? ja som v nich šiel minimálne, akurát tak v ZA a páčili sa mi. Ľudia tu na DF proti nim vždy niečo mali, ale podľa mňa to sú autobusy, ktoré idú s dobou a niesú to žiadne nízkonákladové shitty ?
ad. Semafory v Petržalke tak z 95% úplná zbytočnosť.
1. Semafory len pre peších ( Lachova, Nám hraničiarov ) sa dali vklude riešiť vystavaním stredových ostrovčekov a zúžením vozovky, tak ako to už dávno spravili pri Zrkadlovom háji.
2. Veľa križovatiek sa dalo riešiť kruhoháčom ( Technopol, Šusteková/Mamateyová )
3. Budujú sa nezmyselné semafóry ( Obratisko Ovsište ). Autá odbáčajúce z Dolnozemskej 98 smer Slimák ( jediný kolízny smer) by mohli bez problémov odbáčať aj bez semafóru, pretože sa vytvárajú dostatočne dlhé medzeri ked autá idúce oproti dostanú pri Eko. uni. červenú
4. Semafory v Petržalke by mali byť zapnuté asi tak medzi 7.00 - 8.00 a 15.00 - 17.00 inak sú uplne zbytočné, kedže ako jedna z mála MČ má dobre vybudované obchvaty
najvacsi je pod pristavnym mostom v ruzinove, potom na nivach, vajnory, dnv pri VW, myslim ze sa planuje v rusovciach , pri auparku, potom pri digital parku
Pamäť ťa klame, ale len o jeden deň. ?
"i) informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení
autobusovej linky alebo o zmene jej trasy, o zmene
cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách
na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo
verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak
ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak
informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie,"
No keby si bol býval odtiaľ tak by si pochopil aký majú význam tie semafóry najmä tie pri alberte. Majú rozhodne väčší význam ako semafóry na námestí hraničiarov, pri Terne alebo iných miestach, kde skôr zdržujú. Žiaľ Petržalka sa stane rajom semafórov a taká linka 96 od Prístavneho mosta po Hrobákovú to bude mať veselé ? na strane druhej "vnútroblokové komunikácie" nemajú čo slúžiť na prechod cez Petržalku.
irónia je, že na križovatke Vazovova x Radlinského kde je ráno totálny chaos a človek musí dávať pozor na vozidlá odbáčajúce z Vazovovej na Blumentál, ďalej na električky od Krížnej a ešte na autá prichádzajúce od Blumentálu. Sám som tade behal 4 roky na SŠ a bolo to často o život. Semafory stále žiadne...
je kriza a treba dat pracu pre siemens, robotnikov a zaoblid to do zvysenia bezpecnosti pri odbocovani najviac sa mi paci ze ete aj pri prechode ako je obchod albert ci ako sa to vola namiesto upozornujuceho semaforu na prechod sa tiez robi normal. semafor ? ?
áno, autá tak nechodia väčšinou, lebo na Starý most nemôžu a na Viedenskú už nechodia väčšinou lebo je furt rozkopaná a je myslím jednosmerná teraz a záujmy mesta sú predsa aby mala IAD zelenú a MHD červenú.
Mňa zaujíma na čo sú dobré semafory na Lachovej?! Nestačia semafory pri pošte ale o ďalších 200m ďalšie. To budovanie semaforov v každej prdeli je už tiež otravné ?
Hm dnes som isiel L50 z Auparku na Safko.. Nepaci sa mi, ze musi davat od Auparku po Stary most skoro vsade prednost. To sa nemoze urobit hlavna cesta v trase L50 a ostatne budu vedlajsie? Ci to zasa nejde z nejakych divnych dovodov?
v novom dokumente BID v označovaní zón došlo k zvýšeniu počtu zón nasledovne :
Záhorie - zo 16 na 20
Pezinok - z 9 na 11
Senec - z 7 na 8
Dunajská Lužná - z 4 na 5
Zatiaľ čo v ostatných zónach mimo Záhoria sú 2-3, niekedy aj viac dedín v jednej tarifnej oblasti, na Záhorí je až 13 zón, takých čo zahŕňajú len 1 obec! Nezdá sa Vám to byť padnuté na hlavu?
oni to ešte budú dorábať, podľa mňa keď teraz po dvoch rokoch došli na to, že vlaky by bolo fajn dopĺňať o "S" a dediny preradili do iných pásem (mimochodom, na Záhorí je to teraz tak, že čo dedina, tak to pásmo ? )
Technopol
1. Semafory len pre peších ( Lachova, Nám hraničiarov ) sa dali vklude riešiť vystavaním stredových ostrovčekov a zúžením vozovky, tak ako to už dávno spravili pri Zrkadlovom háji.
2. Veľa križovatiek sa dalo riešiť kruhoháčom ( Technopol, Šusteková/Mamateyová )
3. Budujú sa nezmyselné semafóry ( Obratisko Ovsište ). Autá odbáčajúce z Dolnozemskej 98 smer Slimák ( jediný kolízny smer) by mohli bez problémov odbáčať aj bez semafóru, pretože sa vytvárajú dostatočne dlhé medzeri ked autá idúce oproti dostanú pri Eko. uni. červenú
4. Semafory v Petržalke by mali byť zapnuté asi tak medzi 7.00 - 8.00 a 15.00 - 17.00 inak sú uplne zbytočné, kedže ako jedna z mála MČ má dobre vybudované obchvaty