veru, nebolo by to od veci ? hlavne keď L801 má končiť pri ŽST Rajka... ešte dúfam, že bude aj nadväznosť medzi vlakmi ktoré odchádzajú/prichádzajú. Keďže majú pravidelný 1-2hod. interval tak by nemal byť problém to zladiť
Predavacka povie "Je mi to luto, neviem, musite sa spytat na informaciach". A podstatne je ze ide o to ze NEVIE a nie ze NECHCE. Zazil som aj iny pristup, ale tam uz proste nenakupujem. A ja vodicom s tymto postojom vyslovene zelam aby dobre dlho chodili na urad prace pre redukciu MHD pre nizky dopyt..
"Vodiči" - ľudia ako VY = cestujúci! ? začínam mať pocit, že medzi správaním pasažierov a šoférov nie je žiadny rozdiel. Raz na L98 s BB-Karosou šiel nejaký maniak a to doslova! Už na Žehrianskej trúbil na jedno auto jak o život, cez retardéry sa neunúval moc spomaliť. Potom pri zjazde na Betliarsku zas vytruboval na 4-kolku pričom sa nič nedialo, šofér pokračoval vulgarmizmami, rázne to zamieril smerom k Bzovíckej, tam zas konflikt s nejakým šoférom IAD, trúbenie, nadávky... chcel som ísť k Technopolu, že tam mám okrem 92,95 a 99 aj 83...vystúpil som na Ľubovnianskej a šiel L99. Dúfam, že si šofér počas cesty dal nejaké sedatíva alebo sa upokojil... ?
No konečné dobrý príklad, v hypermarkete sa máš opýtať na informáciach kde čo majú, tá predavačka to podľa mňa ani nevie ? Už sa k tejto téme nebudem vyjadrovať
Ja som mal česť stretnúť sa aj s našimi slušnými policajtami, ak si odmyslím dvoch dopravákov (jeden nehodovkár nechápal, že je od toho, aby riešil nehody a druhý chcel STK na 2ročnom aute) a jedného mestského (taký napoleonik). Zatiaľ sa ku mne správali slušne, profesionálne a s rešpektom... klop klop
Tebe by sa páčilo keby si prišiel do obchodu a niečo sa pýtal predavačky a tá by ti povedala: "My sme hypermarket, ja neviem kde to je, neviem koľko to stojí, máte na to tabule."? Prišiel by si do toho obchodu ešte raz?
kacka