ludia neuverite co sa mi stalo... vystupim z 209 na Kooperative (Predstanicnom namesti) idem si na prechod smerom na hlavnu stanicu, cakam na zelenu, ide trolejbus smerom z hlavnej a jak preletel popri prechode ako som stal, tak sa odtrhlo elek. vedenie so zelezom, ktore vyletelo do vzduchu a dopadlo kusok odomna... totalna hanba dopravnemu podniku..bohvie ake stare vedenia tam su a mohol som skoncit so zdravotnymi tazkostami ? ? ? ? ?
Vodic je v sluzbe u DPB a teda to JE jeho zakaznik.
"vodič z toho nič nemá že niekoho vyváža" - Naozaj? Ani plat? Preco to potom robi?
"To aj policajt keď niekoho chytí ako robí bordel tak sa naňho má usmievať lebo je to ich zákazník" - Mal som tu cest zazit policiu v USA pri rieseni jednej situacie kedy bolo podozrenie ze niektori nasi spolucestujuci v aute su tam ilegalne. Napriek tomu sa chovali SLUSNE. Prisne, ale SLUSNE, pricom boli ochotny poradit ked nieco bolo treba a nechybalo "If you need to use any facilities, you are more than welcomed. Toilets are located there, you can buy coffee inside", etc...
Vodič z toho samozrejme niečo má - ZAMESTNANIE. Porovnanie s policajtom je nielen mimo misu, ale úplne mimo miestnosť. Okrem toho ja som sa v posledných rokoch stretol vždy len s milými a asmievavými policajtmi, aj keď nie som ich zákazníkom.
A o TVOJEJ inteligencii si spravíme ľahko predstavu, keď vyhodnotíme používanie obratov ako "podpriemerne inteligenčný" a celkovú kultúru tvojho písomného prejavu.
To nie je zákazník vodiča ale DPB, vodič z toho nič nemá že niekoho vyváža. To aj policajt keď niekoho chytí ako robí bordel tak sa naňho má usmievať lebo je to ich zákazník
Pokojne pochybuj aj naďalej, tĺčik. 8 rokov na električkách, pridelené vozidlá postupne 7767/68 a 7610/09, 2 roky na trolejbusoch, pridelené vozidlá najprv 6229 a po prechode do Hrobustova 6606, trvale 212/2 odpoludnia.
A čo ty? Jazdil si na simulátore ? ?
Mna najviac fascinuje ked sa niekto spyta vec typu "Idete do Ruzinova?" a vodic namiesto "Ano", alebo "Nie" odpoveda v zmysle "Tam to mate napisane".. Odhliadnuc od toho ze uctive spravanie k zakaznikovi je zaklad, zabralo by mu to aj menej casu a energie..
Emo