zrejme DPB robiť nebude. No kocúrkovo.
Reply on: JariceQ #142264:
sami dopravcovia povedali ze platit nech sa plati ale nie sposobom ze v pb zaplati namiesto 300 m 2,3 km alebo ze im pristroj rata dve cesty (pri starej seneckej) aj ked neviem ako to je mozne ? . ide im o to aby zaplatili iba tolko kolko naozaj prejazdia
Reakcie kamionistov na elektronicke myto uz prekrocili unosnu hranicu si myslim a tak chcem reagovat aj ja. Ak ti, ktorych sa to tyka maju so vzniknutou situaciou problem a ako sami tvrdia, bude to pre nich likvidacne, preco teda uz davno nezavesili kseft na vesiak?! Reakcie kamionistov su absolutne nemiestne. Jednoducho konecne na Slovensku vzikne situacia, kedy za, v prvom rade vyssiu hmotnosť vozidla - t.j. aj nasledne vacsie zatazenie a nicenie vozovky, bude existovat adekvatne spoplatnenie. Doteraz si dovolim povedat ze nakladne vozidla jazdili po slovenskych dialniciach takmer zadarmo, pretoze ceny (napr. rocnych) dialnicnych nalepiek boli doslova smiesne v porovnani s tym ake mnozstvo tovaru previezli, kolko kilometrov najazdili a v akej miere znicili slovenske dialnice a cesty. Vznikla tu totiz situacia ze istej skupine ludi sa prestalo pacit ze doteraz jazdili po slovenskych cestach naozaj takmer zadarmo a ked konecne pride spoplatnenie ktore je od nich pravom ziadane tak sa im ma zvysok spolocnosti podriadit vtedy, ked zablokuju cestu a umoznia inym vodicom a v konecneom dosledku aj bratislavskej MHD zabezpecovat transport ludi???!!! V tom pripade kazdemu z nich adekvatnu sankciu. 😉 asi tolko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.