konecne sa mysli aj na ludi v krasnanoch ktory maju smolu ked L75 nechodi tak sa musia stverat s nakupom hore. myslim, ze treba nechat linku povestnych 100 dni sa etablovat a potom zacat kritizovat za jej vznik ? .
P.S. konecne sa nieco robi aj mimo uzemia DD, KV tak budme radi aj za to malo. ?
Jasné, že mohli. len to by potom 51 musela jazdiť aj cez víkend a o to zo strany DPB zrejme nie je záujem. A keď už L156 tak podľa prvého návrhu 810zssk, ktorý hovorí o predĺžení linky priamo k Obytnej zóne slanec.
"Hlavné mesto vykonáva zimnú údržbu na komunikáciách Bratislavy v dĺžke 450,2 km, čo predstavuje 4.173.932 m2 a zimnú údržbu námestí, verejných priestranstiev, chodníkov, lávok a mostov vo výmere 385.509 m2, 249 zastávok MHD, 356 ník a 1228 priechodov pre chodcov."
Musím s tebou súhlasiť, ten návrh: 156 - Alternatívne vedenie 1 by sa dal akceptovať, ba dokonca by sa dal aj ľahko zrealizovať. Linka 156 však podľa nývrhu DPB nepôjde do Novej obytnej zóny, ale len k novej obitnej zóne. Ľudia tak či tak budú musioeť ísť pešo.
Ta 156 je vtip??? hej? nevydarený.... máme krízu, nemáme vozidlá ale my si môžeme dovoliť takúto linku?
Veď konečná tej linky je 200m od najbližšej zastávky 75ky...
Štandardná chôdza chodca je 4km/h, to znamená 1km za 15 minút, to znamená 200 m za 3 minúty chôdze!!!!!
Pokiaľ tá linka nebude mať interval 3 minúty, tak ňou jednoducho nebude mať kto chodiť, pretože nastúpiť na linku a odviezť sa mikrobusom trajektóriu, ktorú peši zvládam za 3 minúty (čo znamená, že mikrobusom bude trvať kratšie cesta ako nástup/výstup), aby som potom prestupoval a čakal na električky/autobus je zložitejšie, ako za 3 minúty si prejsť priamo k autobusu/električkám...
Zda sa mi to priliz kratke na zabratie vozidla na cely den. Aj ked len mikrobusu. Skor tipujem na prejazd z L51. Ale ved niekto informovanejsi napise, pripadne uvidime.
Existuje nejaky logicky dovod preco Citelisy nepresunu do Petrzalky vymenou za Ik, kedze na 91 a 191 by sa tym dost usetrilo (vyssia emisna trieda = nizsie myto)?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tramway
Musím s tebou súhlasiť, ten návrh: 156 - Alternatívne vedenie 1 by sa dal akceptovať, ba dokonca by sa dal aj ľahko zrealizovať. Linka 156 však podľa nývrhu DPB nepôjde do Novej obytnej zóny, ale len k novej obitnej zóne. Ľudia tak či tak budú musioeť ísť pešo.