o 1:18 je to záber na Smolenickú nie? A podľa záberu z 3:24 je vidno, že za 20 rokov sa nespravilo absolútne nič s obratiskom a nástupišťami pod Nový mostom, okrem tých mini-skleníkov od JCD a digi-transparentu na lávke, inak je to čím ďalej tým odpornejšie miesto.
A aj keď mi je jasné že to úzko súvisí s dobou, ale v tých ilustračných záberoch je v porovnaní s dneškom najmä jedna vec pozoruhodná..a najlepšie je to vidieť keď je tam záber do obratiska Nový Most, alebo do vozovne.. jednota vozového parku autobusov: kĺbaky - ik 280, sóla B731/2...
Asi myslíš to v 2:28. ?
Re #140414 Mike: Vidím tam 1814/II na linke 130, Vrakosu 2053, vo videu možno postrehnúť aj K2 7015, T3 7823 rok po dodaní, 9Tr 6020, 14Tr 6209 a Sanos 6507 (9:27). Pekne je vidno tiež Ikarus so starou kabínou na Šafku. ?
žiaľ musím Ťa opraviť - v apríli 1999 sa skutočne jeden vozeň vykoľajil (na akejsi zarážke, ktorú tam zabudli traťoví robotníci) a padol do rieky...5 ľudí zomrelo, asi 50 bolo ťažko zranených ?
Nepadol. Vraj jedina smrtelna nehoda sa stala na wuppertalskej drahe pred desiatkami rokov, ked cestujuci dobiehal vagon a preletel cez okraj nastupista, ktore bolo peknych par metrov nad zemou.
V tom používaní dopytu v abusoch je taký bordel že až . Jeden ho používa ,druhý nie - jak u debilov ? Ale aspoň sa človek nasmeje,keď cestuje v Solarisoch : Hlášky cestujúcich : " Nejdú vám zadné dvere .........Halooooo, vystupujem ............ Otvorte dvere "......... alebo trieskanie do dveri ?
neviem veru...mňa najviac strašia tie piliere, lebo aj tie majú nejakú trvanlivosť. Taktiež keď sa opravuje električková trať je možné pristaviť vozidlá údržby na cestu, proste je to ľahšie. Ale vo vzduchu si ťažko niečo pristavíš, pri údržbe, akurát tak helikoptéru ? nie fakt, o tomto treba mlčať pre ľuďmi z MÚ Petržalka lebo ešte začnú o väčších somarinách snívať, povedia, že chcú zavesené súpravy pod zemou a to bude totálny vlastný gól ?
Presne ako hovoríš (neviem akého smajla dať...) tieto úvahy tu boli z prostredia DPB a myslím že aj stále sú reálne..
many si DPB buď prenajme alebo odkúpi a potom asi pôjdu na 32/133..
Tak, to je Nemecko kde je rádovo vyššia údržba vozidiel hlavne v Ex Západnej časti. Ohladom nebezpečia spadnutia vozidla, treba podotknúť, že aj klasická električka može mať na svedomí 10tky obetí - Košice 1978.
Inak práve tento systém by bol vhodný aj pre Bratislavu, možno ani nie vozidlá zavesené, vhodná by bola klasická železnica na viaduktoch. Napr. by som si to vedel predstaviť nad Dostojevského radom a bola by to lacnejšia alternatíva ako dnes uvažovaný tunel.
Aj ja som nad tým rozmýšľal, ale možno ich Albus použije v inom meste nakoľko v Bratislave skončil... Ak nie a ponúkne ich za dobrú cenu na predaj tak by ich mohol DPB kúpiť... Ale treba počítať, že určite by sa objavili aj napr. na linke 133 resp. skôr 32 (teda obávam sa).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
slavius