Take typicky majovske. Snazi sa to zniet strasne mudro ale v konecnom dosledku to nic prevratne nie je (cim nevravim ze je to na nic, to urcite nie.. prekonava to jednoznacne kompletne vsetky duncoviny, ale na tr3mpho to proste nema)...
Zo včera (streda, 7. 10. 2009) tu mám nejaké čiastočné sprostredkované informácie. Poobede na linke 83 pred zastávkou "Hroboňova" do hlavy poranilo cestujúcu (odpadnuté?) železo asi z horného vetráka, tiekla jej krv.
Vodič zavolal sanitku, ale keďže tým pádom musel podľa interných predpisov DPB odstaviť vozidlo na zastávke "Hroboňova", pani sa razom stala nepriateľkou väčšiny cestujúcich, ktorí dávali najavo, že oni sa ponáhľajú. ?
Následne ľudia prestúpili do 84-ky, kde začal cestu "spríjemňovať" svojim zapáraním do spolocestujúcich nejaký opitý alebo nadrogovaný man. Keďže zrazu musel autobus z nejakého dôvodu prudko zabrzdiť, zamieril si to rovno za vodičom si to "ručne-stručne vybaviť"...
Aj počas jazdy búchal na kabínku a nadával vodičovi. Ako to nakoniec dopadlo neviem... Inak taký ZV MAN alebo Tedom, tuším aj Citelis majú viac-menej otvorené kabíny vodičov, o prímestských autobusoch ani nehovorím...
Dnes poobede 2xxx na linke 34 musel na Štefánikovej pomerne prudko zabrzdiť. Až na semafóroch pri SAV prišla za vodičom starenka, že si udrela nohu či čo. Zavolanie sanitky však odmietla a na Sokolskej vystúpila.
Facelift je to, čo prebehlo edzi prvým prototypom NB18 a druhým prototypom NB18. Autobusy BN (CN...), proste autobusy koncepcie LE sú konnštrukčne úplne odlišné od autobusov koncepcie LF (Nb, NC...), tak nemôžu proste z ničoho nič NB mať karosériu z BN.
Ďalej to nemá cenu riešiť. Dva roky tu p94uješ a nenaučil si sa odtiaľto nič.
horel vôbec v Bratislave niekedy Ikarus 415 alebo Karosa B732? Zdá sa mi, že len kĺbové autobusy horeli, ak sa mýlim tak kľudne oprav, doplň, budem rád ?
Nerovnomerne velkosti zon boli aj v povodnom navrhu. Porovnaj napriklad zonu 620 (Cierna voda - jedina cast Chorvatskeho grobu!!) a 645 (Senec, Boldog, Turen, Velky Biel, Nova Dedinka)
fakt by to delenie šlo spraviť aj lepšie a som veľmi zvedavý ako bude vyzerať nová mapa BID s vyreslenými zónami. Ako som spomenul, tak niekde 7-8km zóna a niekde len jedna dedina akurát tak...
Pozeral už dakto rozdelenie obcí v BID podľa nového číslovania a hraníc zón? Podľa mňa tam je viacero somarín :
- v pásme 725 nájdete obce : Dunajská Lužná, Hamuliakovo, Kalinkovo, Miloslavov a Alžbetin Dvor, najväčšia vzdialenosť medzi obcami v tomto pásme je 8,3km (Hamuliakovo - Miloslavov)
- oproti vyššie uvedenému príkladu kontrastuje nasledovné :
Bernolákovo (620), Ivanka pri Dunaji (610), Zálesie a Most pri BA (710), Malinovo (720), pričom najväčšia vzdialenosť je 6,9km medzi Zálesím a Bernolákovom - a to prosím Bernolákovo a Ivanka pri Dunaji sú vzdialené od seba ani nie 1,5km, ale ani to nebránilo "odborníkom" aby ich pekne krásne dali do iných tarifných zón ?
Aká je vôbec v tomto logika, že niekto sa dostane do dediny vzdialenej 8,3km na jednopásmový lístok a niekto musí použiť 4pásmový pri jazde na 6,9km, len preto, že každá dedina ktorou autobus prechádza je v inom pásme
AAA