? za vysvetlenie. len aby to nedopadlo tak, že ráno pôjde 94 na Vazku a popoludní už zase cez STU - viď žiarivý príklad s konečnou 94 ohlásená STU, reálne pred SvF a počas dňa premiestnená na STU... ?
vtedy bola "kusok" ina doba.. zopar ludi co si vtedy otvorilo usta tak skoncilo velmi dobre ... nehovoriac o architektovi, ktory zachranil bratislavsky hrad pred tym, aby ho kompletne zburali a urobili tam sidlo UV KSS ..
Re #134887 Ike: len ten pristup je aj kvoli hodnote tych mostov .. keby sme mali nieco stari most v BA, tak je o inom .. ale v BA sa pristupuje nie len k mostom, ale aj k starym budovam horsie ako k psim budam ..
"Premenované zastávky:
Hroboňova (na ul. Prokopa Veľkého) na Prokopa Veľkého - pre linky 41, 84 "
takže na čo bol minule dobrý ten cirkus s premenovaním PV mätúco na Hroboňovu?
Lenže nie je drevená sedačka ako drevená sedačka.
Píšem si ťa ako štvrtého a k tomu môj vlastný názor, dúfam, že pre teba aj pre zákazníka dostatočne pregnantne vyjadrený:
Z voľby plast/drevo koženka pre vozidlá mestskej hromadnej dopravy uprednostňujem drevo.
Ešte raz pre nechápavých uvediem, že ide o voľbu z troch vopred daných možností. Inak samozrejme uprednostňujem handru.
Ale koženkové sedadlá nie, nie a nie.
A keď už tu používate nejaký manipulatívny príklad s Fóbiou - v ktorých autách sú dnes koženkové sedačky? Posledné, na ktoré si spomínam ja, je Škoda 105 S (Social).
ty brdo, ta zastavka bude naozaj v jazdnom pruhu? Tak to ma tesi, lebo som v to neveril.
Este davam do pozornosti ten zhrdzaveny stlp verejneho osvetlenia.. je to fakt nechutne, mali by tie stlpy natierat..
A aj nove smetne kose by sa zisli..
na dpb.sk:
"Od 31. augusta 2009 (pondelok)
Linky 31, 39, 59, 94, N55 - smer Trnavské mýto, Ostredky, Vazovova, Rača: premávka obnovená po stálej trase liniek - Námestie slobody, Mýtna, Vazovova a pre linku 94 sa obnoví konečná zastávka „Vazovova“. (25.08.2009)"
Puki