Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #135657:
pocuj teplosko, nie som pre teba zlato, okey? a myslim si ze DPB by sa tam "trepat" nemal a mal by sa hrat radsej na svojom piesocku na co bol aj "stvoreny" cize hlavne obsluhu MHD v BA a ked bude mat tu na 100% vyriesenu nech sa trebe na vidiek a mimo SR ?
Reply on: enge2 #135655:
Zlato, to isté dúfam aplikuješ aj na Wolfsthal! Myslíš, že by sem kraj pustil nejakého dopravcu z Maďarska aby tú linku robil? A DPB sa fakt do všetkého sere a potom to aj serie a tak to vyzerá.
Reply on: MatejBA #135653:
pri tej vzdialenosti zastávok som sa vyjadril zle, chcel som povedať, že celé mesto by mohlo žiadať linky tam kde je zastávka dostupná už od 200m. Nech sa teda DPB činí. Nech spraví linky typu 35 a 135 aj v iných m.č. a nielen vo vyvolenej Karlovej Vsi.

Mimochodom ma zaujíma tvoj názor na opodstatnenosť premávky liniek 35 a 135 na Veternicovú a Hlaváčikovu ulicu. Ak si tam bol, určite si neprehliadol priam záplavu áut na parkoviskách, chodníkoch a na samotnej ceste. Teda ma zaujíma kto v takej oblasti kde to vyzerá na 1byt = 1auto, využíva minibus linku? Ešte chcem dodať, že som tam bol počas pracovného dňa okolo 9-10 hodiny. Tak to potom vyzerá, že celé dve ulice mali dovolenky, alebo tak nikto nepracuje alebo používajú MHD a autá im tam stoja na okrasu ?
Reply on: no.ev.di. #135654:
neveim co sem pleties moj zlaty rajku oni mozu byt vobec radi ze sa DPB tam ide srat. ked uz si tam zadovazili byvanie tak mali riesit aj otazku dopravy a to urcite vedeli ze tam MHD z BA chodit nebude!!! ?
Reply on: MatejBA #135653:
vymýšľam to preto lebo trolejbusová trať sa neťahala nadarmo na DD a už vôbec nie preto aby sme tam mali dve autobusové linky nie? Stačilo by bohate keby premávala na DD len L33 v intervale 3/7-8/3//7-8, a z nej by sa na L32 prestupovalo na Molecovej rovnako ako na električky. L32 by robila len doplnkovú obsluhu oblastí Karlovej Vsi kde nepremávajú električky a trolejbus. Považujem za úplnú blbosť aby existovala L135 v úseku Molecova - Púpavová. Tá celá oblasť je v takej pešej dostupnosti k električkovej trati, že to by potom celé mesto mohlo žiadať minibusové linky, kde je nejaká zastávka viac vzdialená ako 250 metrov. Čo napríklad také Krasňany? Keď nepremáva L75, tak vyšlapať hore ku katastru, Grafii alebo na Vrbenského nie je žiadna sranda a už nehovorím o novom obytnom komplexe nad Krasňanmi, resp. priamo nad Novým záhonom. Ak sa aj tam DPB chystá riešiť dopravu, tak ako v prípade obyvateľov Rajky, ktorí musia prejsť pešo 4-5km a DPB na to úplne z vysoka serie, tak rovno by som pri predaji bytov v Krasňanoch upozorňoval na "kvalitu" MHD a ochotu samotného vedenia DPB, ktorá je na bode mrazu, ak sa nejedná o Karlovu Ves. ☠
Reply on: no.ev.di. #135648:
Je pekne, ze vymyslas vylepsenia pre tvoje najneoblubenejsie sidlisko, ale teraz ma tak napadlo, ze presmerovat L32 z Kuklovsla-Hany M.-Molecova na Molecova-KV-Solosnicka-Kuklovska by bola kravina uz len pre to, kolko panelakov je na sucasnej trase. Je jedno, ze budes mat 12 "duobusov", ale proste je to kravina. To je ako kebyze povies, ze L93 treba tahat po trase Hl. St.- novy most - ASMN -Apollo - Aupark - Vysehradska len pre to, aby v useku medzi novym mostom a ASMN nejazdila L70 - ved jazdi tadial 93 tak to moze zobrat cez obchadzku.
Reply on: enge2 #135646:
Lebo on na to nema a preto to chce zakazat inym.
Reply on: kacka #135649:
husp, mne teraz blúdia po hlave Ik435 z Juráku a BB Karosy... bola to 4390 na L83 včera
Reply on: no.ev.di. #135648:
pozri, pre MHD sa nerobi nic a ani sa moc robit uz nebude, vsade len slubuju ako tu raz bude elektricka, nove autobusy a neviem co este ale realne nic sa nerobi. zober si ze ludi to uz pocuvat nebavi a tak hned ako je moznost a financie to dovoluju tak sa nakupia auta. aj ty ked budes vo veku ze budes mat na auto a vodicak tak uz o MHD ani nezakopnes. este ze sa pred par rokmi postavil obchvat BA a doprava sa zrychlila smer PK, MA ?
Reply on: no.ev.di. #135624:
4960? ?
Reply on: enge2 #135646:
tých vrakov nie je tak veľa na to aby spôsobovali to, že nie je kde parkovať. Keď už ľudia nevedia čo od dobroty so sebou, tak ako inak ich donútiť racionálne rozmýšľať aby si položili otázku "Potrebujem naozaj tri autá? Nestačí mi jedno? Hlavne keď to tretie parkujem vonku na chodníku." Jedna vec je potreba a druhá vec je prehnaná pýcha. Za to, že dakto potrebuje jedno autíčko do práce a druhé na cesty na chatu a tretie dcérenke k 18 predsa nebudeme búrať úvahy o potrebe autobusovej linky, len pre rozmar nejakého vola. Kde by naša MHD mohla byť keby sa na všetko nepozeral ten magoriát cez IADčku. A inak prečo sa uvažuje, že by prišli o voličov keby preferovali MHD? Takto neprídu o voličov čo používajú MHD?
Reply on: luky133 #135644:
hold sa im viac oplati mat auto ako chodit MHD, ja mam to iste radsej pojdem autom ked som na mieste za 15, 20 minut ako ist MHD ktora nenadvazuje a cesta mi trva od 40 minut po hodinu ?
Reply on: no.ev.di. #135645:
a preco chces v slobodnej demokratickej krajine siahat ludom na pravo vlastnit viac automobilov? Ked uz nieco chces riesit zakonom tak staci sa pozriet na vraky aut, ktore su na parkovacich miestach a nikto sa o to nezaujima, je ich velke mnozstvo a ked zmiznu bude aj kde parkovat. howg ? ? ?
Reply on: luky133 #135644:
proti tej úchylke kde napr. 3-4 autá v domácnosti kde sú dvaja oprávnení vodiči treba dačo spraviť... buď skrz, zákon, poplatky alebo inak. Alebo posudzovať to individuálne. Ak má človek jedno auto a nemá kde parkovať, tak sa udelí výnimka, ak má tri autá, dve vo dvore a ešte tretím zaberá verejné priestranstvo, tak mu bude auto odtiahnuté alebo nariadené parkovať auto tam kde nebude prekážať v premávke. Neviem prečo by mali byť komunikácie prejazdné len pre IAD a autobusy nie? Teda načo sa vôbec serú autobusy na Sološnícku keď tam ľudia majú autá? Sú oblasti kde ľudia autá nemajú, pešo to je k zastávke MHD ďaleko a ani ten posraný minibus tam nechodí. ?
Reply on: no.ev.di. #135643:
Ak by zakázali parkovať autám na ulici tak by ten človek čo sa snaží o predvolebnú kampaň stratil veľa hlasov takže asi aj preto to nie je možné. Už teraz sa hľadá miesto na parkovanie večer dosť dlho a potom by to bolo ešte horšie... A to, že je nedostatok miest spôsobujú tri faktory a to nedostatok parkovacích miest (to je temer všade), vela ľudí má autá a tretia, že niekto má aj 5 áut a využíva jedno maximálne dve... Takých nechápem... ☠ Jediné ako by sa to dalo vyriešiť je postaviť podzemné parkoviská, ale financie na to nikto nemá a ak by to postavil nejaký investor tak možno 20% vodičov si tam zaplatí parkovanie a ostatných 80% bude stále parkovať na ulici...
Reply on: MatejBA #135634:
v mojom príspevku bolo aj toto "Bolo by potreba tam kde parkujú autá na ulici aby sa to zakázalo pre prejazd autobusov, alebo nastaviť odchody tak aby sa autobusy križovali inde ako na Sološníckej, resp. Kuklovskej ulici."
Reply on: AAA #135636:
Varšava ? tam už to síce trochu poobmedzovali, ale paralelne s metrom na úseku viac km (okolo 4 zastávky metra, asi dva krát toľko električky) idú súbehy a ešte k tomu aj expresné autobusy kopírujú eliny aj metro zároveň (linky radu 500 sú expresy)
Reply on: 810zssk #135640:
Kto vie, či to nebolo skôr výlukou, pre ktorú ide častokrát z Jesenského kopa súprav naraz a potom aj 7 minút nič.
Reply on: AAA #135638:
No, nechodim tam denne, ale tych par poobednych ciest smerom do KV to bolo dost brutalne (a to uz popri tom jazdila aj 133)..
Reply on: 810zssk #135637:
Za socializmu sa tak aj uvažovalo, napr. som čosi také čítal v jednej VŠ učebnici z 80. rokov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.