Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity ktoreho nakup financovala IKEA stal 431 520 EUR, no cena ktoru pre taky isty bus vysutazil DPB je 585 000 EUR. Vie mi niekto vysvetlit preco?
enge2: Jááj sorry ospravedlňujem sa 🙂 hehee, no možno že by to aj vyhral SOR ale moc ho nemám rád ten bus, ako klobúk dole pred ním stej stránky že sa často nekazí a myslím že ani vôbec nie 🙂. Ale ako dizajn neviem mne sa nepáči, je to môj názor.
Reply on: luky133 #136178:
Chcem veci uviesť na pravú mieru čo sa týka môjho postoja k Citelisom. Niesom etrémnym prívržencom toho typu vozidla, ale nejdú mi stále dokopy dve veci a to nasledovné :
1) Slovák príde do ČR. Tam jazdí Citelisov požehnane. Domov príde celý rozjarený, aké dobré autobusy, nízkopodlažné, a bla bla bla. Skrátka zanechajú v ňom silný dojem. Celkovo je MHD v ČR hodnotená oveľa vyššie ako tá na Slovensku. Určite sa pod tento rating podpisujú aj Citelisy.
2) Dojde Citelis na SR a kritika sa na neho sype, ako keby sme sami na Slovensku už mali niečo lepšie. Rozhodne mi nepríde lepšie, mať tu Ikarusy a Karosy, ktoré sú ešte zastaralejšie ako Citelis alebo Citybus.
Z toho mi vychádza, že neviem čo si mám o Citelisoch myslieť. Rovnako by ma zaujímali autobusy od MAN, alebo Volvo, aká je šanca, žeby sa mohli dostať do Bratislavy. Prípadne aké sú klbáky od Solarisu.
Reply on: M.C. #136179:
a sorku si kde nechal kamarat? ?
luky133: Presne tak máš úplnú pravdu. A tiež by som si prial keby ten tender na 100 kusov vyhral Mercedes - Benz. Šak pozrime kto by sa teoreticky prihlásil na tento tender: určite znova - Mercedes ďalej možno MAN, Citelis (ale možno dá lepšiu ponuku na CNG tak neviem či by vyhral na naftový pohon, to je len môj názor), ďalej pochybujem že by to vyhral ale možno sa prihlási - Solaris Urbino, možno Volvo a dalej ma nenapadá 🙂, takže môj názor asi to bude znova Mercedes alebo MAN. Uvidíme
Reply on: no.ev.di. #136175:
Čo vadí niekomu na Citelisoch? To, že autobus stále vychádza s platformy starej niekoľko desiatok rokov ževraj. Predchodca Citelisov bol Citybus predchodca Citybusov bol Renault Agora a tušímže, bolo aj niečo predtým...

A keď sme už popri tom ak by vyhral aj posledné dva tendre Mercedes Bratislava by trošku vyzerala ako západné mestá. ? ?
Reply on: kecho #136155:
aj prvaci maju dlhy ikarus (18xx) ?
Reply on: kacka #136126:
káčatko: len škoda že na L83 chodia skoro samé ik 435 medzi 12-13:00 ps-včera tam bola až JEDNA karosa a tej tiekol olej.
Reply on: enge2 #136171:
mimochodom čo niektorým ľuďom prekáža na Citelisoch. Rád by som inak videl nejakú tabuľku kde sa porovnávajú jednotlivé autobusy + nejaký dodatok k autobusu, niečo ako záverečné hodnotenie. Fakt by som bol rád keby dakto napísal alebo niekto by sa podujal urobiť tabuľku na imhd.sk kde by sa porovnávali autobusy po technickej, cenovej stránke a stránke výbavy vozidla.
Reply on: enge2 #136171:
ale súčiastky niesú kompatibilné či hej? ?
Reply on: enge2 #136171:
Neviem prečo sa nevedia rozhodnúť pre dvoch dodávateľov autobusov. Ja osobne by som dal niečo z trojice SOR/Mercedes/Irisbus. A inak by nebolo od veci nakúpiť aj 15m vozidlá. Sú linky kde ako dobre vieme, klbáky sú zbytočné a kraťasy nestačia.
Reply on: kecho #136155:
K CapaCity: A 83?
Reply on: no.ev.di. #136168:
citelisy a karosy su to iste ked uz 😉 sorky tu budu aj take aj take a par medvedov inak je to celkom v pohode 😉
Reply on: AAA #136169:
a z kade mám vycucať info o tom čo chystajú? Jasné, že neverím tomu čo hovoria, ale mohli by aspoň prestať trepať notoricky tie isté blbosti a hlavne v poslednom čase prestať riešiť irelevantné veci.
Reply on: no.ev.di. #136163:
Ty si naozaj tak naivný, že veríš tomu, čo politici hovoria? ?
Reply on: luky133 #136166:
fakt "super" ? to sa na Slovensko dojde každý výrobca nažrať len ☠ nehovoril DPB jasne o potrebe unifikácie vozového parku? Donedávna sme tu mali Ikarusy 200 a 400, TAMBUSy a Karosy a po novom tu budeme mať Mercedesy, SORky, Citelisy a Karosy?! Fakt to ide "k lepšiemu".
Reply on: luky133 #136165:
Štát zarobil? Prečo robí potom furt škrty v rozpočte? Okrem toho šrotovného prišla naša vláda aj na iný spôsob ako pomôcť zamestnanosti a ekonomike? Či okrem toho, že raz za čas vyhlásia nejakú novú vlnu šrotovného, Fico vypixuje médiám a naťahujú sa idiotmi na juhu o to či budú alebo nebudú rozumieť po Slovensky (ich chyba, sami si komplikujú situáciu na trhu práce keď nevedia po Slovensky, tým viac miest pre Slovákov aspoň) vedia aj niečo iné?! ?
Reply on: no.ev.di. #136164:
No 60 autobusov na CNG v dĺžke 18m nemôže Sor splniť... A už pri prvom tendry bolo jasné, že ho vylúčili a Mercedes dúfal, že vyhrá, ale nejako nevyhral. Tak teraz je už spokojný a tieto dva tendre si možno rozdelí Iveco a Sor. ?
Reply on: no.ev.di. #136163:
Ale, ale... Šrotovné teda slovenské ale aj európske podporilo výrobu áut na Slovensku. Kia, Citroen, Peugeot, Volkswagen či Škoda sa začali vyrábať viac. Je pravda, že pri drahých autách to nebol až taký veľký nárast, ale vďaka Nemeckému šrotovnému kde nie je finančný strop to pomohlo aj pri drahých autách. ? A keď sme pritom štát ešte na tom aj zarobil.
Reply on: luky133 #136162:
nechápem tomu bordelu... najprv DPB šil tendre na mieru pre SOR, roky sa nekupovalo nič iné - len SOR a zrazu sa miláčikom nášho DP stal Mercedes?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.