luky133: Presne tak máš úplnú pravdu. A tiež by som si prial keby ten tender na 100 kusov vyhral Mercedes - Benz. Šak pozrime kto by sa teoreticky prihlásil na tento tender: určite znova - Mercedes ďalej možno MAN, Citelis (ale možno dá lepšiu ponuku na CNG tak neviem či by vyhral na naftový pohon, to je len môj názor), ďalej pochybujem že by to vyhral ale možno sa prihlási - Solaris Urbino, možno Volvo a dalej ma nenapadá , takže môj názor asi to bude znova Mercedes alebo MAN. Uvidíme
Čo vadí niekomu na Citelisoch? To, že autobus stále vychádza s platformy starej niekoľko desiatok rokov ževraj. Predchodca Citelisov bol Citybus predchodca Citybusov bol Renault Agora a tušímže, bolo aj niečo predtým...
A keď sme už popri tom ak by vyhral aj posledné dva tendre Mercedes Bratislava by trošku vyzerala ako západné mestá. ? ?
mimochodom čo niektorým ľuďom prekáža na Citelisoch. Rád by som inak videl nejakú tabuľku kde sa porovnávajú jednotlivé autobusy + nejaký dodatok k autobusu, niečo ako záverečné hodnotenie. Fakt by som bol rád keby dakto napísal alebo niekto by sa podujal urobiť tabuľku na imhd.sk kde by sa porovnávali autobusy po technickej, cenovej stránke a stránke výbavy vozidla.
Neviem prečo sa nevedia rozhodnúť pre dvoch dodávateľov autobusov. Ja osobne by som dal niečo z trojice SOR/Mercedes/Irisbus. A inak by nebolo od veci nakúpiť aj 15m vozidlá. Sú linky kde ako dobre vieme, klbáky sú zbytočné a kraťasy nestačia.
a z kade mám vycucať info o tom čo chystajú? Jasné, že neverím tomu čo hovoria, ale mohli by aspoň prestať trepať notoricky tie isté blbosti a hlavne v poslednom čase prestať riešiť irelevantné veci.
fakt "super" ? to sa na Slovensko dojde každý výrobca nažrať len ☠ nehovoril DPB jasne o potrebe unifikácie vozového parku? Donedávna sme tu mali Ikarusy 200 a 400, TAMBUSy a Karosy a po novom tu budeme mať Mercedesy, SORky, Citelisy a Karosy?! Fakt to ide "k lepšiemu".
Štát zarobil? Prečo robí potom furt škrty v rozpočte? Okrem toho šrotovného prišla naša vláda aj na iný spôsob ako pomôcť zamestnanosti a ekonomike? Či okrem toho, že raz za čas vyhlásia nejakú novú vlnu šrotovného, Fico vypixuje médiám a naťahujú sa idiotmi na juhu o to či budú alebo nebudú rozumieť po Slovensky (ich chyba, sami si komplikujú situáciu na trhu práce keď nevedia po Slovensky, tým viac miest pre Slovákov aspoň) vedia aj niečo iné?! ?
No 60 autobusov na CNG v dĺžke 18m nemôže Sor splniť... A už pri prvom tendry bolo jasné, že ho vylúčili a Mercedes dúfal, že vyhrá, ale nejako nevyhral. Tak teraz je už spokojný a tieto dva tendre si možno rozdelí Iveco a Sor. ?
Ale, ale... Šrotovné teda slovenské ale aj európske podporilo výrobu áut na Slovensku. Kia, Citroen, Peugeot, Volkswagen či Škoda sa začali vyrábať viac. Je pravda, že pri drahých autách to nebol až taký veľký nárast, ale vďaka Nemeckému šrotovnému kde nie je finančný strop to pomohlo aj pri drahých autách. ? A keď sme pritom štát ešte na tom aj zarobil.
polib mi .....! O šrotovnom sa hovorilo, že má podporiť Slovenskú ekonomiku a podporilo to HOVNO! Nevzdelanci sú oni, lebo tvrdili niečo čo nebola pravda a ty ak lezeš do prdele tým šermiarom s kladivom a kosákom tak niesi o nič inteligentnejší ?
A tu čo spomínate, že by ste chceli všetky ostatné kĺbové autobusy Sor, je jasné, že tých 60 určite nebudú Sory. Buď to budú Mercedesy, Iveca alebo možno MANy? A tých 100 možno budú aj Sory, ale ak im Mercedes dá "výhodnú" cenu tak je jasné čo to bude. ?
M.C.