Ty by si sa mal hlavne snažiť pochopiť podstatu BID a poriadne si preštudovať materialy a nie tu trepať somariny a vylievať svoj komplex voči Bratislave a jej obyvateľom. ?
A zaujimave je aj to, ze vo vsetkych pripadoch bol medzi elektrickami, ktore sa zrazili, nasledny interval (podla oficialneho cestovneho poriadku) jedna minuta, ci menej. Ak by boli intervaly medzi jednotlivymi linkami na subehu vyriesene lepsie, niektore z tychto nehod sa nemuseli stat...
No neviem, kto tu začal bez akýchkoľvek podkaldov, na du.nč.o-idný spôsob kohosi obviňovať z hajzlíctva...
Taktiež všetko dobré a viac konsenzu v Novom roku!
Este jedna nocakova: Podla cestovneho poriadku N93 by k spoju o 6.30 z Hlavnej stanice mal byt pripoj N91ky. Podla cestovneho poriadku N91ky vsak ide posledny spoj z Jasovskej o 5:58.
Ako zaujímavé je aj to, že všetky vážne zrážky električiek v poslednom období sa stali v Karlovej Vsi... Myslím, že dnes niekto príde o prácu možno, potom tam istý pán povie, že to bude tvrdo riešiť a možno sa aj posilní 133 nakoľko električky sú nebezpečné bu bu bu. ? ?
milev