Reply on: Ike #141953:
problém vidím v tom, že neexistujú nejaké prestupné body kde by električka, bus a t-bus stáli na spoločnej zastávke, teda v praxi niečo ako keď L31 a 39 zastavovali na zastávke Vazovova pre električky. Keby teda niekto potreboval v noci prejsť z jedného konca mesta na druhý a bol by to prestup t-bus/bus na električku, tak by bolo problém nájsť vhodné miesto. Bus - električka by aj fungoval, autobus by vyšiel k električkovému nástupišťu, tam kde je koľajisko dláždené a prístupné z cesty. A zas tak drasticky električka rušivá nie je. Problémom sú staré vozidlá a prejazd cez oblúky. Jazda električky po trati vydáva nejaké decibely ale je to monotónny zvuk a nie ako autobus, ktorý rapoce a ešte aj na zastávke z neho idú zvuky. Električka je teda v porovnaní s autobusom predsa tichšia.
Ike
To platí aj pri vodičoch nákladných vozidiel. Asi pred rokom som spomínal, ako som šiel v Sitine 80kmh v pravom (pomalom pruhu) a tlačila sa na mňa pojazdná dielňa, pričom blikala a trúbila...
Ľudia sú všelijakí ale... a niekedy človek spraví chybu a vlastne za to ani nemôže