Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #138360:
ok... no negujem, lebo už som sa dozvedel od chlapíka čo bol/je šoférom, že môžu byť opletačky ak by bol niekto iniciatívny moc... mne tej malej bolo ľúto lebo si cvakla lístok a ten pes bol fakt špunt a nebehal jej, mala ho na rukách, tak ale snáď už si z toho zobrala ponaučenie a kúpila mu dačo na ňufák ?
Reply on: drink #138349:
vsak este nikto neprezentoval ani len napojenie na safku, ani most, ani vlastne tu otocku na bosakovej.. ako super.. namiesto trate sa to fakt posunie o 300 m.. o nicom ..

magoriat je totalne neschopny, ani v roku 2015 z elektricky nic nebude.. vlastne uz ani na starom moste sa nerobi.. len sa tuneluje.. uz 2 miliardy dali na projekty a studie a ksefty s metro a.s.

inak ak postavia urovnovy variant elektricky s urovnovym krizovanim, tak to bude to najhorsie co moze byt .. teda okrem nuloveho variantu..

uprimne.. ak nejaka elektricka do roku 2020 dojde do janikovho dvora tak prasknem sampus
Reply on: no.ev.di. #138358:
Sorry, myslel som #138297.
Reply on: ufo #138335:
Autor článku, okrem toho, že je politológ a člen iniciatívy "Slávik-Dulla", je najmä niečo, čo by robocenzor aj tak vyhviezdičkoval ?
Reply on: S499.1023 #138355:
ale ten príspevok ktorý si tam dal nie je môj... ak myslíš, ten skorší príspevok, tak som sa na vec nepozeral z hľadiska, že niekto môže šoféra nahlásiť.
Reply on: Mike #138353:
Zaujímalo by ma, aké by malo byť "dostatočné" využitie tunela? Vážne by to bol problém? Na koľko % to vychádza bez centropetržalskej vetvy?
VODIČI L50 ?

Dneska som išiel do KV zo Šafka na L12. Ešte než mi spoj prišiel, tak sa postavil najprv vodič so SORku na L50 (smer OD Slimák) do fronty, ale tak "geniálne", že okrem toho, že on naberal meškanie, tak naberala ho aj elina č.4. To isté vykonal za 2-3min vodič Citelisu, takže aj L12 si ešte počkala nejakú 1-2minútky kým sa Citelis odprace. Idem z Karlovky, pozerám na stojisko L95 - výborne, stojí tam Ik435, ešte nešla L95,stihnem ju. A repete - idiot s Citelisíkom sa tak ponáhľa, že zas ostane na trati, pričom hneď pred ním je tiež voz L50 smer OD Slimák!!! To by ho zabilo keby nerobili vláčik do kelu?! Takže kým sa druhá časť 50-kového vláčiku odpratala z trate tak som si akurát vypozeral L95 ako odchádza zo Šafka ? týmto sa chcem poďakovať šoférom L50, čo zdržujú električky na Šafku. Určite niesú ani oni nadšení keď im nejaký magor stojí na zastávke s autom alebo keď im inak prekáža a určite by neboli nadšení ani ako šoféri električky keby museli stáť 10m pred zastávkou pre jeden autobus.
Reply on: no.ev.di. #138333:
A prečo neguješ svoj vlastný príspevok #138295 ? ? ? ?
dnes pred piatou sli dve 133 hned za sebou, v druhej boli presne 2 ludia... ? potom prisla totalne narvana 39, aspon 189 ludi ? dufam ze tie nove medaky daju na tuto linku ?
Reply on: drink #138352:
Už keď máme byť presní tak TEN-T 17 je Paríž - Bratislava a EÚ je úplne jedno kde v Ba bude končiť, teda povedzme že ŽST Petržalka. (Trať Žilina- BA je súčasť TEN-Tu 23)
Áno aj ja si myslím že memorandum je blbosť. A všetci kľudne priznajú, že bolo podpísané až po zverejnení DUŠ ŽST Petržalka - ŽST Predmestie. Ale na EÚ, ŽSR a MDPT zistili, že keby ten tunel išiel iba v trase ŽST Petržalka - ŽST Predmestie, tak jeho kapacita nebude dostatočne využitá nech by tam chodili vlaky všetkých kategórií odvšadiaľ všade.. Preto aby tam "nahnali" dostatočný počet ľudí museli tento tunel zaústiť na trať Bosákova - Janíkov Dvor. Mesto v tomto koridore ale plánovalo podľa stavebného zámeru (2004) a EIA (2005-6) električku. Tak vzniklo memoradnum.
Dnes ťažko povedať čo by sa stalo keby ho primátor nepodpísal (samozrejme mal aj takú možnosť), ale také holasy s akými najnovšie došlo ZEED by nastali určite už vtedy a asi vo väčšom rozsahu...
Reply on: Mike #138351:
"memorandum o spoločnom postupe " bola prvá chyba. Ten nápad vznikol až po odsúhlasení TEN-T 17. Keď to ale nikto nepovie "na plnú hubu", nemôžu sa čudovať rôznym lolom.
Reply on: drink #138349:
Tie body (odrážky, ako si ich napísal Ty) môže napísať civil, ako súkromná osoba. Fabor ako druhá najvyššia kompetentná osoba z MG musí napísať tak ako to oficiálne zatiaľ vyzerá podľa rokovaní, projektov a aktuálnych dohôd. To, že ŽSR nakoniec asi odstúpia od trate cez stred Petržalky (a zároveň s tým už oficiálne prehlásia že kašlú na celý tunel pod Dunajom, lebo súčasné vedenie ŽSR (a Smiešny a Fico) v súčasnosti nechú investovať ani € cent do BA) začína byť čím ďalej tým jasnejšie. Ale zatiaľ sa železnice musia tváriť že platí memorandum o spoločnom postupe a že idú žiadať z operačného programu doprava 18 mld skk (či koľkp to mali dostať).

Tipujem, že územný plán je tam spomenutý preto, že stále tu zaznievajú pripomienky (či v článkoch alebo aj ústne na diskusiách čo boli) , že mesto nemá jasnú koncepciu čo chce, kde akú koľajovú dopravu budovať, alebo nejaký výhľad v dopravnej politke na 10, 20, 30 rokov. Tak to všetko je v územnom pláne. Tam je narekslený aj nosný systém a ten sa v zásade nemení už pekných pár rokov a to stále platí. Akurát že tam sa počíta s metrom (v trase A) a dnes je jasné že to nebude ani o 20 rokov.
Reply on: luky133 #138345:
Nema nahodou vo Favorites aj napriklad nejaky poziar autobusu? 😃
Reply on: Jezo #138332:
Prial som si konečne prečítať jasné stanovisko p. Fabora k petržalskej električke, ale nedočkal som sa. Žiaľ, viac je toho nejasného ako jasného a to nahráva všetkým lolom.
Treba konečne povedať, že:
- Žiadna odbočka Dunaj nebude.
- Žiadna železnica stredom Petržalky (v plytkom tunelY) nebude
- Postaví sa električka Šafko - Janíkov dvor "po zemi" s mimoúrovňovým riešením niektorých bodov (Einsteinova, 2, 3...).
- Predstavivosti obyvateľov by pomohol aj návrh linkovania, aby si nemysleli, že budú musieť na Šafku prestupovať; tiež treba hovoriť o zachovaní xbusovej doplnkovej dopravy v Petržalke.
- Takisto by už mohla existovať predstava "linkovania" vlakov (vrátane predpokladaných intervalov) cez tunel a v celom regióne.
- Samozrejme, nezabudnúť na prezentáciu riešenia Starého mosta, vrátane vylúčenia IAD.

Je mi záhadou, prečo spomína ten územný plán ❓
Rovnako ako nebude celá Petržalka cestovať vlakom na Nivy a na Filiálku, rovnako nebude celá Petržalka cestovať na Hlavnú stanicu, ja neviem, to je relácia Petržalka - Centrum, to čo robia linky 93, 94 a 95, taký nezmysel?
Reply on: Jezo #138337:
nielen to, z prieskumu na reprezentatívnej vzorke cestujúcich železnicou do Bratislavy vyšlo, že si želajú, aby ich DP rovno z hl. stanice najprv vozil do Petržalky, lebo iba veľký ignorant a neprajník progresívnych zámerov v hl. meste by sa nechcel povoziť rýchloelektričkou
Reply on: ufo #138335:

že sa nehanbíte, takto mu od chrbta na DF napádať jasnú koncepciu, ?
na hl.. stanici sa v podzemí (po realizácii neodolateľného a odborníkmi z magistrátu podporovaného zámeru IPR) z električiek prestúpi do (t-)busov a šup ho po Šancovej na Račko a Trnavské mýto alebo po Pražskej a cez Patrónku do Lamača a DNV,
to viete, píše človek s vysokoškolským dopravným vzdelaním, praxou na železniciach a dlhoročný komunálny politik
Už má aj vlastný YouTube kanál ? http://www.youtube.com/user/branozahradnik

Páči sa mi, že využíva aj moderné technológie. ? ?
Reply on: luky133 #138336:


To sa teraz uz vsetky zakazky podniku budu robit cez rokovacie konania bez zverejnenia a nie cez tendre ??? ?
Reply on: Mikimaus #138342:
Tak pochybujem, že by to robil z dobrej vôle, zrejme bude platený DPB. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.