Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #136344:
Ja som nenapísal kvôli, ale počas...
Reply on: JamaVOku #136349:
chcel som bnapísať, Pochybujem, že bude stačiť iba rozšírená lakovňa. Oprava, pardón.
Reply on: luky133 #136348:
Pochybujem, že bude stačiť nová lakovňa, keďže sa zvýši výrobná kapacita o 400 000 vozidiel ročne a pribudne 1500 zamestnancov.
Reply on: JamaVOku #136347:
Dobrá blbosť. ? Len sa zväčšuje lakovňa. ?
Reply on: luky133 #136344:
Kvôli Up! sa stavia nová hala.
Reply on: gagarintomik #136340:
Nová linka 36 sa má pustiť v októbri takže niekedy vtedy by mali prísť. (I keď tam majú premávať pravdepodobne Sory) ?
Reply on: M3go #136342:
ak to bude jazdiť len 1.4. tak nenamietam ? ak mám byť seriózny, tak by už ľudia v SOR mali vedieť kde sú hranice. Aby v so starým designom vyrábali takýto autobus, tak to je fakt ?
Reply on: Solider #136341:
Octavie sa tu vyrábali rôzne a vyrábali sa do konca prázdnín (možno aj teraz) a ukončenie výroby nie je kvôli kríze ale kvôli úplne inému prípadu a to kvôli tomu, že musí/musela uvoľniť miesto Up! pokiaľ viem. ?
Reply on: M3go #136342:
To je ozajstné? ? ?
Nasledujuci odkaz je len pre silne žaludky.

Môžme vypisovať vyberove konanie na 15M busy low entry:D
http://www.k-report.net/discus/nahledy/332617.jpg
Reply on: luky133 #136313:
Tabuľky hovorili niečo iné, a to, že na šrotovnom najviac zarobila česká Škodovka s jej modelom Fabia, na druhom mieste Renault s modelom Thalia a potom boli až Kie a Citroeny. Navyše, pokiaľ ma pamäť neklame, s výrobou Octavie sa v Bratislave skončilo počas krízy a bol to len model 4x4, alebo sporty, to už teraz neviem presne ? Samozrejme šrotovné nikomu nepomohlo, pretože jediný prínos bol, že zmizlo pár škodoviek z ciest a daňou za to je ďalšie zadĺženie štátu, ako bolo spomenuté ?
Zdar, niesú nejaké novú info o Citelisoch? Napr. koľko ich bude (ja viem o 35, z toho min. 16 bolo pôvodne pre Košice), alebo kedy by mali prísť? Dík. Veľmi sa už teším, nakoľko mi už pár Karos "pod zadkom" skapalo... a to boli CNG... ?
Reply on: zakaznik #136335:
Obhajoval, ale nie ako ekonomický nástroj na riešenie krízy...
Vtedy som hájil to, že ak s tou zvtrátenosťou Nemci začali, asi by bolo slušné sa pridať.
Ale viem si predstaviť aj iné stimulačné nástroja, a podstatne spravodlivejšie.
Reply on: ikarus4847 #136283:
Alebo skús kontaktovať oddelenie prepravnej kontroly +421 2 5950 1576
pk@dpb.sk .

Ale určite by sa k tomu mal vedieť vyjadriť rezort ľudských zdrojov +421 2 5950 1440 pr@dpb.sk

Všetky tieto kontakty nájdeš na www.dpb.sk
Reply on: no.ev.di. #136324:
Ty si si tuším poplietol imhd s nejakým warez fórom! ?
Reply on: kecho #136284:
tak myslis ze by si to az tak presne pamatali ked napr ty to nevies? ? neblazni ? a este taky detail. ten posledny bus dol smerom do dubravky alebo smer petrzalka? ?
Reply on: levan #136277:
"to o násilnom zobratí prachov by ma zaujímalo, hodili by sa nejaké podrobnosti"
- Dane a odvody.

Re #136296 S499.1023: V minulom kole šrotovnej diskusie si šrotovné ešte obhajoval, chválim posun správnym smerom.
Reply on: Emo #136331:
takže zlúčenie 34 s 84 cez Vazovovu je v rovine "dream on" ? ?
Reply on: Emo #136332:
len aby si to v našich podmienkach dakto nevysvetľoval tak, že na stenu budovy namontuje strechu aby sa ušetrilo na tom prístrešku ? inak v Škótsku som videl zaujímavé riešenie zastávok keď je stena zastávky obrátená k vozovke stenou a otvorená časť je do chodníka. Napadlo ma, že to je ako ochrana pred vodou ktorú špliechajú autá a autobusy.
Reply on: no.ev.di. #136330:
Aha, ty si to takto myslel. Tak potom, to čo hovorí ten komentár by ozaj nemuselo byť zlé. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.