v dnesnej relacii Tyzden vo filme na TA3 bol kratky dokumentarny film o DP z konca 80-tych rokov. riesili sa tam problemy vtedajsej dopravy a bolo tam mnoho dnes uz historickych zaberov z premavky
aj tu su normalni aj "nenormalni" ludia ako aj v inych castiach bratislavy takze tieto tvoje slova radsej nekomentujem. a neprovokuj, lebo vdaka tej hnusnej burke co po piatej rano pobudila celu bratislavu som nevyspata a nerucim za seba.
predstav si ze ten prenosny oznacnik prezil aj to vetrisko, dokonca aj ta tabula co bola polozena dole. teraz som bola kuknut a lezala na zemi asi meter od oznacnika. co sa dost cudujem ked tak fukalo aj fuka.
čistý amaterizmus toto ? predpokladám, že keďže je označník prenosný a je to prdel Petržalky (nechcem sa dotknúť tých čo tam bývajú ale je to ozaj oblasť kde sa ľudia moc nepohybujú), tak o chvíľu tam ani nemusí byť a označník sa nájde kdesi v rákosí Chorvátskeho ramena
chcel by som sa spytat-staznost ohladom pristresku sa tiez adresuje DPB alebo nie? kedze pristresky stavia JCDecaux tak vlastnikom je asi on ze? a DPB len uzivatelom? dik za odpoved
"Lenže nie je drevená sedačka ako drevená sedačka."
Nepravda. Môžu byť inak tvarované, ale drevo je furt len (tvrdé) drevo. Osobne uprednostňujem textilné sedačky. Sú síce náročnejšie na údržbu, ale aj najpohodlnejšie.
?
Pravdepodobne z dôvodu systému liniek odvšadiaľ všade. Asi bolo lepšie viesť všetky linky po rovnakej línii cez Jakubovského (Budatínsku), aby spolu dávali lepšie intervaly. Vtedy boli aj tie zastávkové CP dosť zjednodušené, že si mal čas a za tým interval v konkrétnej hodine. Okrem toho tá Jantárová bola tiež dosť rozbitá Tatrovkami počas výstavby sídliska. Smerom na Vyšehradskú chodila skratkou linka 119. Pajštúnsku začala využívať ako prvá linka 113, ale len počas krátkeho obdobia, kedy premávala do Kopčian. Linka 112 istý čas obsluhovala Holíčsku, Topoľčiansku a potom až Bradáčovu (vynechávala zast. Technopol).
Ale doteraz nechápem prečo napr. len časť Jantárovej cesty bola obsluhovaná, úsek Lúčanka - Šintavská a Nám. hraničiarov - Farského neboli obsluhované. Takisto na konečnú na koniec Lúk sa prichádzalo z dola od teplárne a nikdy nie ako dnes prichádza L93. Rovnako sa nevyužívala Pajštúnska, ktorou dnes prechádza L98 a kedysi L78 a 198. Nechápem doteraz tie pochody.
Veru, to obdobie sa mi veľmi vrylo do pamäti a rôzne zmeny týkajúce sa nástupných a výstupných zastávok sa odohrali aj na obratisku pri Technopole. Ešte dodnes je napríklad na mieste bývalého nástupišťa linky 45 žltý obrubník od vodorovného značenia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo