Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #136919:
ano pardon, mala som na mylsi linku 133 nie 33.......a najdem niekde diskusiu o tom? lebo ma to skutocne zaujima....a dovod ze elektricky rano nechodia prazdne neberem, nepoznam asi ziadnu linku, ktora rano chodi prazdna....ale naozaj odporucam ist si na chvilku sadnut poobede do mesta a pochopis o co mi ide (o nespravodlivost zrusenia 2 liniek do inej casti ba ako na smer karlovka-dubravka,stacilo by mozno zrusenie jednej linky,nech mi nikto nehovori ze je naozaj potrebny taky pocet liniek do karlovky-dubravky)
chcel by som požiadať o doplnenie schéme liniek mhd (L36, 135, predĺženie 901 do Hainburgu a tak podobne...) ?
Reply on: lubkakupka #137079:
Kde? ja vidim stale tie povodne..
Reply on: lubkakupka #137079:
adresa stranok je imhd.sk tak asi preto tie zoznamové mapy. Môj osobný názor (ktorý sa nie všetkým vždy páči) je, že zoznamové mapy sú oveľa lepšie ako supernavigator či aké tu pretým boli.
AJ vy ste si vsimli, ze naimhd suz nie su tie mapy co boli, ale zoznam mapy. ktore su omnoho menej podrobne? Na imhd boli doteraz asi najlepsie mapy Bratislavy a teraz sa v tom neda vyznat 😞
Povie mi niekto, co hladal vcera pan Durkovsky na otvarani novej linky c. 36? Ak sa takej saskarne lokalneho vyznamu zucastnia povedzme starostovia Dubravky a Karlovej Vsi, to este chapem, ale co tam robil primator Bratislavy?
Reply on: Jezo #137075:
K tvojmu článku pripájam následovné: tak ako sa píše v článku tak to aj je, dostal som troje nohavice z toho dvoje ušité v Čechách a jedny na Slovensku, tie z Čiech ako tak újdu až na to že sú hrozne dlhé ale tie zo Slovenska sú hrozné, sú veľmi veľké v páse a úzke v nohách. Všetky sú vyrobené zo 100% polyesteru takže viac menej nenositeľné lebo absolútne neprepúšťajú vzduch a ja nemienim sedieť niekedy aj 10 hodín v takýchto nohaviciach keď je v kabíne aj 45 stupňov ak nie viac. Záhradník povedal v TV BRATISLAVA že konzultoval výber materiálu aj s vodičmi, tak to sa mi nezdá veď ktorý z vodičov by odsúhlasil takýto materiál? iba tak sebevrah. Čo sa týka tričiek či polokošiel tak je to tak isto ako sa píše v článku, po pár opratiach sú bez farby a vyťahané ako také gajdy. Vie vôbec niekto čo objednával? No asi nie!!! Trička vyrobené v Bangladéši, nohavice v Čechách a na Slovensku no hrôza. Ďakujeme pán Záhradník. Jediné čo za to ako tak stojí su vetrovky. Toto je podľa mňa len nabalenie sa niekoho na účet DPB.
Reply on: kecho #137072:
Takto: Na BUSE a tercikoch od 10, na webCP od dnes, na ZCP zavisi od linky 🙂
Reply on: Solider #137070:
na druhej strane, nemožno pre každé zoskupenie novostavieb obsluhovať novou linkou ale aj v rámci prepojenia s inými časťami mesta, tam nejakú linku predĺžiť alebo odkloniť. Podľa mňa by L51 mohla premávať o niečo častejšie, tým myslím špičku (dal by som 20min) a tiež cez víkendy by mohla premávať. Aspoň na skúšku. Keď sa zavádzajú v Karlovej Vsi linky jedna radosť a bez zdravého úsudku, tak by sa mohli inde aspoň v skúšobnej lehote zavádzať linky pre prieskum vyťaženosti či sa tam oplatí nastálo zavádzať linku. Tieto linky by mohli číslovať X(číslo),teda by bolo ľuďom jasné, že linka je dočasná. Rovnako si mohol DPB overiť nejakou 9.5m SORkou vyťaženosť spoja do Rajky. Viesť linku X99 v trase Rajka,stanica - Schenghenská - MiÚ Čuňovo - Čuňovo a bolo by jasno či linku do Rajky viesť alebo nie. Nakoniec, ľudia z Rajky spomínali, že by im stačila aj linka čo by ich odviezla z Rajky do Čuňova alebo na ŽST Rusovce k L91, resp. aj L191.
Reply on: Brnso #136975:
stačilo mi, keď som (inde, nie v tom linku) čítal vyhlásenia:
"Linka vznikla na základe dlhodobej požiadavky obyvateľov Karlovej Vsi a Dúbravky na autobusové prepojenie s viacerými významnými objektmi občianskej vybavenosti. Sme radi, že sme im mohli vyjsť v ústrety," povedal dnes pri oficiálnom uvedení linky bratislavský primátor Andrej Ďurkovský.
a
"Sme radi, že dopravný podnik v spolupráci s magistrátom vie zabezpečiť reálne riešenia na vzniknuté požiadavky občanov v mestskej hromadnej doprave," konštatoval Zahradník.

až mi zle došlo...

Re #136981 luky1: skôr by to DPZ mohlo byť Dovrecka Pre Zahradníka ?
Re #137017 Martin Fundárek: myslíš taký, že na Zochovu príde postupne v poradí 93-94-93-83-84-93-94? alebo naspať na Dvoroch ide niečo v štýle 92-94-83-93-91-94-93-94-84? 😉
Re #137020 810zssk: a nemali pravdu? len namiesto zachádza mali povedať zahradník... 😉
Re #137021 810zssk: od zajtra? nemali byť až od 10/2009?
Re #137039 luky133: naozaj? kde to bolo?
Re #137043 Petto: to koleso je tam načo? 🙂
Reply on: no.ev.di. #137050:
za obratiskom Dubravska cesta su na nej betonove bariery cez ktore sa dalej nedostanes. Ked sa dokonci tak bude premavat tade ?
Reply on: no.ev.di. #137050:
Teraz pekne po poriadku - L51 a L58 nepremávajú cez víkend a myslím, že oprávnene. Predĺženie 67čky ako ty navrhuješ by bolo nezmyselné, krátkozraké a ničneriešiace. Súhlasím s tým, že dopravu pri novovybudovaných bytovkách nad Krasňanami treba riešiť, ale určite nie takto.
Reply on: Petto #137068:
Tak potom sorry, myslel som ze to sa bude vsetko robit naraz 🙂
Reply on: 810zssk #137067:
Od októbra sa len niektoré zastávky premenovavájú ,ale v septembri vznikli nové ( TRIO zastávok pri vozovni Petržalka, Prídanky , Pri hab.mlyne )- viem,že tu boli dva odkazy nato ?
Reply on: Petto #137056:
Tie zmeny nadobudaju platnost az od oktobra 😉
Reply on: luky133 #137044:
Mne sa paci ze na zastavkach je tam vidno aj tlacitka "teren" a "kombinacia", alebo daco take 😃
Reply on: klasIK #137063:
aha skoda no, suprava 38+135 pre mna nie je nicim zaujimava, sak to po vonku beha pri kazdej moznej prilezitosti...
Reply on: luky133 #137053:
klasické vybúranie nie je nevyhnutné,
tiež nie v celej šírke, vzh¾adom na typ a šírku komunikácie, jej napojenie na ulice J. Stanislava a Tománkova, možno oèakávať, že prieèny sklon bude sklonený okolo osi,
èo bude treba búrať, možno robiť v pásoch a po vrstvách,
obchádzka po navrhnutej trase by bola nevýhodná aj pre problémy, ktoré by vniesla do statickej dopravy, prijate¾nejšie sa javí ponechanie dopravy v pôvodnej trase s miestnym obmedzením rýchlosti a vedením po 1 pruhu v oboch smeroch, pre ve¾kú opravu v úseku dlhom do 100 m s dostatoènou šírkou sa nezvykne presmerovať doprava na obchádzku v dåžke cca 300 m po ulici s ani nie poloviènou šírkou,

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.