Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: M.C. #140141:
tažke VP kraťasov by vyzeral takto : SOR (2 dĺžkové typy) + Citelisy + Mercedesy a zatiaľ len prenajaté Tedomy?! To je unifikácia asi ako mier na blízkom východe ? Ešte by sme mohli aj nejaké krátke Solarisy a MAN-y nakúpiť aby ten vozový park bol ešte unifikovanejší ?
Reakcia na príspevok v dispečerskom fóre:
Re #94991 superstar: Informácie sú z prvej kolóny ,sťažnosť prišla z Lamača,že ich nechcú.Vodičom menia vozy,keď majú s mercedesmi robiť L63. Inak MB prišli predovšetkým na L21. Ďalším dôvodom sú rôzne poruchy, z 11 vozov je pojazdných 7.
Príkaz od vedúceho nemohol prísť kedže býva v Lamači, on by ich tam najradšej nechal. Situácia sa rieši.
Ako dnes som ako každé ráno cestoval s 96 smer Letisko a opäť na nej boli revízori. Nastupovali tuším na zástavke Prístavný Most. Ale čo chcem napísať je to že každý týždeň je na nej revízor. Maximálne za týždeň aj niekedy 2-krát. Ako pripomína mi to časy na linke 63. Tam tie dlho chodili, lebo vedeli že nastupujú žiaci z Ivanskej niektorí aj bez lístka. Ale potom im niekto tuším napísal do DPB že nech to zmierna a už dlho na nej nechodia ani na 61. Tak chcem sa opýtať že kam sa dá písať taký list nech nechodia tak často na 96? Ako ok beriem to, možno aj preto že chodia ľudia tiež bez lístka a bez električenky na letisko. Ale je to až moc často ? .


A inač uvažuje DPB zakúpiť - Mercedes - Benz Citaro malí - CNG. Lebo už 2-krát ho tu testujú. Pripomína mi to keď sa tu 3-Krát testoval - Tedom a na 4-krát už ich kúpili. A tak ako či náhodou nerozmýšľajú kúpiť aj busy CNG možno značky Mercedes. Lebo dávalo by to zmysel pretože staré rachotiny značky - Karosa CNG už dosluhujú. A čo ich potom nahradí.
Ja by som bol rád keby kúpili Medak CNG malí takých 50 - 60 stačí ?
Zora Pauliniová

Zora Pauliniová

Ahojte, možno viete, že Bratislava v súčasnosti pripravuje svoj strategický plán, tzv. Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja. Podarilo sa mi dostať do hlavnej plánovacej skupiny, kde zastupujem najmä peších a kde budem hovoriť o najmä o riešení pešej a cyklistickej dopravy (http://pauliniova.blog.sme.sk/c/211228/Prevalcuju-chodcov-a-cyklistov-auta.html).
Rada by som však získala aj podnety a vstupy, týkajúce sa verejnej dopravy. Kde sa k takémuto niečomu môžem dostať?
Vďaka, Kalka ?
Zdravim, vie mi niekto prosim vysvetlit preco zelene karosy b 741 s reklamou jazdim na zemny plyn maju tichsie prevodovky ako cervene b 741 lebo aj tie tusim jazdia na plyn a tam strasne tie zf4 hucia 😃

tu som natocil jazdu v cervenych karosach
http://www.youtube.com/watch?v=rvYVp_jXslI

http://www.youtube.com/watch?v=qJSszr86tsA
Reply on: Majo #140123:
Viem ale co sa generalkovalo bolo ovela horsom stavea jazdili, ako teraz co sa vyraduju... aj tie nove kratke autobusy teraz sa kupuju bez zlavy..Maju v tom trosku bordel..
Reply on: 810zssk #140135:
...sprava, nie strana.
http://bratislava.sme.sk/c/5121912/buducej-doprave-uz-hadaju-stratu.html
Lenze tarifna cast NESTACI (auto je uz dnes drahsie aj tak nim ludia chodia). Kluc je zlepsenie kvality v podobe intervaloveho CP, normalneho linkovania, prestupnych uzlov a podobne.


A este jedna smutna strana. V nocnych hodinach doslo na autobusovej zastavke na letisku Vieden k pobodaniu vodica spolocnosti Slovak Lines, ktory odmietol prepravit cestujuceho (Slovaka) zadarmo. Vodic to prezil a bol osetreny, pachatel usiel.
Reply on: MatejBA #140112:
problém je, že by sa tam všetci traja naraz asi nezmestili 😉
Re #140115 luky133: je po voľbách, zvykajte si ?
Re #140119 luky133: jednoducho - keď všetci vystúpia si na konečnej a keď sa všetci rvú dnu, tak si ešte nezliezol z kopca 😉
Re #140121 C734.00: pretože naftove karosy boli v Petržalke a tá predsa nikoho netrápi... keby mala aj cng plničku, určite by tam šupli aj skvosty typu 17xx a či 27xx, teraz čakám, kedy tam v rámci obnovy vozového parku a teoretického príchodu kĺbových busov presunú aj 1512...
ak este nebolo... mozete si kupit priamo od autorov http://www.sashe.sk/KELVEK/detail/ja 🙂
Reply on: drink #140124:
neboj to ja viem, ale ci to vedia zodpovedny 😉
Reply on: Papyr #140127:
Co sa tyka intenzity. Ked na jednom vozni v suprave padispleje sotva svietia, na druhom su ohniva gula? Pripadne na klbovom vozidle svietia v a clanku a v B nie? zaujiamve, ze tento ukaz je pravidelne pozrovatelny v KE len na emtreste. Buse svieti vsade. Ale to je uz ina tema.
Reply on: Valec #140129:
však ale načo by sa podporovali racionálne rozhodnutia? Veď keď mám auto, tak načo budem udávať ako prioritu riešenie MHD tak aby bola čo najmenej bariérová a najmenej zraniteľná, keď tým môžem držať v šachu voličov odkázaných na MHD sľubmi na každé volebné obdobie?! Však na každé volebné obdobie vychádza pomaly iný variant riešenia MHD. Raz majú byť NS MHD vlakové linky, potom metro, potom električka, potom metro-vlak, alebo tram-train... Každý chce byť na očiach a originálny pred voľbami a po nich zrazu jeho originalita končí a začne sa obhajovať ako Ďurkovský, že na to treba viac ako jedno volebné obdobie, že na to potrebuje čas a my ak niečo chceme, tak mu ho jednoducho musíme dať... akurát čo sa za tie 4roky splodí sú nejaké pozliepané parkovacie plochy v meste, nejaká tá rekonštrukcia cesty a koniec, čiže ani tí čo užívajú IAD nemajú 2x satisfakciu, ale nakoniec aj tak väčšiu ako užívatelia MHD.
Reply on: no.ev.di. #140120:
Z vlastnej skúsenosti za posledný mesiac ti viem povedať, že v Ružinovej pri obratisku L39 ľahšie prejdem cez trojkoľajnú železničnú trať (aj keď nie je nijako zakrytá) ako cez tú dvojpruhovú cestu. Takže bariérny problém majú niektorí najmä v hlavách.

Re #140123 Majo: Dosť pochybujem, že tie vraky čo od roku 2001 "generálkovali" by tu vydržali dodnes. Takže aspoň nejaký význam to malo.

Re #140125 Ik: Mne (a podľa následných reakcií som nebol sám) tvoj príspevok vyznel ako obhajoba súčasného bordelu. A mám pocit, že to nebolo prvý raz. (Upozorňujem, že je to len pocit, lebo si teraz nespomeniem o čom to vtedy bolo, tak aby som ťa neurazil. Ak ho nadobudnem opäť dám ti vedieť.) ?
Reply on: Papyr #140127:
ja poviem len to, že zelenú LED musíš kombinovať s DOT systémom, nakoľko cez deň by si nevidel nič. Oranžová sa používa (celosvetovo) preto, že je to kontrastná farba. Inak by BUSE tiež nevyrábalo oranžové LED displeje. A kombinácia systémov je samozrejme drahšia. Práve preto výrobcovia ponúkajú aj lacnejšie alternatívy v podobe oranžových LED displejov (tak BUSE ako aj MOBITEC, Hannover displays a pod.).
Reply on: Nodes #140106:
zelená je skutočne príjemnejšia pre oko (zelená upokojuje, oranžová- farba ohňa - nie). Mne sa tiež viac páči zelená dióda, ako oranžová. A navyše, v prostredí mestskej nočnej ulice vynikne lepšie zelený displej - zelenou sa vo verejnej signalizácii šetrí, aby sa nedala pomýliť so signálom Voľno na semafore. Zato červenú a oranžovú v meste v noci prehliadnete omnoho ľahšie, pretože okrem semaforov je oranžová na blinkroch, majákoch, obrysových svetlách, dopravnom značeni, i pouličné lampy svietia oranžovo. Červená je zas na stretávacích a brzdových svetlách. Ale argument, že za tú istú cenu vybavíš zeleným DOT-LED BUSE jeden voz a oranžovým LED R&G Mielec päť vozov, má tiež niečo do seba.

A ak tí to v noci príliš žiari, tak má vodič pustený denný režim svietivosti, nie je to vada výrobku, ale toho, kto mu nastavuje ovládanie.
Reply on: JamaVOku #140100:
presne tento argument som používal aj ja, keď som (pred rokmi) nadával na Prešov, že zo zelených terčíkových transparentov prechádza na oranžové LED-kové. Bál som sa, že za jasného slnečného dňa nebudú čitateľné. Ale sú, takže mi môj argument bol vyvrátený praxou. Totiž tie LED displeje majú dve intenzity žiarenia, silnú na deň a slabú na noc. Ak sa to pustí opačne, tak v noci to ťahá oči a vo dne to nie je poriadne vidno. Ale ak sa to pustí, ako má, je to vždy dobre čitateľné.
Reply on: Valec #140088:
?
Ach jaj, píšeš to ako by som za to mohol ja, ale bohužiaľ nič s tým nepsravím, takéto niečo by si mal napísať niekam inam.
Zjavne nechápeš čo som písal. Nikde som nehovoril, že to je v poriadku.
Samozrejme, že by sa to malo pravidelne "opravovať", ale vieš dobre, ako to funguje a silno pochybujem, že si myslíš, že toto je najväčší problém podniku.
Vieš dobre v akom stave sú tie vozy a to, že im nesvieti transparent je úplná maličkosť. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement