Reply on: MacGiver #136108:
Možno trochu "taká" otázka pre znalejších vo veci.
A tá 2829 by sa nedala ešte spojazdniť za použitia náhradných dielov z vozov 4848 a 4859? Tie boli vyradené pre prasknutie kĺbu ale motor mali v poriadku. Teda z dvoch zlých vozov spraviť jeden dobrý. Ovšem ak tie 4848 a 4859 nešli už komplet do hutí. Samozrejme, by to pre dielenských bola možno babračka s tým obhoreným motorom. Nie, že by som chcel aby čo najdlhšie premávali vozidlá po životnosti, ale všetci vieme, že klbákov nie je zrovna ideálny počet. Momentálne každé ako tak pojazdné dlhé vozidlo sa veľmi zíde. Ja by som na mieste DPB ešte to vyradenie predsa len prehodnotil.
david1
L84 je blbosť ťahať na Vazovovu. Z Ovsišta a okolia majú toto územie obsluhované L68,L78 na Trnavské mýto. L84 slúžila hlavne ako posila pre spojenie EU s internátmi na Hrobonke.
Terajšie vedenie tejto linky je pre zalepenie očí Ovsištanom za zrušenie priameho spojenia zo Šafkom a nahradenia presmerovanej L83. Bohužial už nedoriešili súbeh L99,84.
Preklady ťažko doriešite na ucpaných cestách.
Terajšia L50 má akože polovičný interval predtým 10min. a teraz 7,5min. a od obeda 6min čo je podla niekoho polovica.
Chodia často 1-2 za sebou čo súvisí zo zápchami a kvalitou nasadených plyňákov. Prvý vezie balík a druhý pár ľudí