Reply on: luky133 #136758:
ja si myslim, ze v SORe zvolili dobry koncepct.. verejne obstaravania su vacsinou o najnizsej cene (co je podla mna blbost.. ovela viac by sa mal brat do uvahy pomer cena/kvalita).. no a SOR je najlacnejsi.. dizajn uz teraz celkom ujde, jazdne vlastnosti su podla mna uplne ok, zvezenie je prijemne.. co ale aj mne vadi je ten interier.. autobusy sa robia pre ludi a teda na tom by si mali dat zalezat.. aj ked je autobus low-cost.. trochu poprehadzovanie interieru a vyriesenie tych vysokych schodov (ci co to je, to na com su sedadla) by zas nestalo tak vela..
Peon
Zároveň ex Lignoprojekt je v pešej dostupnosti tak blízko zastávky "Patrónka", že by bolo podľa mňa trestuhodné nedať tam pre 36-ku zastávku "Patrónka", keby sa tam naozaj točila.
Ale... tak toto som nevedel, díky za informáciu TeBeCe #136759 . Keďže od napísania toho článku sa asi nič nezmenilo, tak zároveň zrejme platí aj toto: http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000008
Takže jedine pri ŠUP-ke sa tá 36-ka bude otáčať aj s cestujúcimi. Môžem sa tešiť na "bezpečné" dobrodružné otáčanie autobusu formou cúvania? ?
A keďže to na Polianky a k ŠUP-ke bude obojsmerne iba zachádzka, tak už vidím ako tam ten autobus mnohokrát pôjde zbytočne - naprázdno a cestujúci z Tesco Lamač do Karlovky (či na zastávku "Lipského") budú na túto nadcházku hundrať.
PS: Čo myslíte, ak sa 36-ka dožije budúceho leta, vydobijú si Karlovešťania zriadenie zastávky pri kúpalisku Rosnička, príp. žeby aj pri Iuvente jedna vznikla?