Ja hlavne neviem o nejakých zásadných problémoch so stabilitou JehoVisty, problémy sú s kompatibilitou aplikácií, s veľkými nárokmi na procesor a RAM ale nie so stabilitou.
Je pravda že iba minimum revízorov dodržuje ustanovenie, že keď niekoho prichytia bez platného CL automatický mu zaniká nárok na prepravu (dotyčný čierny pasažier ho vlastne ani nemal) a preto musí na najbližšej zastávke vystúpiť...
Väčšina revízorov to podľa mňa rieši ako bonus, že nemusíš vystúpiť a pokutu Ti vypíšu vo vozidle a môžeš sa doviesť do svojej cieľovej zastávky (ale potom teoreticky môžeš dostať aj druhú.. (a ďalšie ? ) pokuty
Iba veľmi malá časť revízorov.. sú takí ešte? Ťa zadržiavajú vo vozidle proti Tvojej vôli aby si im nezdrhol kým si zistia Tvoju totožnosť...
Ty máš v počítači čo? Slávny Linux? Na Linuxe mi beží navigácia a padá to teda podstatne častejšie, než XP v PC a to je primitívna jednoúčelová aplikácia.
ja som raz mal zase opacnu skusenost...Mal som poskodenu cipovu kartu, co som pri dobijani cez internet nemohol zistit, takze pri kontrole som ju so sluchalami v usiach podal reviorovi...ale on skusal a skusal a stale nic...no a namiesto na zastavke sabinovska som musel vystupit uz na zastavke bajkalska...dost som sa ponahlal, tak som ho poprosil, aby mi tu pokutu vypisal co najrychlejsie, bol mily, vysvetlili sme si to, a aj ked som prisiel na miesto urcenia koli vystupeniu skor a strpeniu potrebnych ukonov asi 10 minut neskor, tak cela situacia po stornovani pokuty na olejkarskej dopadla dobre:)
Zahraničných plnoautomatických metier je hromada. V Nürnbergu dali vlani na jeseň po mnohých rokoch testovania prvé plnoautomatické metro bez oddeľujúcich medzistien na nástupištiach, premávajúce v súbehu s človekom riadenými linkami. Takže žiadny problém dunčovitého typu.
Si asi skutočne úplný hlupák. Podľa teba si mám v aute manuálne regulovať predvstrek, vstrekovací tlak, pumpovaním brzdového pedálu smimulovať ABS? Uvedom si, že počítače riadia aj jadrové elektrárne a to podstatne spoľahlivejšie, než človek.
To by ma zaujímalo, ako to dokážeš rozoznať vopred, asi príliš veľké skúsenosti so ženami nemáš.
A inak - diskusia bola o niečom úplne inom - ja sa žiadnyhc "Rómov" nezastávam. Ale reč je o tom, že cigánsku otázku sa snažiíš namontovať úplne do všetkého. To svedčí o tom, že tam máš nejaký mentálny blok. A nebudem to s tebou diskutovať niekde po maile, keďže ty si to tiež ventiloval verejne tu na DF a to nie raz.
Tú pokutu považujem za silnú kávu. Ale zaujímavé, že pán JUDr. Lazorišák neodpovedal na rovinu, na otázku, či revízor môže niekoho voziť, kam on určí. Žeby si aj v DPB boli vedomí, že ich obľúbené vozenie čiernych pasažierov aj cez pol mesta na konečnú nie je tak právne čisté, ako sa tvária?
Ale ak myslíš vlak tak môžeš nastúpiť na jedinom možnom mieste ?
Re #134363 810zssk: Pochybujem, že niekde tvrdil že duálna trať nebude.. oficiálne stanovisko všetkých zainteresovaných strán je stále že duálna trať bude.. ak hrozí že niekto cúvne tak to budú železnice/(MDPT)... ale voči mestu majú toľko záväzkov že by to nemalo byť také ľahké...
"V Petržalke bude jedna duálna trať pre osobné vlaky aj električky. Ako uviedol splnomocnenec primátora pre dopravné systémy Tomáš Fabor, duálnosť prinesie cestujúcim viac možností dopravy. „Ľudia napríklad nastúpia v Petržalke a vystúpia až v Pezinku, čo v súčasnosti nie je možné,“ uviedol Fabor."
Netvrdil nedavno ze dualna trat nebude? Hoci je mozne ze uz v tom mam chaos, ale vie niekto aky je aktualny plan?
Inak, tie fotky, to je snad vtip, nie? Nabuchat hocijake elektricky a dat taky nadpis
S499.1023