dnes som cestoval od zastavky Pri jazere L50 a bus #280x a cez tretie dvere siel kocik namiesto druhych a cesatujuci povedali ludom aby nastupili druhymi a oni nic - ziadna reakcia, a co vodic? Nic, kaslal nato a bolo mu to jedno
ahojte, si myslim, ze L9, L1 a L4 jazdia po tej istej trase a si myslim, ze tu L9 mohli aj zrusit a inak ta linka X14 nahradna za elektricky v Ruzinove mohla prechadzat cez Racianske myto a nemuselo sa prestupovat viackrat
Jeden link pre tých, ktorí uverili tvrdeniam o "bariérovosti" električkovej dopravy: http://www.dezeen.com/2008/10/08/tram-stop-by-subarquitectura/
Približne na takejto úrovni by mohla byť aj petržalská trať, keby sa vyhlásila medzinárodná architektonická súťaž.
Spomínalo sa tu, že PRAVDEPODOBNE je to možné, že si ich DPB kúpil-prenajal. Ale nakoľko je dostatok krátkych vozidiel je to asi dočasná náhrada za kĺbaky... ? Ale počet sa nevie.
Chcem sa opýtať že, či DPB kúpil alebo prenajal malé 12 m Citelisy od nejakej spoločnosti tuším od Tempusu, síce som sy zadal do googla - Tempus ale nič som nenašiel, alebo si naozaj na pár mesiacov prenajal od Trenčína tie Citelisy.
Ale inač na Trenčianskom fóre píšu že Trenčín nečaká žiadné nové autobusy a že nikomu nepožičiavajú vo forme prenajatia žiadnemu mestu. Že ich videli 3 kusy ale boli biele že niekam išli na prefarbenie na celo-červený náter. Ak vie niekto o tom viac tak napíšte jop, diki
takto náhodou niesú ešte Juráku a Trnávke Ikarusy 435 a TAM-BUSY? Či na TAM-BUSy má právo len Trnávka a Jurák a Ik435 si nechú dať?! Tie vozovne samo o seba existujú podľa mňa len z dôvodu, že tam sú električky a trolejbusy. Ak by existovala vozovňa v Dúbravke, tak tá by obsluhovala s istotou linky 20-49 a k tomu aj 63 s 83. Trnávke a Juráku by ostali akurát tak nejaké poradia 31,34,39,56,59,63,65,96 a 196 a akurát 50,53,57,58,61,67 by im ostali možno celé. Neviem inak prečo si 83 a 196 nedelia 50 na 50 medzi sebou Petržalka a Jurák/Trnávka, keď z Petržalskej vozovne to je najbližšie k trase 83 (Technopol) a tiež by nebolo od veci, keby niečo na 196 bolo z Petržalky. Apropo - ak sa podarí vybudovať vozovňu pre trolejbusy v Prievoze tak určite nebude tak veľa trolejbusov vypravovaných z Trnávky, takže snáď sa tie vozidlá nejak po meste rozumne rozložia.
A ma petrzalka CNG plnicku? Pokial viem, tak nie. Ak by mala, tak by urcite presunuli nejake tie autobusy z Jurajovho ci Trnavky. Cize ak chces lepsiu dopravu tak sup sup vybuduj tam plnicku.
a keď sa mi na pol ceste do školy/práce/inam posere autobus tak som na tom lepšie?! V špičke sa do druhého zaručene nedostanem, a už vôbec nie od septembra, keď nie je pomaly čo vypraviť na kĺbové linky, takže niečo určite bude sólo. Hlavne, že Trnávka a Jurák držia zbytočné do rezervy klbáky, a Petržalka ledva výjde aj s rezervou a ani to nestačí ?
Si myslis iba ty, ze v KV+DD nebola zla doprava - podla teba su elektricky vyhra? Stoja pri kazdej vrbe a ked sa jedna elektricka posere skoncil si, nemas sa ako dostat do mesta, ked nemas auto (a dobre vieme, aka je NAD, ktora bere ludi z Du, KV+DD, Devina a internatov)
drink
"Kamenného námestia by som tam naplánoval akúsi prestupnú stanicu" - aspoň posunúť trolejbusovú konečnú bližšie k električkám by sa zišlo.