Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
> na imhd odsek vystrihovačky by sa mohly pridať nove vystrihovanky.konkretne tedomu
mam original z firmi tedom.cz
odpovede na tuto spravu posielajte na e-mail zaki823@azet.sk
alebo skype:tedom_bus_klub_ba
Reply on: Andy #137880:
To som ani nevedel. ?
Reply on: Emo #137879:
On nie je Záhradník, ale Zahradník.
Reply on: kecho #137736:
"to je taký zaslúžilý všeumelec... branislav zahradník-len on to dokáže btw. všimli ste si, že na bilboarde (už som dnes jeden ráno videl v Pe pri TPD, hneď ma to ráno prebralo) má napísané "Záhradník" on už ani nevie, ako sa volá?"

Však "Záhradník" je správne, či nie?
Reply on: kecho #137825:
"inak, toto dnešné logo nie je náhodou z polovice trasa 16tky?"

Ty máš ale predstavivosť. ? A áno, bola už zaňho.
Reply on: Petto #137811:
Máš aj linku 50.
Reply on: vlado13 #137875:
pokiaľ viem tak ľudia v KV si sťažujú aj na to, že do Karlovky prichádzajú električky z Dúbravky už plné, preto by bolo rozumné uvažovať o vybudovaní električkovej trate Harmincova - Lamačská cesta/Polianky (alternatívne) - Patrónka - Pražská - Hl.st. Viem, že som to tu spomínal ale treba aj s týmto vážne počítať, lebo teraz je frekvencia električiek v KV skoro 30spojov/h v rannej špičke, podľa mňa by aj poobede mala L17 premáva a ráno namiesto L7. Ešte keď sa pridá predĺženie Dúbravskej radiály do DNV a Lamačskej brány, tak určite by toto číslo porástlo na 40-50spojov/h počas špičky a keď už teraz nevie DPB zabezpečiť plynulosť jazdy električiek pri 2min odstupoch spojov, ako to dokáže pri 60-90sec.?!
Reply on: no.ev.di. #137868:
nemávam dojmy, ani pri Molecovej,
o termináli v tomto uzle sa hovorieva a píše najviac, aj teraz to nebolo z mojej iniciatívy, iba som reagoval,
terminál by sa hodil aj na daľších miestach, stačí dať príklad, už sa niekto nájde, kto bude pokračovať,
DD nemajú problém s MHD, to mali pred rokmi, teraz už sú na tom veľmi dobre v porovnaní s inými OS, problém s MHD a IAD má KV, je miestom tranzitu, ktorý jej nesvedčí, prináša trápenia ľuďom, ktorí tam bývajú,
Reply on: Preßburg.Germane #137872:
ŽIADNE rušenie trolejbusov nespomínaj ani z tej najprimitívnejšej srandy... 😶
Reply on: 810zssk #137871:


Tak potom nech netvrdia, že to zavedenie nič nestalo... Aj náklady na propagáciu nového produktu sú súčasťou zavádzacích nákladov. Ozaj, a prečo SMS lístky nie sú trochu lacnejšie? Veď sa šetrí papier, tlačiaci automat, a aj značkovacie strojčeky sa menej opotrebovávajú...
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #137845:

"v praxi RUTINNE využívaný palivový článok" - presne to som mal na mysli. ?
Ono zase netvrdím a vonkoncom nepreferujem aby sa trolejbusy zrušili už zajtra hlavne v SR nie. Ja tomu odhadujem tak 10 rokov, čo sa autobusy na tie vodíkové palivové články tak rozšíria a vylepšia, že klasické trolejbusy potom stratia opodstatnenie.
Ono autobus na vodíkové palivové články sa niektorými vlastnostami, napr. jazdnými ponáša dosť na trolejbus. Zatiaľ výroba týchto vozidiel je predsa len v plienkach a neviem či by ten prototypový Citelis bez problémov zvládol napr. stúpanie na Kolibu. Musím porovnať výkony motorov.
Napriek tomu, osobne čo preferujem prepojenie trate na Dlhé Diely so zvyškom siete. Ale daľšie úplne nové dlhé trate by som už nestaval, napr. čo tu niekto iný spomínal na Devín - to nemá rentabilitu.
Trolejbusy hlavne v Nemecku a dokonca aj v EKO krajine Rakúsku už dlhšiu dobu rušia. Jedine kde sa držia je mesto Salzburg + Solingen a možno ešte 2-3 mestečká...
Čo sa týka električiek, tam naopak vidím rozvoj pretože je to vhodný kompromis medzi autobusmi a metrom. Metro je predsa len príliš nákladné a autobusy + aj trolejbusy predsa majú obmedzenú dlžku a tým aj kapacitu ktorá može byť niekde nedostatočná. Niekde sú, samozrejme, tie trojkĺbové vozidlá ale
podľa mňa to nie je bohviečo už len pre vodičov. Riadiť taký kolos to chce značné skúsenosti a premávať môžu len po širokých uliciach.
Reply on: luky1 #137870:
A co je kua zle na tom ze spolocnost propaguje svoj novy produkt? O jeho zmysle mozme polemizovat, ale to ze ho promuju je v poriadku..
Reply on: TeBeCe #137869:


Napríklad štvrťstranová reklama na tento nový SMS lístok v BAnovinách určite nebola zadarmo... však, pán Občiansky kandidát, človek ako my?
http://bratislava.sme.sk/c/5050061/zavedenie-noveho-sms-listka-vraj-nic-nestalo.html

"Dodal, že spoločnosť teraz pripravuje kampaň na podporu predaja nového lístka cez SMS." ...a ta uz asi zadarmo nebude ?
Reply on: vlado13 #137867:
máš ten dojem, že DD - Molecova je jediné miesto kde by sa malo hovoriť o terminále? Pomaly sa mi zdá, že DD sú jediné miesto v Bratislave, ktoré má problém s MHD.
Reply on: MatejBA #137864:
keby, keby,
ak by boli uvažovali triezvo s náležitým výhľadom, neboli by dovolili, aby sa DD pripájali na Molecovej za takych podmienok,
prestupový terminál by bol fajn, ak by sa dalo "ubrať" zo šírky cesty, podchod je možno až zbytočnosťou, ak bude spoločný termínál, na ktorom sa uskutoční prevažná časť prestupov, tých pár ľudí, čo zostane, môže prechádzať po úrovňových priechodoch,
prestavba Molecovej sa skôr spája so snom o nadjazde do Líščieho údolia a spojnici na Staré grunty
Reply on: luky133 #137849:
"Komunikácia a vzťahy s verejnosťou - ... zriadenie Call-centra DPB". To sa tým myslí 02/5950 5950? Ale veď v žiadnej mediálnej kamapni DPB sa nespomína call-centrum...
Reply on: vlado13 #137863:
a ver tomu, ze ak by bola preferencia a vodic by si "vypytal" volno, aby mohol prejst, tak by presiel 😃 Ale na BA utopia
Reply on: vlado13 #137863:
ako nemysli si, ze na sucasnej zastavke by sa to dalo ? Ono kebyze sa urobi poriadny prestupny terminal (napr s podchodom) tak by sa to dalo 😃 (ale treba si pockat, pretoze sa hovori, ze do 2015 by mala byt cela molecka prestavana ? )
Reply on: MatejBA #137862:
už dávno som sa tak dobre nepobavil
kam sa tam všetci a všetky pomestia? nástupište je úzke?
vyžadovalo by to najmenej dvojnásobnú šírku, aby sa mohli vytvoriť 2 "pruhy" - jeden pre čakajúcich a druhý pre odchádzajúcich na priechody,
aké bude striedanie cyklov s protismerom? hlavne električky
ak sa preruší prevdzka električiek a 1 - 2 budú stáť na spoločnej zastávke, kam pôjdu autobusy a t-busy na zastávku? alebo pre istotu zostane súčasná zastávka pred KCK, ktorú chce viacero zrušiť aj bez spoločnej zastávky s električkami?
ten odchod L28 a 29 do Devína z koľajového zvršku naprieč 2-3 pruhmi by ma zaujímal, ale hlavne L33, aby stihla odbočenie na otočku pred Riviéru, neviem prečo, ale pripomína mi to prípravu na používanie pásových vozidiel ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.