"Stuttgarter Straßenbahnen (SBB), which operates public transport in the German city of Stuttgart, has doubled its 19.5m four-axle articulated Mercedes-Benz Citaro CapaCity O530GL fleet to eight. The latest four have three full-width doors instead of four, 49 seats and space for 129 standees. They cost over €400,000 (£363,000) each."
Buses Magazine, November 2009
A teraz otázka, koľko za jeden zaplatí DPB?
Buses Magazine, November 2009
A teraz otázka, koľko za jeden zaplatí DPB?
Preßburg.Germane
Pri všetkej úcte aj dnes, ale musím podotknúť vyprosujem si aby ma niekto nazval Idiotom. Kde tvrdím, že Citelis je super autobus? A kde tvrdím, že SOR je úplne zlý ?- jasne som písal, že je to ešte príliš skoro hodnotiť. O 5 - 7 rokov budeme múdrejší. Možno sa SOR NB ukáže ako šmejd ale rovnako sa može ukázať že je lepší ako Mercedes.
A ja som položil normálnu otázku, lebo ma zaujímalo prečo sú Citelisy zlé? To nebolo žiadne rýpanie.
5 dverí - to tiež má svoje klady i zápory.
Mne osobne môže byť jedno, čo bude a čo nebude v Bratilslave jazdiť.
A či sa niečo páči niekomu viac alebo nie, aj Bieloruské AKSM "vyzerajú pekne".