Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: richardhudec #134234:
Hustejsi interval by bol lepsi, ale pri nasej antipreferencii by to bolo menej realne.

Ale hlavne mi na no.ev.diho navrhu vadi, ze L5/L7 a L9/L12 maju az moc subezne trasy (a viac menej rovnaky ciel). Pokial by sa vsak potom L7 a L12 presmerovali na Bosakovu (Teda do petrzalky - napr L7 Raca - Bosakova a L12 Karlova Ves - Bosakova) tak by to bolo prijatelne.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=48625&idt=u&idg=4016&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

hm to skor vyzera akoby bol ten zberac stiahnuty a nebral elektrinu. v akej najnizsej polohe dokazu "fungovat" zberace na nasich elektrickach? ?
Reply on: 2xT3SUCS #134239:
no vidis, ja dnes ani tolko nebola v jednom vozidle ?

napis mi na mail, nechcem sa vykecavat tu vo fore ?
Reply on: kacka #134237:
súhlasím, dnes bol krásny deň. teda aspoň pre nás, čo sme si ho mohli vychutnávať 8-10 hodín v kabíne. tých, čo sa mohli zdržať vo voze ledva 15-20 minút, je mi úprimne ľúto ?
Reply on: TeBeCe #134221:
Ale aspoň majú mikrofón s reproduktormi. ☺ Dnes ráno tak vodič 22-ky v Tedome pred zastávkou "Mokrohájska" upozornil cestujúcich na zmenu trasy. Btw, vonkajšie aj vnútorné transparenty ukazovali cieľ NOU... Ostatné linky s výlukovými trasami som videl so správnymi transparentami.

1) Tak mi napadlo, že či by nebolo lepšie (ale žiaľ drahšie), keby 22-ka išla normálne cez Patrónku, potom by zastavila až na zastávke "Sokolská" a konečnú by mala na Hlavnej stanici ❓ Jazdá doba by bola, odhadujem, že podobná ako k NOU. Teda voz do výpravy by sa pridávať určite nemusel, len tie čo tam sú by asi najazdili viac vzkm než k NOU.

2) A v smere do DNV by išla cez Kramáre s tým, že tam by zastavila na svojich stálych zastávkach ("Nemocnika Kramáre" a "Pri Suchom mlyne").

3) Neviete náhodou, na zastávke "Sokolská" sú terčíky a CP liniek 21 a 63? Tuším nie sú. Preto, že tam nie je dosť miesta ALEBO preto, že by sa museli na všetkých zastávkach vyvesovať?

Lebo linky 22, 32, 212 majú (asi) na všetkých zastávkach nové CP. Sú vyvesené aj samostatné prádzne CP liniek 204 a 211, na ktorých je zrozumiteľne napísané, že "nepremáva" (aj s dátumom odkedy dokedy).
Reply on: richardhudec #134234:
riso, nebud agresivny. ved bol dnes taky pekny den ?
ja sa tu nechcem pustat do planovania, zmien a podobnych veci liniek, ktorymi skoro nechodim. tam to mi len tak uslo ?


ozaj, ked chce DP kupit busy, tak o elektrickach sa do buducnosti neuvazuje? alebo tych mame zatial dost? ?
Reply on: no.ev.di. #134229:
Netlč tu hubou ale povedz mi odpoveď na moju otázku.
Reply on: TeBeCe #134221:
Tak o nič viac, než v iných vozidlách. ?
Reply on: kacka #134232:
HLUPOST!!! prave hustejsie intervaly dokazu pritiahnut cestujucich do MHD !!!
Ja, osobne sa cez vikend snazim vyhybat elektrickam, lebo pri 20 minutovych intervaloch sa tym jednoducho neda cestovat...a pri super syteme 3 linky na radialu s tym, ze nemam na 100 percent zabezpeceny prestup, tak ma tym cestovat nikto anilen nedonuti...
preto som zastanca systemu 1 linka na radialu a s nejakymi v meste dajme tomu 2, max. 3 prestupnmi bodmi...
v ramci pripravy na zaverecnu skusku som nasla aj takuto otazku:

Ak dôjde k zastaveniu vozidla na železničnom priecestí, vodič je povinný (2b)
A - odstrániť vozidlo zo železničnej trate; ak tak nemôže urobiť, musí bezodkladne vykonať také opatrenia, aby bol vodič koľajového vozidla pred nebezpečenstvom včas varovaný

len som si pri nej spomenula na ten nestastny bus zpred par mesiacov
Reply on: no.ev.di. #134230:
a keby mali elektricky hustejsi interval (co je tiez jedna z veci co ti vadi) tak by jazdili este prazdnejsie.
Reply on: no.ev.di. #134230:
hm chces povedat, ze ostatne linky (aj okrem elektrickovych) su v blizkosti konecnych zastavok preplnene?
Reply on: kacka #134228:
zrušili by sa linky, nie električky... a spoje by sa pridali tam kde by ich bolo potreba a nie na vozenie vzduchu z Hl.st. Tým nechcem povedať, že L2,3 a 8 sú nepotrebné, avšak jedna linka je tam navyše. Sadni si na zastávku STU a sleduj ako sú vyťažené električky. 13 ešte ako tak, možno keby 3 a 8 nechodili hneď po sebe, bolo by to lepšie.
Reply on: S499.1023 #134227:
a kam má teda linka zo ŽST Nové Mesto Premávať? Ja nehladím na to, že kedysi jazdila L14 na tej trase, ale pozerám na to aby bolo električkové spojenie z Trnavského mýta na Hlavnú stanicu, na tú linku by na STU alebo Vazovovej prestupovali aj ľudia z Račianskych liniek. Pamätaj, že nie vždy rušenie danej linky bolo správne, inak by sme v BA mali super MHD. Prečo to tak furt nie je?!
Reply on: no.ev.di. #134225:
tak ich (elektricky) zacnes postupne radsej rusit #134207, #134212)

Re #134210 MatejBA: hovorila som ze 8 to nebude ?
Reply on: no.ev.di. #134217:
Tvoje choromyseĺné úvahy budú našťastie navždy len "by", lebo TAK sprostí ani v DPB nie sú. Prečo asi bola zrušená bývalá d-14 Hlavné nádražie - žst. Nové mesto?
Reply on: TeBeCe #134221:
Vo 24Tr v Temešvári bolo nádherne mrazivo. Asi tam nemajú žiadneho Gardenescu, ktorý by povedal "Klimatizácia by bola v Temešvári neúčinná". Medzizastávkové vzdialenosti sú tam kratšie ako v Bratislave.
Reply on: MatejBA #134224:
podľa mňa nič horšie ako ten súčasný neexistuje lebo je nenormálne aby električky mali inteval 12min v pracovné dni a 20 cez víkendy...ak sa ti to páči tak to je tvoja vec, ale si možno 1 z 20
Reply on: no.ev.di. #134222:
nic proti, ale tvoj system je este horsi ako sucasny "odvsadial-vsade + safarikovo namestie)
Reply on: TeBeCe #134221:
čo si v KV navarili nech si to aj zjedia ? ak mám hovoriť seriózne tak v Ik4xx a Karosách mi tiež nie je 2x chladno...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.