Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #139119:
Pôvodne sa hovorilo od 1.11.. v tomto prípade CHVALABOHU že až ide od 2.11.. Mi povedz kde a ako by sa ten víkend 31.10-1.11 na tom slávičom údolí otočila.... ? ❓
Reply on: 810zssk #139119:
myslis ze keby ju zaviedli teraz, tak by si nejaki dochodci uvedomili ze take nieco chodi? Jedine ze by to spominali v televizii ako reklamu pocas telenoviel.
Davam do pozornosti, ze v DPB sa opat postupuje logicky - linku 139 k CINTORINU Slavicie udolie zavedu od 2.11. cize hned po dusickovom vikende. Well done ?
LOL,ake dristy v tom NASTUPTE PROSIM - ohladom najdlhsich a najkratsich liniek .
Najkratsia el.linka - L6 - už neexistuje pár rokov
Najkratšia trol.linka - L210 - že vraj má 5,8 km ,podľa mňa je 33ka kratšia
Najkratšia abus.linka - L49 - tá už tiež neexistuje
Robili reportaz zo schemy MHD hadam z roku 2003. Uplni trpaci !!!
Reply on: marek #139115:
zrejme boli vyrobene pre taliansko, kde to je bezne.
Reply on: mimi #139107:
Neviem, či zle čítam, ale nikde sa v tom článku nespomína že ten dotyčný víťaz je DISPEČER, a to už pekných pár rokov.. Teda dnes jazdí ako vodič t.busov už len brrigádne, ktovie ako často...
Najnovsie dodane vozidla citelis12M maju na zadnom okne plastovu "skatulku". Co to je? Kamera, ktora pomaha pri cuvani?
Reply on: klasIK #139112:
že skanzen *ROFL* dať tam nápis "SKAZEN SKANZEN" ?
Reply on: Isidor #139111:
dobre, dám im hlas, ak to metro dokážu postaviť skôr ako električku a dokážu predostrieť technické a finančné riešenie + aj to, že im to potrebné orgány a inštitúcie odobria ? čo z toho čo som povedal, je reálne?! ?
Reply on: no.ev.di. #139110:
Kolobeh hrdze v prírode. Škoda, že ten skanzen na Dolnozemskej tiež nesprístupnia počas DOD...
Reply on: klasIK #139108:
mne sa zdá, že vozidlá putujú takto nejako - Trnávka/Jurajov dvor - Krasňany/Petržalka. Čiže ak prídu nové klbáky, tak podľa mňa Petržalka dostane opäť to čo vždy (teda nič... ? ), IK435 pôjdu do Petržalky a postupne ako budú vyraďované, tak nové klbáky z prvej várky po "odslúžení" v Trnávke a Juráku pôjdu do Petržalky a najnovšie (druhá 100Ks várka) pôjde do Juráku/Trnávky.
Reply on: citelis #139106:
tak vždy je menšia útrapa prestáť 15-20min vo VP klbáku, dokonca pri ceste zo stredu Petržalky 8-10min len, ako 30min a viac z DNV v plnom buse a na schodoch...
Reply on: TeBeCe #139105:
Jáááj. No ak je to tak,tak uznávam,že máš asi pravdu. Len tak rozmýšľam,že NP,alebo aspoň čiastočne NP busy už premávajú takmer do každej časti mesta. Len v Petržalke je ich percentuálne najmenej.Tuším okrem 88 a možno 96,či 196 asi nič. Ale v Petržalke jazdia hlavne kĺbáky,a tie nízkopodlažné nemáme. Len tie prenajaté Mercedesy,ale tie ako som pochopil sú pre DNV. Iba malá obhajoba DNV,ktorú mi asi neuznáš je to,že jazda do centra z DNV je minimálne dvakrát tak dlhá ako z Petržalky,tak možno tam chcú aspoň zvýšiť komfort. Ale chápem,že je to asi slabý argument,tak ma zaň neukameňuj.
Reply on: citelis #139104:
NP vozy pre L21 uz susia vo vozovni ?
Reply on: TeBeCe #139092:
Porovnávať DD s DNV je fakt blbosť. Tam je ťažisková linka 21,a na tej NP busy neuvidíš a aj jej interval je pre DNV nedostačujúci /nie ako 133+33+32 na DD/. A okrem toho 20+22 obslúžia aj Dúbravku a Kramáre.
Ajajááááj ? akoto, že niesú z DD spravené posilové priame spoje do Krematória, Cint. Ružinov a k Martinskému cintorínu? ? Okrem toho pripájam aj dačo serióznejšie...

Dnes prešiel pešo o Koliby (obratisko L203) na Stromovú po trase L44, hlavne kvôli úseku Na Revíne - Koliba kadiaľ má byť pravdepodobne L44 predĺžená. Nová zastávka sa nachádza na pri križovatke Na Revíne x Júlová x Bárdošova. Je tam aj jeden problematický úsek (vyznačený červenou) v dosť veľkom spáde, kam keď sa dostanú dve protiidúce autá nie je možné aby sa jedno druhému vyhlo. Navyše z toho čo som dnes zažil na vlastnej koži, tak šoféri tam napriek tomu jazdia ako na pretekoch, vôbec ich netrápi, že za zákrutou (hlavne úsek od zast. Júlová - Vlárska) sa môže rútiť po ceste rovnaký magor. Ďalej, na červene vyznačenom úseku aj keby sa autá skúšali jedno druhému vyhnúť, tak by zapadlo v jame, alebo v niečom ako prírodou vytvorený odvodňovací kanál a došlo by k poškodeniu vozidla, čiže pri vybočení z vozovky je auto nenávratne v keli... Inak je modro-vyznačený úsek Bárdošovej dosť široký, bezproblémovo prejazdný pre protisebe idúce autá alebo aj väčšie vozidlá, takisto ako ulica Na Revíne. Pripájam link kde som zvýraznil všetky úseky a jednu mnou navrhovanú zastávku : http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.168704,17.100091&spn=0.010204,0.01929&z=16&msid=109751271200888653359.000476fc0b997fa2737ae

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.