No tak potom to budu musieť opravovať buď pól na pól, ale to asi nepôjde nakoľko je celá cesta naklonená a museli by to zarovnať na jednu rovinu podľa mňa. Alebo teda využiť tú obchádzkovú trasu cez Cikkerovu, ale tam sú vysoké nadjazdy, ktoré robia problémy aj osobákom a s takým Lamborghini alebo Porsche tam neprejdú takže nízkopodlažný bus tadiaľ neviem ako prejde. Ale tak zbytočne to tu rieším nakoľko pochybujem, že nájdu na to peniaze. I keď teraz kvôli tomu nakloneniu sa na Tomankovej stáva z nízkopodlažného vozu "vysokopodlažný" a pravdepodobne aj kvúli tomu prichádzajú 25Trky občas na zástavku Matejkova tak trochu naklonená doprava nakoľko ich ECAS pravdepodobne vyrovná na Tománkovej, ale na Matejkovej alebo aj na ceste k nej je to nakrivo nakoľko to dorovnalo k stavu tej cesty.
Myslíš, že cez Kresánkovu a potom cez Devínsku cestu? To by sa aj dalo, ale zase pre obyvateľov Hany Meličkovej by muselo DPBZ spraviť kyvadlovú linku na Molecku napr. s nejakým jedným Sorom. ?
Síce prebieham udalosti možno aj o rok alebo dva dopredu, ale len tak pre zaujímavosť ak sa nájdu na budúci rok v rozpočte peniaze bude sa opravovať naklonená cesta pri zástavke Tománkova. A teda nakoľko jej oprava nebude spočívať len s obrúsením povrchu pravdepodobne sa bude musieť uzavrieť celá cesta nakoľko sa bude búrať asi búrať (ináč si neviem predstaviť opravu naklonenej cesty). A tak som spravil obrázok najpravdepodobnejšej obchádzky: http://i33.tinypic.com/24xfebk.png
Ak sa teda využije táto obchádzka bude zaujímavé sledovať ako budú cez ňu premávať autobusy kvôli vysokým retardérom a v tom čase budú musieť na linke 33 jazdiť asi CapaCity resp. klasické nízkopodlažné kĺby nakoľko 25Trky by odrovnalo stále štartovanie... ?
Aj ja si myslím, že tam preradia Tedomy nech ich má jedna vozovňa a robí s nimi kampaň a možno by potom teoreticky posilnili tú 133 a trebárs 32 v týchto intervaloch.
nedala by sa L36 viesť v trase Borská - Harmincova - Polianky - Dúbravská cesta - TESCO Lamač? Pokiaľ viem tak od Dúbravskej cesty sa dá odbočiť na Lamačskú na smer TESCO Lamač a rovnako aj v opačnom smere. Len pre dodatok, DPB by mal radšej začať riešiť ako obslúžiť nové bytovky v Krasňanoch a časti Krasňan ktoré sú dosť vzdialené od električiek. Čo takto keby tam predĺžili L51 a posilnili jej interval? Navrhoval by som to upraviť takto :
L51 : zrušiť
L67 : Vinohradnícka - Korytnická - Dolné hony -Astronomická - Martinský cintorín - ŽST Nové Mesto - Odboráska - ŽST Vinohrady - Pekná cesta - Kadnárova (15/20/15//20)
L58 : Technická - Rádiová - Mierová kolónia - Riazanská - Kukučínova - Tehelná - Trnavské mýto (30/30/30//30)
L151 : prečíslovanie na L158*
Nejde tu len o L133 ale aj o L32 skus ist o 7:16,7:28 zo zastavky tomankova, sotva sa tam vsetci pomestia a kedze tu niekto hovoril ze ma byt poradie autobusov 1111-1120 ale nepovedal co tam ma byt, asi tam budu tedomy z vozovne jurajov dvor...
L33 je nato pomerne dober medzi časom 6:50 až 7:00 čo chodím vačšinou je temer prázdna, 32 je už plná a 133 najviac.
Re #137044 luky133: Mal som pravdu. "Ak je používateľom jednotlivec, platí, že je služba Google Maps (vrátane miestnych výsledkov vyhľadávania, máp a fotografického obrazového obsahu) poskytovaná iba pre osobné a nekomerčné použitie. Ak je používateľom podnik, služba Google Maps je poskytovaná pre vnútorné používanie v podniku a nemôže byť ďalej komerčne poskytovaná, okrem prípadu, keď je prístup k údajom mapy a ich zobrazovanie poskytované prostredníctvom rozhrania API služby Google Maps a riadi sa zmluvnými podmienkami rozhrania API."
To ani nevyslovuj že posilnenie dopravy na Dlháčoch , bo ťa ukameňujú. ? Našlo by sa aj jednoduchšie riešenie a to aby 1201 a 1218 robili ráno tie dva najkritickejšie odchody 6:58,7.10 z Kukl
Ako kde a ako kedy... Napr. na zast. Lafranconi, som čakal 5min na električku, čo by sa pri počte 25 spojov do hodiny nemalo stať. To, že preklady fungujú pri ceste z radiál do mesta je nepopierateľné, ale v opačnom smere by to malo fungovať tiež, ak chceme hovoriť o preklade, lebo ten by mal platiť ako v smere "tam", tak aj "späť"! Ďalej - L93 na Holíčskej nemeškáva - nestojí tam. Na Holíčskej môže meškať akurát tak L99 a tá je najspoľahlivejšia linka v našej MHD. Nemeškajú určite len Petržalské linky, svoje by o tom mohli hovoriť určite ľudia od Vrakune až po DNV! Ja už dúfam, že konečne sa prelomí tá neochota a podarí sa toto blbé linkovanie električiek raz a navždy zrušiť a zamedziť tomu stupídnemu vedeniu liniek = aplikovať spôsob akým sú robené trolejbusové linky (2 linky / jedna konečná).
Ináč som si všimol, že DPB využíva Google mapy na označovanie trasy nových linky, ale pokiaľ viem tak Googla mapy by mali využívať firmy za nejaký licenčný poplatok pokiaľ tam nie je uvedený zdroj podkladu ako Google a myslím si, že DPB takou nedisponuje... Presne nepoznám zmluvné podmienky, ale tušímže také niečo Google obsahuje, lebo svoje služby ponúka zadarmo užívateľom a firmám za poplatky napr. aj taký Google Earth Pro je pre firmy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
Ak sa teda využije táto obchádzka bude zaujímavé sledovať ako budú cez ňu premávať autobusy kvôli vysokým retardérom a v tom čase budú musieť na linke 33 jazdiť asi CapaCity resp. klasické nízkopodlažné kĺby nakoľko 25Trky by odrovnalo stále štartovanie... ?