neviem ci ste to tu rozoberali alebo ne ale chcem sa opytat ze to ktora zastavka sa zrusila pri avione? ta co bola pri ikei? ? dnes som tam bola a ja myslela ze to bola ta prva, co je pri mekaci ?
Mňa tam upútali nasledujúce výroky: "niektoré súpravy zo smeru Malacky a Marcheggu nebudú mať konečnú na ŽST Bratislava Hlavná stanica, ale budú pokračovať cez ŽST Bratislava Predmestie , ŽST Filiálka do centra mesta a až do Petržalky" - Plánuje sa trať Hlavná stanica - Predmestie - Filiálka?
"Na trase by mali byť vybudované na každej zástavke parkovacie domy" - maličkosť ? ; parkoviská určite ano, ale hlavne na vidieku, nie v širšom centre mesta!
"Ako je možné, že nastal taký stav, že zrazu je potrebné uzatvoriť Starý most pre osobné motorové vozidlá" - asi jediný pozitívny dôsledok nekoncepčnosti vedenia mesta. Jazdí do centra autom na pivo?
"Nemal už teraz doslova stáť vedľa Starého mosta most nový" ?
"Pričom električka bola v roku 2004 odsúhlasená MZ ako dočasné riešenie a dnes už nemá opodstatnenie." - ☠
Aby som len nekritizoval, snaha o zlepšenie železničnej dopravy v regióne je pozitívna. Aj nad tou elektrifikáciou BA - DS môžeme uvažovať (ale nie sľubovať do 2015).
Existuje nejaký "jednotný" názor bratislavskej SDKÚ na túto tému?
tak už viem po kom sú jeho dcéry tak tupé ? poznám zo ZŠ ? ...železnice uvažujú aj s nákupom viacerých súprav, určite nie len 10! Ale podstatné je to, že železnice nemajú vôbec interes o tieto infantilné hry kde sa sníva o metro/vlaku cez stred Petržalky a to celé v podzemí - takže jasný odkaz pre fantasmagory group na MÚ v Petržalke : S takýmto bullshitom neuspejete, zamerajte sa radšej na zeleň a detské ihriská ? . Železnice akurát tak majú záujem o vybudovanie trate na letisko, odbočku z Filiálky na Nové Mesto pri Slovanoch, vybudovanie zastávok v meste pre lepšiu obsluhu vlakovými linkami (Kramáre, Mart.cint., Astronomická, Dolné hony, pri Muchovom nám.,atď.) a elektrifikáciu uvažujú pre trať DNV - Marchegg. Pokúsim sa nafotiť tú veľkú mapu od otca, kde sú všetky tieto etapy rozvoja železničných tratí v Bratislave zakreslené s menším popisom. Záujemcom zašlem ?
Tak na ten druhý link si dovoľujem nagrcať ? pán G. je obyčajný diletant, ktorého vyrazili od osobnej dopravy, kde rozkrádal a teraz sa nasáčkoval do Carga ? mám veľmi dobré info./referencie na jeho osobu, keďže okrem rodičov mi tam pracujú aj známi...
K prvému linku by som povedal, že je to celkom trefné. A už ma unavuje, že električka/NS-MHD je už druhé alebo tretie volebné obdobie obeťou týchto darmožráčov. Zaujímalo by ako na výskumnom dopravnom ústave dospeli k záveru, že povrchová električka nemôže zastupovať NS?! To mi pripomína ten skur... posudok na prevádzku trolejbusov v BB, kde bolo viacero perál, medzi nimi aj to, že trolejbusy si vyžadujú vyššie náklady čo sa týka pneumatík, údržby a v porovnaní s CNG autobusmi je ich prínos zanedbateľný ☠ vzhľadom na toto VÚD čo vypustí je irelevantné... Napr. v takom Brne je električka pre Bystrc, Řečkovice, Starý Lískovec alebo Líšeň úplne zbytočná lebo nie je podľa našich pánov "odborníkov" pod zemou? Súhlasil by som akurát v tom, keby boli narážky na to, že :
1.električka je v centre mesta často spomaľovaná
2.na niektorých miestach zbytočne zvyšuje jej zraniteľnosť počet zbytočných prejazdov pre IAD
3.neexistencia preferencie na existujúcich radiálach
...ale nechápem čo môžu nájsť negatívne na trati, ktorá má mať križovania s cestnými komunikáciami mimoúrovňové?
Síce som z Petržalky a bol som rád, keby sme tu mali električkovú trať ale ak máme tak sprosté zastupiteľstvo, tak navrhujem - VYSRAŤ SA NA PETRŽALKU, nech títo mudrlanti majú vizitku v podobe toho, že sa ďalších 10rokov budeme voziť v autobusoch a ľudia si rozmyslia potom koho budú voliť. Keďže železnice ako také neuvažujú nad žiadnou vlakovou traťou cez stred Petržalky, čo si len pár LOLO-imbecilov myslí, že to tak bude ?
Vidím, že pán poslanec Guttman si svojím zlepencom nezmyslov len prihrieva predvolebnú polievku. Z najlepšieho vyberám:
"Tiež bude potrebné rekonštruovať a elektrifikovať trať z Bratislavy do Dunajskej Stredy."
Na Slovensku sú trate, ktoré sa "elektrifikujú" už 20 rokov, nevidím dôvod, prečo by práve do roku 2015 mali spraviť práve lokálku do Dunajskej Stredy.
"V súčasnosti sú vo svete vyrábané a prevádzkované železničné súpravy určené na prímestskú či mestskú dopravu s takými parametrami, ako sú súpravy metra. To znamená, že majú nízku podlahu a nastupovanie a vystupovanie je bez problémov, majú veľký počet samo otváracích širokých dverí a priestranný interiér. Také súpravy by v roku 2015 mali jazdiť aj u nás."
V neuveriteľnom počte 10 súprav a to dokonca pre celý BSK, TTSK a časť NSK. Uvedený počet by nepostačoval pri danom intervale ani pre trať Janíkov dvor - Predmestie.
"Už dnes pri voľnom prístupe na železničnú sieť môže byť dopravcom ktokoľvek, kto bude mať k dispozícii železničnú súpravu a kto si od ŽSR kúpi konkrétnu dopravnú trasu pre daný čas."
Len pri tom zabudol dodať, že daná súprava musí byť na slovenské trate aj homologizovaná (koľko takých súprav ju má?) a že daný čas mu v rámci prípravy GVD pridelí ŽSR (čiže kľudne aj pol hodinu žiadny). Taktiež mi tu akosi chýba vyčíslenie nákladov za použitie vlakovej cesty, ktoré je dnes (ak sa nemýlim) niekde na úrovni 4 € za vlakokilometer.
"Osobne si myslím, že prevádzka či už prímestská alebo mestská bude efektívna. Už dnes v špičke od 5:00 do 9:00 prichádzajú do Bratislavy vlaky doslova každých 3 – 5 minút."
Áno, v takom intervale prichádzajú. Ale prichádzajú zo všetkých smerov z regiónu a len počas cca jednej špičkovej hodiny. Následne sa ten interval niekoľko násobne predĺži (na cca 30 minút).
"Trať by sa mala zaústiť do ŽST Rusovce a tak vytvoriť okruh v samotnej Petržalke a prepojenie na trať do Rajky."
Takže už nie len cez stred Petržalky po Janíkov dvor, ale až do Rusoviec. A koho by tam tie vlaky vozili? Však pri intervale 3-5 minút by dokázali evakuovať celú MČ za štvrťhodinu.
Síce je to mimo dopravy, ale zareagujem. A koho iného by si volil? Nebodaj terajšiu starostku KV, ktorá je viac Dúbravčanka ako Karlovešťanka a okrem poberania platu nerobí temer nič až na to, že nasľubuje x vecí a nič sa neurobí? Teda teraz sa zvolebnieva a rozdáva nejaké sviečky a do médií vypúšta informácie na čo všetko chce čerpať eurofondy... ? ? Ak by som mal voliť medzi Záhradníkom a ňou (a predpokladám, že iné možnosti ani nebudú, možno ešte niekto neznámy bude kandidovať ako každý rok čo dostane pár stovák hlasov) tak si vyberiem jeho... ? A taktiež dúfam, že po voľbách vymenia aj niektoré vedenia v miestnom úrade nakoľko teraz väčšina vedenia nerieší nič až na to, že píšu do predvolebných novín (vlastne Karloveské sa volajú ? ) ako riešia problémy, ale keď sa niekto obráti na miestný úrad tak buď ani neodpíšu alebo odpíšu, že sa na to pozrú avšak nič nevyriešia ani neodpíšu ako to robia niektoré MČ, že problém sa napr. nedá riešiť (česť výnimkám). Napr. takému dopracovaniu sa zrušeniu nezákonne umiestnenej značky som sa dopracoval po pomaly desiatke mailov aj to som nedostal odpoveď ale po pár mesiacoch od prvého mailu som videl, že ju už konečne odstránili... Aj to si niesom istý či to neurobil niekto iný miesto nich...
tak zahradník, ktorý dokazuje, že jediné čo vie, je sa ukazovať v médiách si získal tvoj hlas? aj ked vieš, že všetko čo robil pre KV robil tendenčne pre svoj budúci prospech??? Naozaj nemám už na toto slov ?
aktualne je na TVKV zaznam z miestneho zastupitelstva a prave tam bol navrh na predlozenie navrhu na zavedenie elektronickeho verejneho obstaravania v KV na dalsom zastupitelstve. vacsina bola za, par jedincov sa zdrzalo hlasovania, medzi nimi aj ten, ktory "prevzal" zodpovednost za zbabrany tender na klbaky...
"Kludne zajtra mozu prist, mame pre nich dost prace" - zaujimavy styl... kazdopadne som zvedavy pre koho ta praca je - nebodaj si to uz niekto aj objednal? Alebo len prototypy?
ani ja nie som JMK, netvrdím, že je to, čo je v JMK, je tragédiou, len som si myslel, že trend výrazného odkláňania od pôvodných dohôd a zámerov na báze odbornosti, ak o tom píšu na dopravnom webe, určite to považujú za dôležité, napr. tú poznámku o potrebe podzemného prepojenia a zhoršujúcej sa situácie v dopravnej obslužnosti územia, ako aj o znižovaní dotácií pre MHD v Brne,
Nie som z JMK, takze to nemozem uplne posudit. Ale z hladiska cestujuceho, ktory uz v minulosti potreboval cestovat aj do totalnych prdeli sveta v JMK mozem povedat ze ten system ma vsetko co potrebujem - prehladnost tarify a kvalitny CP... takze zas az taka tragedia to podla mna nebude..
klasIK