Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kacka #135030:
malo tam byt: "no neodfot to" ?
Reply on: Emo #135028:
Ešte doplním, že z voľby plast/drevo/koženka by som si vybral koženku. ?
Reply on: S499.1023 #134902:
"Lenže nie je drevená sedačka ako drevená sedačka."

Nepravda. Môžu byť inak tvarované, ale drevo je furt len (tvrdé) drevo. Osobne uprednostňujem textilné sedačky. Sú síce náročnejšie na údržbu, ale aj najpohodlnejšie.
?
Reply on: Solider #135004:
. Vieš aký je rozdiel medzi tebou a Zlošukom? Ty nikdy nedostaneš rozum.
Reply on: no.ev.di. #135024:
Pravdepodobne z dôvodu systému liniek odvšadiaľ všade. Asi bolo lepšie viesť všetky linky po rovnakej línii cez Jakubovského (Budatínsku), aby spolu dávali lepšie intervaly. Vtedy boli aj tie zastávkové CP dosť zjednodušené, že si mal čas a za tým interval v konkrétnej hodine. Okrem toho tá Jantárová bola tiež dosť rozbitá Tatrovkami počas výstavby sídliska. Smerom na Vyšehradskú chodila skratkou linka 119. Pajštúnsku začala využívať ako prvá linka 113, ale len počas krátkeho obdobia, kedy premávala do Kopčian. Linka 112 istý čas obsluhovala Holíčsku, Topoľčiansku a potom až Bradáčovu (vynechávala zast. Technopol).
Reply on: no.ev.di. #135024:
kedy ste zacali debatu o petrzalskych zastavkach? aby osm vedela kde mam zacat citat
Reply on: klasIK #135022:
Ale doteraz nechápem prečo napr. len časť Jantárovej cesty bola obsluhovaná, úsek Lúčanka - Šintavská a Nám. hraničiarov - Farského neboli obsluhované. Takisto na konečnú na koniec Lúk sa prichádzalo z dola od teplárne a nikdy nie ako dnes prichádza L93. Rovnako sa nevyužívala Pajštúnska, ktorou dnes prechádza L98 a kedysi L78 a 198. Nechápem doteraz tie pochody.
Reply on: IGIs #134931:
Záhradnícka bolo oveľa výstižnejšie. ?
Reply on: no.ev.di. #135021:
Veru, to obdobie sa mi veľmi vrylo do pamäti a rôzne zmeny týkajúce sa nástupných a výstupných zastávok sa odohrali aj na obratisku pri Technopole. Ešte dodnes je napríklad na mieste bývalého nástupišťa linky 45 žltý obrubník od vodorovného značenia.
Reply on: klasIK #135020:
a rovnako ako bola 43-S si pamätám aj na 47-S, začínali spolu so 47 pri Technopole, vtedy ešte Kutlíkova ale 47-S šla od Hálovej cez Dvory a len po Zochovu, resp. na tabuli mala Hodžovo nám., ale ľudia myslím, že vystupovali aj tak na Zochovej.
Reply on: klasIK #135017:
však to tam aj vyzerá ako keby tam nikto nikdy ani nežil... s kámošom sme tade šli na bicykloch a furt kecal ako nás tam dakto napadne a a a pod., asi moc hráva hry na PC. Na druhej strane za šera by som tam nešiel musím povedať. Cez deň tam môže byť pohoda ale čo tam chodí večer veru neviem, hlavne ten podchod popod Panónsku je teda miesto za všetky drobné ?
Reply on: no.ev.di. #135015:
Áno, bolo to tak. Keď postavili obratisko Krásnohorská, tak sa potiaľ skrátila 117 z Botevovej a presmerovala 21 z Vyšehradskej. Botevova sa premenovala na Betliarsku a už tam končila len 43. Na Jasovskú chodila stabilne linka 50 aj predtým aj potom. A tuším potom chvíľu chodila aj nejaká 43-S, ale tá až tam nechodila a začínala na obratisku pri križovatke medzi Znievskou a Lúčankou. Na Antolskú v tom čase nechodilo nič.
Reply on: no.ev.di. #135016:
Ja si to už nemôžem pamätať, ale kedysi viedla stará Rusovská cesta medzi "pápežovou" lúkou a ramenom a ďalej asi tak ako teraz Jantárová (zrušená bola začiatkom 80. rokov počas výstavby Lúk) a Janíkov dvor bola zrejme nejaká osada blízko tej cesty v smere na Rusovce, ktorá sa neudržala alebo vymrela, prípadne sa odtiaľ všetci odsťahovali na sídlisko. ?
Reply on: klasIK #135014:
čo vôbec bolo v Janíkovom dvore? Keď som tade šiel na bicykli, tak som videl po ceste kúsok od kopca ruiny rodinného domu, potom nejaké záhradky pri trati, jedno priecestie smerujúce k diaľnici a do Rakúska a ďalej bola nejaká obrastená konštrukcia niečoho čo vyzeralo ako sklad, potom jedno futbalové ihrisko vykosené s bránkami kde chodia hrávať partie...
Reply on: klasIK #135013:
dáva mi to pomaly a iste zabrať ? ak v roku 1992 na tabuli L43 boli nápisy Botevova, tak obratisko dnes známe ako Dolnozemská, resp. Vozovňa Petržalka bolo fakt Botevova lebo v tom čase tam spolu končili 43 a 117. Keďže mám tabulu L117 s názvom Botevova tak predpokladám, že to bolo okolo roku 92 až 93, kedy obratisko pri dnešnom Lidli neexistovalo, takže by fakt mohlo ísť o to, že Botevova sa zmenila na Betliarsku a vznikla Krásnohorská kúsok od Lúčanky.
Reply on: no.ev.di. #135012:
Nie, linka 117 istý čas končila vzadu na Botevovej spolu so 43. Bolo to po ukončení premávky na Janíkov dvor, ktorý pustol. Koncom 80. rokov tam jazdili krátke Karosy, myslím že z 2. kolóny.
Reply on: no.ev.di. #135009:
Re #135009 no.ev.di.: Myslím, že vývoj názvu toho obratiska bol nasledovný: Botevova (pred r. 1990) - Betliarska - Dolnozemská - Vozovňa Petržalka. To pred Lidlom bola naozaj Krásnohorská.
Reply on: Majo #135010:
ja trúba, ja som napísal ten variant čo bol ešte skôr ako to čo si písal, lebo Krásnohorská vznikla, až potom čo na novej konečnej na Vyšehradskej končili len 54,112 a 119 a 21 so 117 obsluhovali Krásnohorskú. A inak opravujem to čo som zadrel na tej plastovej tabuli L117 z rozlúčky s Ik280 je uvedený názov Botevova ulica ako konečná. Takže je to asi tá Krásnohorská len prv sa volala Botevova.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement