Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Preßburg.Germane #134264:
Ale ti asi uniklo, že na mýte do tej električky nastupuje dosť veľa ľudí.
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #134227:

Nechcem sa nejak moc starieť do linkovania, ale z osobných skúseností na "Hauptbahnhof" by bola rentabilnejšia linka po trase tej niekdajšej L14 miesto L2, L8 a hlavne L3. Čo som vysledoval drvivá vačšina ľudí vystúpi na Trnavskom / Račianskom mýte a ďalej ide už minimum. Aspoň poobede - možno ráno je situácia úplne iná, zrejme závisí kedy ide aký vlak.
od 15.8. udajne prebieha "generalne" cistenie vsetkych vozidiel za 65.000 Eur (tvba.sk)
Reply on: 2xT3SUCS #134257:
Truľo! Sa uvedom, že ten režim v akom električky premávajú, že to je paródia na NSMHD, kde majú mať spoje krátke intervaly. Pokiaľ viem DPB sa furt dušoval ako mu ide o to aby bolo menej spojov, kratšie intervaly a predovšetkým nabúrať filozofiu odvšadiaľ všade, čo sa mu podarilo len v Petržalke...
Bambusová revolúcia v doprave:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5943 ?

Poplatky za MHD v Londýne sú najdrahšie:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5944

Tuším ste tu spomínali Tisovec a Pohronskú Polhoru: (na konci článku)

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5942
2xT3SUCS-nie nemám. To tí len zle ukazuje. Tak mi napis na tento zelena.kacka@azet.sk. Toto dúfam už budeš vedet použiť : D
Reply on: kacka #134245:
čo? ty máš mailovú adresu plnú 20% a podobných znakov?! ?
neviem, nejak potrebujem asi dajaké adobe alebo čo...
Reply on: kecho #134254:
osobne sa domnievam, že to žiaľ nepôjde. kým sa omerajú a kým to omerané ktosi vystrihne a zošije (a následne sa zistí, že to strčili do vreca s nejakým iným menom, takže sa to bude párať a prerábať), budú nové chudátenká musieť nejaký ten týždeň pretrpieť v civile, čo je desná predstava ale snáď vydržia a potom si budú môcť plnými dúškami užívať pocit ničím nerušenej rozkoše z dederónu či čo je to za bordel...
Reply on: no.ev.di. #134251:
cvič, mojenko, cvič...
len s tým, K.R.A!!! neotravuj, je to čiste T V O J cvik, nik iný s tým (našťastie) nemá nič spoločné... ?
Reply on: platicMHD #134255:
čisto teoreticky by to mohlo byť tým, že nejazdia podľa TVOJICH hodiniek, hm...
Preco chodia 53-jky z konecnej Trnavske myto skor, nez je uvedene v cp? Napriklad aj teraz - mala ist 15:36 a isla uz 15:34..
Reply on: S499.1023 #134252:
bolo, pokiaľ viem ako jediné vhodné je t3mp-ho linkové vedenie s jednou linkou na radiálu. Čo sa tu predostreli návrhy s dvoma linkami na radiálu tak nikto nebol spokojný. A čo sa týkalo výsledku auditu tak trasa L3 Rača - Vazovova - Ružinov bola zamietnutá okamžite.
Reply on: no.ev.di. #134246:
Ale prosímťa, prestaň blúzniť. Keď neviem piecť chlieb, tak to neznamená, že si musím piecť vlastný alebo navrhovať novú receptúru.
K linkovému vedeniu nie je potrebné vymýšľať žiadne ďalšie riešenia, všetko tu už bolo.
Reply on: MatejBA #134250:
zaisté, že by šlo spraviť z týchto štyroch liniek dve, ale to aby asi nepredýchali dôchodcovia a tí čo nevedia pochopiť že keby sa namiesto 3liniek po 5spojov/h zaviedla jedna s 15spojmi/h, že by nešlo o zhoršenie kapacity. Ak toto ľudia pochopia, tak je vyhrané. Pre začiatok by som redukciu počtu električkových liniek a posilňovanie intervalov cvičil na modeli dve linky/radiála v intervale 8//15 a špeci interval 6//12 na Vajnorskej radiále.
cize by sa nemohlo urobit L5 + L7 do L5 z Dubravky, a L9 + L12 do L9 z Karlovky, pricom L9 by nadvazovala na L5 z dubravky? (tym aj zlepsis interval danej linky a aj usetris cisla pre linky ? )
Beus-ďakujem za vysvetlenie 😉
Reply on: kacka #134241:
Najnižšia pracovná poloha zberača nie je obmedzená - keď sa rozhodneš že dáš vedenie tak nízko, že oprie zberač o základňu, tak ho tak budeš mať a zberať prúd ti bude rovnako, tam ide len o mechanický kontakt zberača s vedením 🙂 Akurát že v takej polohe ho už nedokážeš stiahnuť, lebo nemáš kam 🙂 A keďže prerušenie kontaktu musí byť vždy možné, nikto ti to vedenie tak nízko dať nedovolí, no technicky by to šlo 🙂
Reply on: MatejBA #134242:
Ja tam nepočítam s Petržalskou traťou a ani nedúfam, že tak skoro bude. To je akurát tak predvolebné eso v rukách slizko-hajzelského osadenstva magistrátu a DPB. V normálnych mestách na západe majú električkové nadjazdy, mosty jedna radosť a my sa na jeden jediný most kadiaľ má prejsť električka chystáme skoro 20 rokov, kde nevieme či má prejsť vlak, električka alebo ja už neviem čo. Až bude trať do Petržalky hotová potom môžme robiť návrhy.
K tým linkám ako majú súbeh, som to spravil z dôvodu, že Vajnorskú radiálu vediem v inom intervalovom režime ako ostatné radiály. Preto 2 a 4 sú v mojom návrhu linky s ktorými moc neuvažujem do prekladu s inými linkami. Chcel som pôvodne dať aj L13 v ich intervale ale to neviem či by bolo pre Šafko únosné. K súbehu 5,7,9,12 ti poviem toľko, že nebolo na výber. Račianske linky 5 a 7 sa delia na Floriánskom námestí, teda na prvom možnom bode, a spájajú sa pri PKO, pričom len L5 premáva do Dúbravky. Takisto Ružinovské linky sa delia za Legionárskou a rovnako sa spájajú až na PKO s tým, že jedna končí v KV a druhá v Dúbravke. A rovako linky pre KV a Dúbravku a delia na PKO a spájajú sa na Vazovovej resp. Legionárskej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.