Nekecaj o veciach, o ktorých vôbec, ale vôbec nič nevieš. A keď budeš v supermarkete platiť za nákup viac vďaka tvojmu "adekvátnemu" spoplatneniu ciest, potom budeš jačať na koho?
Chlapce a nie je jedno ci tie linky bude prevadzkovat Slovak Lines, alebo DPB? Kedze DPB o ne evidetne zaujem nema a naopak Slovak Lines sa redukcie vykonov tak je logickejsie dat ich DPB.
A kde si prosim ta z tej odpovede vycital ze do Grobov bude chodit ina linka ako 630?
Cize je normalne, ked kamion zaplati len za cestu z BA do Kosic 70€ + 1800€ cestnu dan na vozidlo + najvyssiu spotrebnu dat na paliva v EU? Pricom ma spoplatnene cesty 1 triedy a 1800€ ako cestna dan je tiez platba za cesty 1, 2 a 3 triedy?
aj tak je očíslovanie 630 neaktuálne, lebo Slovenský a Chorvátsky Grob prešli do zóny 525 ? ak to takto pôjde ďalej tak bude najlepšie pre naše zdravie diskusiu o Bratislavskej MHD zrušiť, lebo vyzerá tak to tak, že náš čaká ďalšie laxatívne desaťročie.
Ja som dopravnému podniku zase písal o linkách 321 a 521 s tým, že v materiali BID sa uvažuje o prevádzkovaní týchto liniek dorpavným poodnikom. A vieš čo odpovedal? Integrovanú dopravu nerieši dopravný podnik. Nikde nie je povedané, že túto integrovanú dopravu bude zabezpečovať DPB, a.s.. A keď som sa pýtal prečo L630 nemá trasu podľa návrhu BID teda aj cez Slovenský Grob odpísal toto: Linky č. 630 DPB, a.s. robí na základe zmluvy s obcou CH. Grob, ktorá financuje jej časť výkonov, preto sa touto linkou zabezpečuje iba táto obec. Do Slovenského Grobu bude nejaká linka jazdiť iba na základe objednávky v rámci IDS. Kto ju bude zabezpečovať, to nie je ešte rozhodnuté. Ale v prípade novej linky jej zabezpečenie dopravcov bude musieť byť zabezpečené verejnou súťažou.
Z toho teda vyplýva, že podľa DPB nebude L630 obsluhujúca aj Slovenský Grob tak ako to navrhuje BID, lebo pre Slovenský Grob vznikne nová linka, ktorú zrejme DPB robiť nebude. No kocúrkovo.
sami dopravcovia povedali ze platit nech sa plati ale nie sposobom ze v pb zaplati namiesto 300 m 2,3 km alebo ze im pristroj rata dve cesty (pri starej seneckej) aj ked neviem ako to je mozne ? . ide im o to aby zaplatili iba tolko kolko naozaj prejazdia
Reakcie kamionistov na elektronicke myto uz prekrocili unosnu hranicu si myslim a tak chcem reagovat aj ja. Ak ti, ktorych sa to tyka maju so vzniknutou situaciou problem a ako sami tvrdia, bude to pre nich likvidacne, preco teda uz davno nezavesili kseft na vesiak?! Reakcie kamionistov su absolutne nemiestne. Jednoducho konecne na Slovensku vzikne situacia, kedy za, v prvom rade vyssiu hmotnosť vozidla - t.j. aj nasledne vacsie zatazenie a nicenie vozovky, bude existovat adekvatne spoplatnenie. Doteraz si dovolim povedat ze nakladne vozidla jazdili po slovenskych dialniciach takmer zadarmo, pretoze ceny (napr. rocnych) dialnicnych nalepiek boli doslova smiesne v porovnani s tym ake mnozstvo tovaru previezli, kolko kilometrov najazdili a v akej miere znicili slovenske dialnice a cesty. Vznikla tu totiz situacia ze istej skupine ludi sa prestalo pacit ze doteraz jazdili po slovenskych cestach naozaj takmer zadarmo a ked konecne pride spoplatnenie ktore je od nich pravom ziadane tak sa im ma zvysok spolocnosti podriadit vtedy, ked zablokuju cestu a umoznia inym vodicom a v konecneom dosledku aj bratislavskej MHD zabezpecovat transport ludi???!!! V tom pripade kazdemu z nich adekvatnu sankciu. asi tolko.
No vidím to reálne v tom prípade, že kandidátom na starostu bude niekto z jeho bandy. V prípade víťazstva jeho kolegu, ho môže kolega dosadiť na miesto nejakého námestníka alebo splnomocnenca pre neviem čo, však dačo sa nájde. Takže odchod by nebol taký bolestný, v bielení kasy by mohol pokračovať aj naďalej len z iného miesta. Niečo obdobné keď si Kadnár a Derkay prehodili kreslá pod sebou minulý rok. ?
keď vidí aké služby poskytuje DPB a, že sprevádzkovanie linky 801 do Rajky trvá rok, tak to ani neskúšajú. Náhodou sa Záhradník objaví v telke alebo do novín dačo zahlási, obyvatelia budú celí v eufórií a nakoniec si to ešte zlízne starosta dediny, že čo je za somára, že to nevie vybaviť, keď sa v médiách nechal Záhradník počuť, že na ich strane ochota je. Videl som tú ochotu na L801. Bol som v kontakte s dotyčními ľuďmi. Vedel som o konkrétnom rokovaní a povedali mi, že zaslali dopravnému podniku pozvánku na ktorú DPB odpovedal, že sa nezúčastní. Keď som sa na to pýtal B.Weigla, ako to teda je, tak povedal, že oni žiadnu pozvánku nikam nedostal a keby dostali, tak by určite odpovedali kladne. Som mu povedal, že z druhej strany som dostal iné informácie, že pozvanie odmietli na čo sa pán neomylný (tak ako celé vedenie DPB) urazil a začal v odpovedi soptiť, že čo si to dovoľujem mu hovoriť, že klame a pod, že čo sa do toho starám a zrazu sa debata zvrhla na to, že on je svätý ja ten drzý občan čo odhalil jeho klamstvo, vlastne aj to, že DPB ako taký komplet si vymýšľa veci ako sa mu hodia.
"Pre protesty dopravcov má na mnohých miestach v Bratislave značné problémy aj mestská hromadná doprava. Najväčšie problémy sú podľa hovorcu Dopravného podniku Bratislava (DPB) Petra Kaveckého na Rožňavskej ulici a v okolí. Dopravný podnik sa preto snaží viesť autobusové linky 96, 53 a 63 a trolejbusové linky 204 a 205 po obchádzkových trasách, hovorca priznáva, že je to však často veľmi komplikované."
A ak to pretrvá do zajtrajška tak bude upravená MHD asi.
"Problémy sú aj so spojením na letisko. Dĺžka zdržaní mestskej dopravy sa podľa neho dá len ťažko odhadnúť. Ako pre agentúru SITA doplnil, ak bude situácia pokračovať, pravdepodobne pripraví vedenie podniku na piatok ráno iný variant riešenia dopravy."
810zssk