stalo by sa to, že ak by si bol ten "šťastlivec" čo o tom napísal, ako ten čo písal o hackovaní SMS lístkov, tak by začal dotyčný DP ešte zvažovať či na teba nepodá žalobu
Nemá ako. Nie sú pripojené na net a po druhé sa dá povedať, že XP Embedded je v každom zariadení ináč upravený napr. taký hrací automat nebude mať také veci ako ten v električke. ? Embedded sa tam používa podľa mňa kvôli dvom faktorom, prvý, že sa dá prispôsobiť podmienkám a druhý, že ho rozbehneš na slabučkom stroji. Niekde sa aj tlačia Windows Server čo je zase tiež dosť stabilný systém, ale neviem či sa používa aj v doprave, ale videl som ho na pár miestach už mimo normálneho servera. ?
Tiež sa to pýtam,
ale tak tedomy na dlhé diely sú už staré, treba tam zasa niečo nové ? ? posledný kúpený premávajúci kĺbak s výnimkou kapacity je z 1998..
ae ne, tak keď sa Ti za jednu službu vystriedajú na 65/10+sl2 4 sólo plyňáky..
a vôbec: dve jurácke poradia 65/9 a 10 ktoré začínajú od cca 20 hod. mali za júl dokopy vraj 6 prestojov (porúch).. najvyšší čas nahradiť B732 NG..
a to ak nebudú k septembru opäť v premávke bystrice (nikto nevie aká je situácia, ja tomu dávam 50 na 50) hrozia práve B732cng vraky na L50, samozrejme v hustejšom intervale...takže to radšej sólo citelisy ☺ ? ?
keby ju ľudia vždy použili kedy mali, nestalo by sa veľa nehôd. Napr. pochybujem, že vo vlaku je zo 100 ľudí všetko samý magor. Len proste v danej chvíli príde moment prekvapenia kedy reaguješ inak ako by si reagoval keby si mal dosť času na premyslenie. Život nie je vždy ako šach, že môžeš premýšľať nad jedným ťahom aj niekoľko minút.
pruhy sa dajú zúžiť (aj na Staromestskej sú zúžené) z pozdĺžneho spravíš na dlhšej strane šikmé (pod uhlom 45-60 stupňov)...
teraz ti dva pruhy zaberajú IGK s pozdĺžnym aprkovaním, ale pri nich je po prerušovanú čiaru druhého pruhu minimálne 0,5-0,7 metra miesta...
hovorím, ale že ja osobne by som mal obavy do toho sadnúť, keby priamo vo vozidle nebol dakto, kto by s tým vedel dačo spraviť ak by to padlo... mi to pripadá ako trolejbus bez šoféra ktorý sa spustil z Koliby napr.
keďže z Apolla sa nedá odbočiť doprava a všetko ide cez mamateyovou, tak možno by mohol na nej vzniknúť aj takýto buspruh, nech MHDzbytočne nenaberá minúty vďaka kolónam na semaforoch?
mohol by niekto konštruktívne okritizovať tento obrázoček, pls.? ?
Samozrejme to neriadi klasický Windows XP aký pozná 95% ľudí, ale takzvaný Windows XP Embedded. Ide o špeciálne upravený Windows, ktorý môžeš nájsť v hracích automatoch, v špeciálnych robotoch na výrobnej linke, v niektorých autonavigáciach atď... Tento windows je veľmi stabilný a odladený. Ak si tam čítal aj diskusiu pod tým článkom zistil by si, že tento Windows neriadi tú električku, ale spája všetky prvky do jedného celku. Teda všetky veci ako doteraz kontrolujú senzory atď a on len vyhodnocuje stav resp. ukazuje ten stav na obrazovku. Ale električku riadi stále človek. Niekde v zahraničnom metre (asi by som klamal kebže poviem kde) už testujú niekoľko rokov automatické riadenie metra bez človeka. Keď sa to tak vezme je to v niektorých ohľadoch bezpečnejšie. Jednoducho ľudský faktor môže zlyhať, ale napr. takým PC riadeným systémom len tak ľahko nemôže. Pokiaľ by ten systém "spadol" napr. tak to je samozrejme nejako zabezpečené. Avšak samoriadené vozidlá sú dnes stále drahá záležitosť napr. také "vozítka" čo automaticky idú a ťahajú len nejaký materiál na výrobnú linku alebo inam (teda nie sú tam potrebné veľké bezpečnostné požiadavky) stoja niečo takmer 30 000€ a to len pozostáva z rámu vozidla, PC a senzoru, ktorý je dosť drahá vec... Teda keď si predstavím automobil alebo vozidlo na hromadnú prepravu ľudí tá cena by šla ohromne vysoko.
kecho
no teda neviem, osobne by som si do toho radšej nesadol, keď to riadi win eXPeriment ?