+ mala by s upraviť trasa L630 tak ako ju navrhuje BID a to bzď Zlaté piesky - Vajnory - Čierna voda - Chorvátsky grob - Slovenský grob - Čierna voda - Vajnory - Zlaté piesky (okrh), alebo Zlaté piesky - Vajnory - Čierna voda a potom striedavo do Chorvátskeho a Slovenského grobu.
A keď už má DPB odrazu dosť liniek a vodičov tak zriadiť nejakú lokálnu linku napr. 38, ktorá by išla cez Starý Lamač - Razsochy podobné oblasti v Lamači, kde v súčasnosti MHD nejazdí. Alebo tadiaľ presmerovať L30 a je to.
Apropo čo takto už konečne zriadiť Linky 321 Patrónka - Marianka a 520 (alebo 521 teraz presne neviem aké to má číslo podľa BIS) Rača - Svätý Jur. Návrh BID hovorí o možnom prevádzkovaní týchto liniek DPB a zároveň ráta aj so zrušením L38 a 55.
Napadlo ma, že to zrejme chcu dať aj cez rannú špičku a to by teda riadne zdržalo celú 51-ku a nešla by tak ani náhodou podľa cestovného poriadku, tak ako to je aj v súčasnosti v prípade 59-ky a 75-ky.
A keď už sme pri riešení dorpavy v iných mestských čatiach ako sú Dlhé diely tak by sa už konečne mohlo myslieť aj na obyvateľov oblasti Rača-Východné a a obnoviť L155 po upravenej trase: ŽST Vajnory - ŽST Východné - ŽST Predmestie -zastávka Slovany - ŽST Filialka (ak je to možné ťaahať až k nej , ak nie - tak po zastávku Slovany.
konecne sa mysli aj na ludi v krasnanoch ktory maju smolu ked L75 nechodi tak sa musia stverat s nakupom hore. myslim, ze treba nechat linku povestnych 100 dni sa etablovat a potom zacat kritizovat za jej vznik ? .
P.S. konecne sa nieco robi aj mimo uzemia DD, KV tak budme radi aj za to malo. ?
Jasné, že mohli. len to by potom 51 musela jazdiť aj cez víkend a o to zo strany DPB zrejme nie je záujem. A keď už L156 tak podľa prvého návrhu 810zssk, ktorý hovorí o predĺžení linky priamo k Obytnej zóne slanec.
"Hlavné mesto vykonáva zimnú údržbu na komunikáciách Bratislavy v dĺžke 450,2 km, čo predstavuje 4.173.932 m2 a zimnú údržbu námestí, verejných priestranstiev, chodníkov, lávok a mostov vo výmere 385.509 m2, 249 zastávok MHD, 356 ník a 1228 priechodov pre chodcov."
Musím s tebou súhlasiť, ten návrh: 156 - Alternatívne vedenie 1 by sa dal akceptovať, ba dokonca by sa dal aj ľahko zrealizovať. Linka 156 však podľa nývrhu DPB nepôjde do Novej obytnej zóny, ale len k novej obitnej zóne. Ľudia tak či tak budú musioeť ísť pešo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tramway