Reply on: Andy #138807:
Jj, práve Ing. Horčíková hovorila, že SMS-lístok by mohol dojsť sekundu po odoslaní SMS-ky, avšak "cestujúci by to zneužívali", a "DPB by bol na tom brutálne stratový" tak to dali že sa poslanie toho lístku podrží o cca 2 minúty a nástup do vozidla je a aj naďalej logicky bude iba s vopred zakúpeným platným cestovným lístkom.
Ike
Prišiel som na zastávku a pri jedinom stánku bolo asi 6 ľudí a jeden pán si vyberal dlho noviny... Keď som videl, že došiel autobus, tak som proste naťukal 1100 a nastúpil, pretože papierový lístok by som si nestihol kúpiť. Keby došiel ku mne revízor a dal mi pokutu, asi by som na ňho pozeral ako na magora...
Inak 2 postrehy na túto tému:
1) Keď treba, zrazu DPB disponuje exaktnými sekundičkami
2) Zaujímavé, že keď v obchode platím bankomatovou kartou, notifikačná SMS príjde ešte skôr, ako predavačka stihne vybrať kartu s terminálu, no na SMS lístok sa čaká ako keby šiel z Olejkárskej poštovým holubom... náhoda alebo úmysel?
Podľa mňa by mal platiť čas ODOSLANEJ správy od zákazníka - a to, že príde SMS lístok s oneskorením, tak to nech je vina DPB a predĺžená platnosť lístka nech je kvázi grátis za nespoľahlivosť (a neschopnosť) služieb ktoré DPB ponúka... (Keď to budú 2 minúty, tak dve, keď pol dňa, tak pol dňa)