Chcem sa opýtať, ako je možné, že podľa tejto web.stránky : http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=5883 je možné, že Irisbus Citelis 10.5M pojem až 94 cestujúcich z toho 23sediach? To už fakt nemá ten čo píše tieto články kúska súdnosti, že si tam vie predstaviť v pohode 71stojacich pasažierov? Podľa mňa toto číslo 23+71 by skôr sedelo na 12M Citelis (teda ešte +3 miesta na sedenie).
no.ev.di.
K prvému linku by som povedal, že je to celkom trefné. A už ma unavuje, že električka/NS-MHD je už druhé alebo tretie volebné obdobie obeťou týchto darmožráčov. Zaujímalo by ako na výskumnom dopravnom ústave dospeli k záveru, že povrchová električka nemôže zastupovať NS?! To mi pripomína ten skur... posudok na prevádzku trolejbusov v BB, kde bolo viacero perál, medzi nimi aj to, že trolejbusy si vyžadujú vyššie náklady čo sa týka pneumatík, údržby a v porovnaní s CNG autobusmi je ich prínos zanedbateľný ☠ vzhľadom na toto VÚD čo vypustí je irelevantné... Napr. v takom Brne je električka pre Bystrc, Řečkovice, Starý Lískovec alebo Líšeň úplne zbytočná lebo nie je podľa našich pánov "odborníkov" pod zemou? Súhlasil by som akurát v tom, keby boli narážky na to, že :
1.električka je v centre mesta často spomaľovaná
2.na niektorých miestach zbytočne zvyšuje jej zraniteľnosť počet zbytočných prejazdov pre IAD
3.neexistencia preferencie na existujúcich radiálach
...ale nechápem čo môžu nájsť negatívne na trati, ktorá má mať križovania s cestnými komunikáciami mimoúrovňové?
Síce som z Petržalky a bol som rád, keby sme tu mali električkovú trať ale ak máme tak sprosté zastupiteľstvo, tak navrhujem - VYSRAŤ SA NA PETRŽALKU, nech títo mudrlanti majú vizitku v podobe toho, že sa ďalších 10rokov budeme voziť v autobusoch a ľudia si rozmyslia potom koho budú voliť. Keďže železnice ako také neuvažujú nad žiadnou vlakovou traťou cez stred Petržalky, čo si len pár LOLO-imbecilov myslí, že to tak bude ?