to ano, ale tolko vyluk a zmien je v Ba, ze to je cestovanie nanic, len viackrat prestupovat a zvlast ked je teraz Ba rozkopana a meskaju linky, si myslim, ze tie listky na vlak mohli platit na cele mhd v Ba ako v Brne, ci Viedni, lebo to by bolo rozumnejsie a aj tak s tym nosnym systemom nic nevyriesia, lebo malo byt metro a nakoniec nic nieje
keby v celej BA existovali len trasy Rača - Americké nám - Nám. Ľ. Štúra a Dúbravka - KV - Šafko - Ružinov, tak by aj tak DPB na to hodil 4-6 liniek ? oni majú akurát tak mali kuráž pred 4 rokmi argumentovať, že sa cestovanie ľuďom z Petržalky zlepší a hovno je vidno, lebo na nosných linkách budú onedlho zdatne zastúpené sólo autobusy ? zatiaľ čo im vo vedení električkových liniek neprekáža vôbec linkovanie odvšadiaľ všade.
dnes som cestoval od zastavky Pri jazere L50 a bus #280x a cez tretie dvere siel kocik namiesto druhych a cesatujuci povedali ludom aby nastupili druhymi a oni nic - ziadna reakcia, a co vodic? Nic, kaslal nato a bolo mu to jedno
ahojte, si myslim, ze L9, L1 a L4 jazdia po tej istej trase a si myslim, ze tu L9 mohli aj zrusit a inak ta linka X14 nahradna za elektricky v Ruzinove mohla prechadzat cez Racianske myto a nemuselo sa prestupovat viackrat
Jeden link pre tých, ktorí uverili tvrdeniam o "bariérovosti" električkovej dopravy: http://www.dezeen.com/2008/10/08/tram-stop-by-subarquitectura/
Približne na takejto úrovni by mohla byť aj petržalská trať, keby sa vyhlásila medzinárodná architektonická súťaž.
Spomínalo sa tu, že PRAVDEPODOBNE je to možné, že si ich DPB kúpil-prenajal. Ale nakoľko je dostatok krátkych vozidiel je to asi dočasná náhrada za kĺbaky... ? Ale počet sa nevie.
Chcem sa opýtať že, či DPB kúpil alebo prenajal malé 12 m Citelisy od nejakej spoločnosti tuším od Tempusu, síce som sy zadal do googla - Tempus ale nič som nenašiel, alebo si naozaj na pár mesiacov prenajal od Trenčína tie Citelisy.
Ale inač na Trenčianskom fóre píšu že Trenčín nečaká žiadné nové autobusy a že nikomu nepožičiavajú vo forme prenajatia žiadnemu mestu. Že ich videli 3 kusy ale boli biele že niekam išli na prefarbenie na celo-červený náter. Ak vie niekto o tom viac tak napíšte jop, diki
takto náhodou niesú ešte Juráku a Trnávke Ikarusy 435 a TAM-BUSY? Či na TAM-BUSy má právo len Trnávka a Jurák a Ik435 si nechú dať?! Tie vozovne samo o seba existujú podľa mňa len z dôvodu, že tam sú električky a trolejbusy. Ak by existovala vozovňa v Dúbravke, tak tá by obsluhovala s istotou linky 20-49 a k tomu aj 63 s 83. Trnávke a Juráku by ostali akurát tak nejaké poradia 31,34,39,56,59,63,65,96 a 196 a akurát 50,53,57,58,61,67 by im ostali možno celé. Neviem inak prečo si 83 a 196 nedelia 50 na 50 medzi sebou Petržalka a Jurák/Trnávka, keď z Petržalskej vozovne to je najbližšie k trase 83 (Technopol) a tiež by nebolo od veci, keby niečo na 196 bolo z Petržalky. Apropo - ak sa podarí vybudovať vozovňu pre trolejbusy v Prievoze tak určite nebude tak veľa trolejbusov vypravovaných z Trnávky, takže snáď sa tie vozidlá nejak po meste rozumne rozložia.
A ma petrzalka CNG plnicku? Pokial viem, tak nie. Ak by mala, tak by urcite presunuli nejake tie autobusy z Jurajovho ci Trnavky. Cize ak chces lepsiu dopravu tak sup sup vybuduj tam plnicku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
drink
Približne na takejto úrovni by mohla byť aj petržalská trať, keby sa vyhlásila medzinárodná architektonická súťaž.