Ty by si sa mal hlavne snažiť pochopiť podstatu BID a poriadne si preštudovať materialy a nie tu trepať somariny a vylievať svoj komplex voči Bratislave a jej obyvateľom. ?
A zaujimave je aj to, ze vo vsetkych pripadoch bol medzi elektrickami, ktore sa zrazili, nasledny interval (podla oficialneho cestovneho poriadku) jedna minuta, ci menej. Ak by boli intervaly medzi jednotlivymi linkami na subehu vyriesene lepsie, niektore z tychto nehod sa nemuseli stat...
No neviem, kto tu začal bez akýchkoľvek podkaldov, na du.nč.o-idný spôsob kohosi obviňovať z hajzlíctva...
Taktiež všetko dobré a viac konsenzu v Novom roku!
Este jedna nocakova: Podla cestovneho poriadku N93 by k spoju o 6.30 z Hlavnej stanice mal byt pripoj N91ky. Podla cestovneho poriadku N91ky vsak ide posledny spoj z Jasovskej o 5:58.
Ako zaujímavé je aj to, že všetky vážne zrážky električiek v poslednom období sa stali v Karlovej Vsi... Myslím, že dnes niekto príde o prácu možno, potom tam istý pán povie, že to bude tvrdo riešiť a možno sa aj posilní 133 nakoľko električky sú nebezpečné bu bu bu. ? ?
V rámci Silvestra si dovolím prilepiť sem jednu reakciu v diskusii SME k dnešnej nehode:
"To je hrozné,
električky nemusia byť poriadne osvetlené? To je čo za .............? Som zdesená, dobre, že nebývam v Bratislave, ale ľutujem tých ľudí, čo tam žijú. Býva mi tam veľa známych aj švagrova rodina, hoci myslím, že keď majú auto, nechodia električkou, ale aj tak musím hneď volať do Blavy, či sú všetci v poriadku. V článku sa nepíše o cestujúcich, dúfam, že sa nikomu nič vážne nestalo. Budem mať veľkú obavu poslať do takéhoto mesta študovať svoju milovanú dcéru. Ďakujem za aktuálny článok, ale skazil mi dnešný zábavný deň, hoci viem, že táto udalosť skazila iným ľuďom dnešný deň oveľa viac. Už idem radšej rýchlo volať. "
?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SoR3401