dobre, dám im hlas, ak to metro dokážu postaviť skôr ako električku a dokážu predostrieť technické a finančné riešenie + aj to, že im to potrebné orgány a inštitúcie odobria ? čo z toho čo som povedal, je reálne?! ?
mne sa zdá, že vozidlá putujú takto nejako - Trnávka/Jurajov dvor - Krasňany/Petržalka. Čiže ak prídu nové klbáky, tak podľa mňa Petržalka dostane opäť to čo vždy (teda nič... ? ), IK435 pôjdu do Petržalky a postupne ako budú vyraďované, tak nové klbáky z prvej várky po "odslúžení" v Trnávke a Juráku pôjdu do Petržalky a najnovšie (druhá 100Ks várka) pôjde do Juráku/Trnávky.
tak vždy je menšia útrapa prestáť 15-20min vo VP klbáku, dokonca pri ceste zo stredu Petržalky 8-10min len, ako 30min a viac z DNV v plnom buse a na schodoch...
Jáááj. No ak je to tak,tak uznávam,že máš asi pravdu. Len tak rozmýšľam,že NP,alebo aspoň čiastočne NP busy už premávajú takmer do každej časti mesta. Len v Petržalke je ich percentuálne najmenej.Tuším okrem 88 a možno 96,či 196 asi nič. Ale v Petržalke jazdia hlavne kĺbáky,a tie nízkopodlažné nemáme. Len tie prenajaté Mercedesy,ale tie ako som pochopil sú pre DNV. Iba malá obhajoba DNV,ktorú mi asi neuznáš je to,že jazda do centra z DNV je minimálne dvakrát tak dlhá ako z Petržalky,tak možno tam chcú aspoň zvýšiť komfort. Ale chápem,že je to asi slabý argument,tak ma zaň neukameňuj.
Porovnávať DD s DNV je fakt blbosť. Tam je ťažisková linka 21,a na tej NP busy neuvidíš a aj jej interval je pre DNV nedostačujúci /nie ako 133+33+32 na DD/. A okrem toho 20+22 obslúžia aj Dúbravku a Kramáre.
Ajajááááj ? akoto, že niesú z DD spravené posilové priame spoje do Krematória, Cint. Ružinov a k Martinskému cintorínu? ? Okrem toho pripájam aj dačo serióznejšie...
Dnes prešiel pešo o Koliby (obratisko L203) na Stromovú po trase L44, hlavne kvôli úseku Na Revíne - Koliba kadiaľ má byť pravdepodobne L44 predĺžená. Nová zastávka sa nachádza na pri križovatke Na Revíne x Júlová x Bárdošova. Je tam aj jeden problematický úsek (vyznačený červenou) v dosť veľkom spáde, kam keď sa dostanú dve protiidúce autá nie je možné aby sa jedno druhému vyhlo. Navyše z toho čo som dnes zažil na vlastnej koži, tak šoféri tam napriek tomu jazdia ako na pretekoch, vôbec ich netrápi, že za zákrutou (hlavne úsek od zast. Júlová - Vlárska) sa môže rútiť po ceste rovnaký magor. Ďalej, na červene vyznačenom úseku aj keby sa autá skúšali jedno druhému vyhnúť, tak by zapadlo v jame, alebo v niečom ako prírodou vytvorený odvodňovací kanál a došlo by k poškodeniu vozidla, čiže pri vybočení z vozovky je auto nenávratne v keli... Inak je modro-vyznačený úsek Bárdošovej dosť široký, bezproblémovo prejazdný pre protisebe idúce autá alebo aj väčšie vozidlá, takisto ako ulica Na Revíne. Pripájam link kde som zvýraznil všetky úseky a jednu mnou navrhovanú zastávku : http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.168704,17.100091&spn=0.010204,0.01929&z=16&msid=109751271200888653359.000476fc0b997fa2737ae
a kam ju mám podľa teba priložiť? VŠ hotovú nemám a prax v odbore nemám tiež, tak čo môžem?! Nerobil som to, ale ceny by som nemenil. Neviem prečo. Ale pozriem si teda aké ceny sa plánujú, aj keď som videl len prázdnu tabuľku s rôznymi typmi lístkov bez uvedených cien. Ak čakáš odomňa nejaké sumy odvodené zo vzorcov, ktoré ja nenám šancu poznať, tak ťa sklamem. Ak čakáš nejaké laické trafenie sa do primeraných cien, tak sa o to môžem pokúsiť. ?
možno dôvod jasať, že konečne po zbytočnej L135,36 a predimenzovanej L133 prišla racionálna L139 ? ...jasám aj ja, že sa takáto linka zaviedla. L135 akurát čo dokázala, že po Kuklovskej a Šaštínskej môžu jazdiť minibusy oproti sebe, takže by L35 mohla mať kľudne otočku cez Púpavovu a späť, obslúžiť Veternicovú a Hlaváčikovu (aj keď neviem načo ? ) a potom Beniakovu, Nad Lúčkami, J. Stanislava, Beniakovu a konečná - KUKLOVSKÁ. Tie magorizmy cez L. Sáru a Líščie údolie v podobe L135 sú dobrá skrachovanosť teda. L36 ani nepotrebuje komentovať, možno len ku cti jej slúži, že obsluhuje konečne dlho ignorované Polianky, ale myslím, že prednostne je L36 zavedená kvôli úplne niekomu inému ako ľuďom, ktorí sa tam potrebujú dostať... Totálne "bingo" je zdvojnásobnená kapacita na L133. Zatiaľ čo sa inde cestuje sardinkovým systémom, DPB má toľko vozidiel, že si môže dovoliť takýto luxus... len prečo práve pre jednu jedinú m.č. to už málokto vie. ?
dobre, beriem späť moju poznámku vzhľadom na víkendovú premávku, ale... Ja som navrhoval električkovú linku na ZP v intervale 8min počas pracovných dní a za to som zožal kritiku, lebo vraj tam je potreba 10spojov za hodinu... takže vyjadri sa k tomuto aj prosím ťa. Ja do tej oblasti nechodím. Nemám to teda ani zmapované.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
citelis