Pôvodne sa hovorilo od 1.11.. v tomto prípade CHVALABOHU že až ide od 2.11.. Mi povedz kde a ako by sa ten víkend 31.10-1.11 na tom slávičom údolí otočila.... ?
myslis ze keby ju zaviedli teraz, tak by si nejaki dochodci uvedomili ze take nieco chodi? Jedine ze by to spominali v televizii ako reklamu pocas telenoviel.
Davam do pozornosti, ze v DPB sa opat postupuje logicky - linku 139 k CINTORINU Slavicie udolie zavedu od 2.11. cize hned po dusickovom vikende. Well done ?
LOL,ake dristy v tom NASTUPTE PROSIM - ohladom najdlhsich a najkratsich liniek .
Najkratsia el.linka - L6 - už neexistuje pár rokov
Najkratšia trol.linka - L210 - že vraj má 5,8 km ,podľa mňa je 33ka kratšia
Najkratšia abus.linka - L49 - tá už tiež neexistuje
Robili reportaz zo schemy MHD hadam z roku 2003. Uplni trpaci !!!
Neviem, či zle čítam, ale nikde sa v tom článku nespomína že ten dotyčný víťaz je DISPEČER, a to už pekných pár rokov.. Teda dnes jazdí ako vodič t.busov už len brrigádne, ktovie ako často...
dobre, dám im hlas, ak to metro dokážu postaviť skôr ako električku a dokážu predostrieť technické a finančné riešenie + aj to, že im to potrebné orgány a inštitúcie odobria ? čo z toho čo som povedal, je reálne?! ?
mne sa zdá, že vozidlá putujú takto nejako - Trnávka/Jurajov dvor - Krasňany/Petržalka. Čiže ak prídu nové klbáky, tak podľa mňa Petržalka dostane opäť to čo vždy (teda nič... ? ), IK435 pôjdu do Petržalky a postupne ako budú vyraďované, tak nové klbáky z prvej várky po "odslúžení" v Trnávke a Juráku pôjdu do Petržalky a najnovšie (druhá 100Ks várka) pôjde do Juráku/Trnávky.
tak vždy je menšia útrapa prestáť 15-20min vo VP klbáku, dokonca pri ceste zo stredu Petržalky 8-10min len, ako 30min a viac z DNV v plnom buse a na schodoch...
Jáááj. No ak je to tak,tak uznávam,že máš asi pravdu. Len tak rozmýšľam,že NP,alebo aspoň čiastočne NP busy už premávajú takmer do každej časti mesta. Len v Petržalke je ich percentuálne najmenej.Tuším okrem 88 a možno 96,či 196 asi nič. Ale v Petržalke jazdia hlavne kĺbáky,a tie nízkopodlažné nemáme. Len tie prenajaté Mercedesy,ale tie ako som pochopil sú pre DNV. Iba malá obhajoba DNV,ktorú mi asi neuznáš je to,že jazda do centra z DNV je minimálne dvakrát tak dlhá ako z Petržalky,tak možno tam chcú aspoň zvýšiť komfort. Ale chápem,že je to asi slabý argument,tak ma zaň neukameňuj.
Porovnávať DD s DNV je fakt blbosť. Tam je ťažisková linka 21,a na tej NP busy neuvidíš a aj jej interval je pre DNV nedostačujúci /nie ako 133+33+32 na DD/. A okrem toho 20+22 obslúžia aj Dúbravku a Kramáre.
Ajajááááj ? akoto, že niesú z DD spravené posilové priame spoje do Krematória, Cint. Ružinov a k Martinskému cintorínu? ? Okrem toho pripájam aj dačo serióznejšie...
Dnes prešiel pešo o Koliby (obratisko L203) na Stromovú po trase L44, hlavne kvôli úseku Na Revíne - Koliba kadiaľ má byť pravdepodobne L44 predĺžená. Nová zastávka sa nachádza na pri križovatke Na Revíne x Júlová x Bárdošova. Je tam aj jeden problematický úsek (vyznačený červenou) v dosť veľkom spáde, kam keď sa dostanú dve protiidúce autá nie je možné aby sa jedno druhému vyhlo. Navyše z toho čo som dnes zažil na vlastnej koži, tak šoféri tam napriek tomu jazdia ako na pretekoch, vôbec ich netrápi, že za zákrutou (hlavne úsek od zast. Júlová - Vlárska) sa môže rútiť po ceste rovnaký magor. Ďalej, na červene vyznačenom úseku aj keby sa autá skúšali jedno druhému vyhnúť, tak by zapadlo v jame, alebo v niečom ako prírodou vytvorený odvodňovací kanál a došlo by k poškodeniu vozidla, čiže pri vybočení z vozovky je auto nenávratne v keli... Inak je modro-vyznačený úsek Bárdošovej dosť široký, bezproblémovo prejazdný pre protisebe idúce autá alebo aj väčšie vozidlá, takisto ako ulica Na Revíne. Pripájam link kde som zvýraznil všetky úseky a jednu mnou navrhovanú zastávku : http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.168704,17.100091&spn=0.010204,0.01929&z=16&msid=109751271200888653359.000476fc0b997fa2737ae
citelis