Reply on: Ike #141953:
problém vidím v tom, že neexistujú nejaké prestupné body kde by električka, bus a t-bus stáli na spoločnej zastávke, teda v praxi niečo ako keď L31 a 39 zastavovali na zastávke Vazovova pre električky. Keby teda niekto potreboval v noci prejsť z jedného konca mesta na druhý a bol by to prestup t-bus/bus na električku, tak by bolo problém nájsť vhodné miesto. Bus - električka by aj fungoval, autobus by vyšiel k električkovému nástupišťu, tam kde je koľajisko dláždené a prístupné z cesty. A zas tak drasticky električka rušivá nie je. Problémom sú staré vozidlá a prejazd cez oblúky. Jazda električky po trati vydáva nejaké decibely ale je to monotónny zvuk a nie ako autobus, ktorý rapoce a ešte aj na zastávke z neho idú zvuky. Električka je teda v porovnaní s autobusom predsa tichšia.
N/A
Kamosko to neni o sukromi vodica.Ale o jeho a aj cestujucich bezpecnosti kvoli vyhladu do prava.Tak blbe busy ako vyrobil Tedom a Citelis co sa tohoto tyka som este nezazil.A prava polka dveri /pohlad z vonku/sa da oficialne zablokovat iba na druhej desiatke Tedomov,povodne pridelenych na 2.kolonu.Na Prvo kolonnych Tedomoch sa to neda.Iba zamknutim tej polky zvonku.Lenze tam je potom tlak na zamok,a to nieje bohvieco ? Navyse ti to aj tak prd pomoze,pretoze darmo nastupia ludia iba cez jednu polku dveri,tak ci tak sa tam stavaju rovno k oznacovacu akoby boli na nejakej rozhladni.Niektori sa este aj predklonia a opru sa o tycku a tym padom krasne hlavou zakryju vodicovi aj cele zrkadlo.Uchvatne. ?