Mňa skôr nepríjemne prekvapilo premenovanie zastávky Záhradnícka na Saleziáni. Prečo by mala byť zastávka pomenovaná podľa nejakej sekty? Pre vysvetlenie - pre mňa je každá cirkev (vrátane tej "najsvätejšej" rímskokatolíckej) sektou a naozaj nevidím dôvod na to, aby boli podľa nich pomenované zastávky. Okrem toho salezáni majú kostol aj pri zast. Šustekova, takže tento názov je dosť mätúci (napr. linka 68 ide okolo oboch saleziánskych kostolov)...
? za vysvetlenie. len aby to nedopadlo tak, že ráno pôjde 94 na Vazku a popoludní už zase cez STU - viď žiarivý príklad s konečnou 94 ohlásená STU, reálne pred SvF a počas dňa premiestnená na STU... ?
vtedy bola "kusok" ina doba.. zopar ludi co si vtedy otvorilo usta tak skoncilo velmi dobre ... nehovoriac o architektovi, ktory zachranil bratislavsky hrad pred tym, aby ho kompletne zburali a urobili tam sidlo UV KSS ..
Re #134887 Ike: len ten pristup je aj kvoli hodnote tych mostov .. keby sme mali nieco stari most v BA, tak je o inom .. ale v BA sa pristupuje nie len k mostom, ale aj k starym budovam horsie ako k psim budam ..
"Premenované zastávky:
Hroboňova (na ul. Prokopa Veľkého) na Prokopa Veľkého - pre linky 41, 84 "
takže na čo bol minule dobrý ten cirkus s premenovaním PV mätúco na Hroboňovu?
Lenže nie je drevená sedačka ako drevená sedačka.
Píšem si ťa ako štvrtého a k tomu môj vlastný názor, dúfam, že pre teba aj pre zákazníka dostatočne pregnantne vyjadrený:
Z voľby plast/drevo koženka pre vozidlá mestskej hromadnej dopravy uprednostňujem drevo.
Ešte raz pre nechápavých uvediem, že ide o voľbu z troch vopred daných možností. Inak samozrejme uprednostňujem handru.
Ale koženkové sedadlá nie, nie a nie.
A keď už tu používate nejaký manipulatívny príklad s Fóbiou - v ktorých autách sú dnes koženkové sedačky? Posledné, na ktoré si spomínam ja, je Škoda 105 S (Social).
ty brdo, ta zastavka bude naozaj v jazdnom pruhu? Tak to ma tesi, lebo som v to neveril.
Este davam do pozornosti ten zhrdzaveny stlp verejneho osvetlenia.. je to fakt nechutne, mali by tie stlpy natierat..
A aj nove smetne kose by sa zisli..
na dpb.sk:
"Od 31. augusta 2009 (pondelok)
Linky 31, 39, 59, 94, N55 - smer Trnavské mýto, Ostredky, Vazovova, Rača: premávka obnovená po stálej trase liniek - Námestie slobody, Mýtna, Vazovova a pre linku 94 sa obnoví konečná zastávka „Vazovova“. (25.08.2009)"
S499.1023
Píšem si ťa ako štvrtého a k tomu môj vlastný názor, dúfam, že pre teba aj pre zákazníka dostatočne pregnantne vyjadrený:
Z voľby plast/drevo koženka pre vozidlá mestskej hromadnej dopravy uprednostňujem drevo.
Ešte raz pre nechápavých uvediem, že ide o voľbu z troch vopred daných možností. Inak samozrejme uprednostňujem handru.
Ale koženkové sedadlá nie, nie a nie.
A keď už tu používate nejaký manipulatívny príklad s Fóbiou - v ktorých autách sú dnes koženkové sedačky? Posledné, na ktoré si spomínam ja, je Škoda 105 S (Social).