Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #138417:
Polianky budú určite ešte z čias keď boli pravidelne obsluhované, Dúbravská cesta tiež dlho figurovala v databáze (už keď nič iné tak kvôli šk. spojom, kt. tam mali končnú - zastáku - zachádzku) takže zrejme aj ju nahrali už úplne prvý krát keď nahrávali hlásenie.
Reply on: S499.1023 #138443:
ale brzdi, ja toto viem čo si mi povedal, ide o iný problém... nejasnom mám v tom, ktoré vozidlá majú otočný podvozok a ktoré nie. Podľa tohoto príspevku #138434 nemajú otočné podvozky naše T3, T6A5 a K2S. V tomto príspevku #138424 reagoval Papyr na to, keď som sa pýtal či má Škoda 13T otočný podvozok.
http://www.bystricoviny.sk/spravy/nove-autobusy-posilnia-hlavne-linky-do-bystrice tak sa zase raz predviedli iní dopravcovia.Všetci nakupujú klimatizované prímestské BUS-y.Tento trend najviac beží vo vštkých SAD-kách od Trnavy až po Košice ? Ano chapem,že chcú skvalitniť cestovanie do kúpeľov a samozrejme do miest,ale prečo ked Slovak lines kupoval SORky a Karosy nepožiadal aj o klimatizácie.Ved tam vyššie na severe je cez letné dni mierne chladnejšie ako tu v okolí Bratislavy.Problémom sú tie financie to je jasné,ale páni zo Slovak lines si mohli trochu uvedomiť,že cestovanie ich prímestskými autobusmi stojí cez leto za infarkt v dusnom autobuse kde sa tlačí takmer 80 ľudí. ?
Reply on: no.ev.di. #138435:
Ty si tak extrémne sprostý a lenivý, že tebe vobec nemá cenu vysvetľovať, že OTOČNÝ podvozok sa može otáčať, zatiaľ čo PEVNÝ je pevne spojený so skriňou vozidla. Keby si 10% času, ktorý stráviš neustálym p94ovaním na všetko a najma na Záhradníka, venoval čo len Googlu alebo Wikipedii, o odbornejších zdrojoch nehovoriac, tak by si tu nemusel klásť hypersprosté otázky.
Reply on: luky133 #138438:
tú babu za chvíľu porazí...nebude vedieť kde jej hlava stojí. Však sú ľudia, ktorí si nevedia priznať, že cestovali načierno, odmietali kontrolu totožnosti a budú si vymýšľať, že s nimi bolo neprimerane zaobchádzané a na druhej strane ľudia, čo fakt sa stali nechtiac čiernymi pasažiermi - t.j. nemohli si označiť lístok lebo označovať nefungoval (stáva sa také aj mne, že 5x vopchám lístok do označovača a nič), alebo si zabudnú električenku doma a újde sa im sprostého správania. Tak takto bude riešiť sťažnosti a ešte aj oddeľovať "plevy od zrna" ?
Reply on: luky133 #138438:
este sa netes. to este neznamena ze bude krajsia jak ta sucasna ?
http://bratislava.sme.sk/c/5063900/na-staznosti-v-mhd-urcili-specialistu.html

Momentálne sa podľa Kaveckého pripravuje nová stránka celého dopravného podniku, spustená by mala byť v najbližšom čase. ? ? ? ? ? -snáď je to dostatočný počet smajlíkov na to, že stránka DPB konečne prestane žiť v posledných rokoch 20. storočia. ?
Reply on: M3go #138428:
kedy to bolo tocene?
Dobrý večer, vie mi niekto, prosím, vysvetliť, prečo sa Avion nachádza v druhom pásme? Ďakujem.
Reply on: Valec #138434:
však mi písal, že nemajú otočné podvozky alebo teda v čom je podvozok T3 a tých novších električiek iný?! Furt sa tu točí o niečom okolo podvozkov do kelu, tak čo teda tie podvozky majú a nemajú?!!!!
Reply on: no.ev.di. #138425:
"Asi to je tým, že som nikdy nešiel električkou, ktorá by mala otočné podvozky"
Ty si nikdy nešiel v BA električkou? ? Alebo si sa vozil len dvojnápravovými historičákmi?
Reply on: Papyr #138420:
jazdil som T3 a aj ULF ale rozdiel vo viedenkych a bratislavskych tratiach je zrejme tak obrovsky, ze jazdia s ULFom bola prijemnejsia. ?
Reply on: no.ev.di. #138426:
Sám dopravný podnik tadiaľ nechce viesť trolejbusovú trať, ale mesto chce tadiaľ viesť trolejbusovú trať... Aspoň tak to písali v nejakých novinách teraz presne neviem v ktorých. Ale tuším to vtedy hovoril Záhradník... A doplnil tam ešte, že DPB preferuje trasu cez Patónku a Ml. dolinu.
Reply on: Ámos #138429:
a čo keby tam šli dvaja? Prípadne by jeden doplnil čo by druhý vynechal...
Reply on: S499.1023 #138404:
Vazovova - Trnavske je skor Legionarska Trnavske.
Reply on: S499.1023 #138400:
čo mi v tom brani som jasne uviedol v poslednej vete. Hladam cloveka znaleho.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #138353:
Primátor nemal dôvod nepodpísať, pretože memorandum-dum mu poskytuje alibi pre jeho dlhodobo nulovú úspešnosť v budovaní NDS.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.